Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מילה טובה? הסרטון שלכם מעיף את כל שאר המתחרים קיבינימאט.

וזה לא מפתיע, כי אני מתרשם שאתם המקצוענים היחידים בתחרות.

 

מה שכן, בימינו לא נדרש יותר מדי מאמץ או ידע כדי להכין סרטון יוטיוב שיראה טוב.

צריך רק סטנדרטים גבוהים, ולצערי האנשים שאני רואה שם לא ניחנו בתכונה הזאת.

 

האנשים עם הסטנדרטים הגבוהים בחרו משום מה לא להשתתף בתחרות הפעם.

מדוע בדיוק, זה כבר משהו שאלדן צריכים לחקור - האם בגלל חוסר פרסום, עקב מסחור יתר, או מסיבות אחרות.

פורסם

שאפו!

 

סרטון מעולה, ערוך בצורה מקצועית, קליל, מובן ונעים לעין!

מכאן ישר לשידורי ערוץ 2.

 

ממש נהניתי ממנו ואני מקווה שאכן תזכו (כמובן בהשוואה לסרטים הקיימים בדף זה עד היום, אם עוד מישהו יפתיע זה כבר עניין אחר 8) ).

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אני חושש שקצת טעית בתת פורום. זה אמור היה להיות עוד אחד למטה.



ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

תודה לכולכם על המחמאות! באמת עושה כיף לקרוא ושווה את ההשקעה הרבה.

אישתי לא תארוז כי אני לא נשוי (אבל מאורס) וגם כי אם נזכה אני אטוס עם החבר שעזר לי מן הסתם.

למרות שגם אייפד יושב עלינו טוב... :wink:

חוץ מזה, עוד מוקדם לדעת, יש שם עוד כמה טובים ועוד לא עלינו לגמר אפילו.

 

בכל מקרה, שוב תודה על הפירגון חברים! :-)

פורסם
תגיד לאישתך שתתחיל לארוז

אישתי לא תארוז כי אני לא נשוי (אבל מאורס)

אז תגיד לזאת שהרסה אותך שתתחיל לארוז :lol:

סרטון מעולה! אם היה לי פייסבוק היית מקבל ממני לייק.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
סרטון מעולה! אם היה לי פייסבוק היית מקבל ממני לייק.

 

תודה רבה!

לא הגיע הזמן להצטרף לעדר ולפתוח חשבון? :wink:

 

ושוב תודה לכולם!

פורסם

לא היה ולא יהיה לי פייסבוק - ויהי מה!

אני לא רוצה להסיט את נושא השרשור לבעד ונגד פייסבוק, אז אסתפק בדברים האלה. אם תרצה, פתח שרשור חדש בנושא, ואז אפרט את משנתי הסדורה נגד האתר הארור ההוא.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

הכל טוב בפרופורציה, ופייסבוק זה לא בהכרח דבר רע.

מה שאנשים עושים איתו... טוב, באותה מידה אפשר לוותר על האינטרנט כי יש שם בחורות עירומים ומלא וירוסים. :wink:

×
×
  • תוכן חדש...