Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3101 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

יש ברשותי אלפא רומיאו 145, ביום שבת אחרי חודש שהייתי במילואים באתי להניע את הרכב והמצבר היה ריק,

מילאתי את המצבר בעזרתו של אבי אבל נוכחתי לדעת שהסטרטר שבק חיים :shock:

בחיפושים באינטרנט עלה השם ברדלס תיקוני דרך.

ביום ראשון בבוקר התקשרתי אליהם ותוך שעה וחצי הם כבר היו ליד הרכב מוכנים לתקן.

הבחור מברדלס פירק את הסטרטר שהיה אכול מבפנים מכנראה מנזילה שהייתה באזור (שגם תוקנה ע"י הבחור!)

ולקח אותו לשיפוץ, לאחר כ-שעתיים חזר אליי והתקין את הסטרטר המשופץ חזרה

וחיוך עלה על פניי ועל פניו כאשר המנוע חזר לחיים :lol:

בדרך הוחלף גם המצבר לאחד של שנפ!

 

וסתם לידע כללי יש לי שירות תיקוני דרך ושירות גרירות מחברת הביטוח אבל בטוח לא הייתי מקבל שירות כזה !

 

בדר"כ אני לא רושם חוות דעת על מקומות שאני מטפל בהם אבל השירות המקצועיות וכמובן המחיר

הם אלו שנתנו לי לרשום את הדברים האלו

אז תודה לברדלס שירותי דרך וליניב (שלא פחד להכניס את הידיים לתוך האלפא!:oops: )

 

בתודה

רפי

פורסם

כמה עולה קריאה שלהם?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

גם אני באותו מקרה האמת, הלך לי סטרטר ברכב לאחר שהוא גם היה "מנצנץ", וחיפשתי באינטרנט הגעתי אליהם (עם דיי פקפוק האמת..לא שמעתי עליהם אף פעם), הגיע אלי בחור באותו היום לתקן סטרטר, לקח כשעתיים +- וסה"כ יצא לי 750 ש"ח, סיימתי עם 1000 סה"כ לאחר שהותקן גם מגבר סטרטר.

 

קיבלתי ממנו אפילו הנחה להתקנת מערכת ברכב (שלא נוצלה לבסוף עקב הוצאה גדולה על הנ"ל :p )

 

אבל סה"כ שירות מהיר מקצועי ואדיב מצד הבחור, שלצערי לא זוכר את שמו (הגיע אלי לראשל"צ הוא גר בחולון).

Opel Adam S 2017

  • 6 שנים מאוחר יותר...
פורסם
גם אני באותו מקרה האמת, הלך לי סטרטר ברכב לאחר שהוא גם היה "מנצנץ", וחיפשתי באינטרנט הגעתי אליהם (עם דיי פקפוק האמת..לא שמעתי עליהם אף פעם), הגיע אלי בחור באותו היום לתקן סטרטר, לקח כשעתיים +- וסה"כ יצא לי 750 ש"ח, סיימתי עם 1000 סה"כ לאחר שהותקן גם מגבר סטרטר.

 

קיבלתי ממנו אפילו הנחה להתקנת מערכת ברכב (שלא נוצלה לבסוף עקב הוצאה גדולה על הנ"ל :p )

 

אבל סה"כ שירות מהיר מקצועי ואדיב מצד הבחור, שלצערי לא זוכר את שמו (הגיע אלי לראשל"צ הוא גר בחולון).

 

שמו גיא

My Monsters:

Alfa Romeo 159 2009 2.2 JTS Sele-speed Elegante

Hyundai Accent Esteem 1998 1.5 Auto

×
×
  • תוכן חדש...