Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בחיים שלי לא ראיתי גוק או חולדה וגם מעולם לא סבלתי מבעיית מעיים..... ולכן אין אפילו זבוב מיותר במקומות האלה....

 

 

טוב, טוב, שמענו אותך וכולנו יודעים טוב מאוד למה אין בסביבה ג'וק או חולדה או זבוב! :twisted:

 

800px-Skewered_locusts_and_scorpions.jpg

 

qy.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יפה! אבל זו לא התשובה.

אין פה את השרצים הללו למאכל.

הכי גרוע שיש זה מאכלי ים.

גמל שלמה הוא לא חלק מהמטבח הסיני.

nice try

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
טוב, טוב, שמענו אותך וכולנו יודעים טוב מאוד למה אין בסביבה ג'וק או חולדה או זבוב! :twisted:

 

800px-Skewered_locusts_and_scorpions.jpg

 

qy.jpg

 

throwup.gif

 

וזה עוד לפני ארוחת הבוקר.. אין לך רחמים..?? :mm_cry:

פורסם

גועל נפש!!

יש לי כמה ביקורות ,

1. מולדן פ"ת , שירות חרא,הזמנתי מנה עם חבר סטייק פרגית +צ'יפס וסלט.

לא קיבלנו צ'יפס אלא רק סטייק פרגית בטענה שנגמר להם הצ'יפס ואין תוספת אחרת , הפיתות היו שרופות והחומוס שלהם יציקה .

ולבסוף נתבקשנו לשלם על מנה שלמה , למרות שלא קיבלנו מנה שלמה .

טיפ היא לא קיבלה (ז***)

 

הטאבון והמנגל : גבעת שמואל

סגרנו שם אירוע דרך העבודה , המקום לא ממש לארג' האוכל מגיע יבש, או חצי מבושל אין באמצע .

סליטים בקמצנות , נגמר לא מוסיפים , ביקשנו מוזיקת רקע , קיבלנו חדשות בטענה שאין לו מוזיקה .

חדשות באמצע האירוע ??? :brickwall:

 

חוות דעת טובה .

אחלה בפ"ת מסעדה טובה , שירות מעולה , וכמובן מפנקים בכל ארוחה באיזה תוספת על חשבון הבעל הבית ,

כמובן השירות מעל הכל ,נגמר משהו בשולחן ישר מביאים אחד אחר ,שואלים כל 10 דקות הכל בסדר? חסר משהו ?

אני נהנה לאכול שם .

פורסם
לא.

אני בא ממוצא ארגנטינאי.

אין לי בעיה עם מסעדות פועלים. כבדים, פרגיות, קבבים... הכל יכול להיות מצויין. אבל בשר ממש, מצטער, זה לא יכול לבוא well done ולהחשב טוב.

 

הבשר כבר מת, לא צריך לבצע בו וידוי הריגה

 

זוגתי בעד well done

 

היה הייתה מסעדה ארגנטינאית קצת לפני צומת גולני לבאים מכיוון עפולה.

 

ביקשה את הבשר הכי פחות מדמם וכמובן עשוי WELL DONE לאחר שפעמיים הוחזרה המנה המדממת בפעם השלישית יצא השף אל זוגתי ובעיניים מזרות אימה כך אמר

 

"הפרה כבר נשחטה אני לא אהרוג אותה פעם נוספת"

 

כפיצוי פינקו אותה בכל מטעמי המסעדה הלא בשריים והחשבון היה למנה שלי בלבד.

 

חבל שנסגרה:cry: ואולי בגלל דרך ניהול הזו נסגרה:shock:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אחלה בפ"ת מסעדה טובה.

 

נוסטלגיה... מישהו יודע אם הם עדיין עושים את הקטע הזה של לאפה חינם לכוחות הבטחון ביום העצמאות? :-)

 

ועוד שאלה. האם "אחלה" היא מאותן מסעדות מזרחיות שמעמיסות את השולחן בסלטים ופיתות מבלי לשאול ("מפנקות" אותנו עלק),

ואז מחייבות על כך את הלקוח בעשרות שקלים בסוף הארוחה? הטקטיקה הזאת היא הסיבה שבזמנו הפסקתי לפקוד מסעדות בסגנון הזה.


×
×
  • תוכן חדש...