Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בית קפה ברמת השרון, הזמנתי איזה שייק. שותה ומרגיש בנוסף לקרח הגרוס גם זכוכית בפה. לא נעים...

קורא למלצר ושואל אותו אם הזכוכית כלולה במחיר (או שזו הייתה התחכמות אחרת, לא משנה). המלצר בלי להתבלבל אומר שכן והולך. אחרי שהחזרתי אותו והבהרתי לו שאני לא מעוניין להכניס זכוכית לבטן, הוא אמר "אז אתה רוצה שאני אחליף לך?". אמרתי שכן (ומה שבאמת רציתי להגיד זה שלא יזיק אם הוא גם יתנצל). בסוף קיבלנו עוגה בחינם מאחראי המשמרת. אבל אחרי הסיפורים שלכם אני שמח שלא היה לי משהו חי בפנים...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
קורא למלצר ושואל אותו אם הזכוכית כלולה במחיר (או שזו הייתה התחכמות אחרת, לא משנה). המלצר בלי להתבלבל אומר שכן והולך. ...

 

וואוו, הייתי אומר שלבחור אין תודעת שירות, אבל נראה לי שבמקרה הזה חסר לו טאקט בסיסי.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
מסכים עם באגירה. גו'ק מסתובב עוד אפשר להבין (וגם לזה יש גבול, ראו הודעתי הראשונה), אבל גו'ק באוכל ?! למה לעזאזל שמישהו ימשיך לאכול ?!

 

 

דיברתי על כאלה שמסתובבים, כמובן לא כמו גדוד שמוכן להסתער, אבל אחד או שניים.

אם במקרה הטבח החליט להחליף את אחד הצ'יפסים בג'וק אז זאת עילה לברוח מהמקום תוך כדי ניפוף הידיים וזעקות שבר.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

זכור לי גם איזה מקרה של גוף זר באוכל בסניף של פאפאגאיו ליד הקריה.

גם שם משום מה החליטו שקינוח חינם זה פיצוי הולם, וגם אז התנצלות מעולם לא הגיעה.

 

יש איזה בי"ס מיוחד למלצרים מטומטמים שכולם עוברים בו השתלמות? משהו פה ממש לא תקין.

פורסם

הייתי עם האשה במלון רויאל ביץ באילת (חשבתם פעם על משמעות השם?).

בחזית המלון בטיילת אילת הייתה בזמנו מסעדה איטלקית ששייכת למלון.

 

במהלך הסעודה התגלה במנת הפסטה של אישתי ג'וק (תיקן) קטן.

היה ברור לנו וגם למנהל המשמרת שלא מדובר בג'וק שהסתנן לצלחת אלא שהוא בושל כחלק מהמנה (לא בזדון חו"ח).

 

הוא התנצל, לקח גם את המנה שלי (בכדי שאני לא אוכל לבד), הוציא 2 מנות חדשות ובסוף הארוחה סרב לקבל אפילו שקל אחד!

 

עם חזרתנו לחדר חיכתה לנו בחדר סלסלת פירות ובקבוק קאווה מצונן היטב עם מכתב התנצלות ממנהל המזון ומשקאות של המלון.

 

מה שנקרא בעברית צחה, להפוך לימון ללימונדה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
והיה את "רובינשטיין" שגם עליו כתבתי, עם השירות הלקוי

זה כנראה היה מזמן, מכיון שלאחרונה יצא לי לבקר פעמים אחדות במסעדה הזאת, ובכל פעם השירות היה ללא דופי והאוכל מצוין.

אם כבר חוויות לא נעימות:

לפני מספר שנים ישבתי עם האישה ועוד כמה מחוג מכרינו באיזה באר נחמד ברח' שטמפפר בנתניה, שבינתיים כבר הספיק להיסגר. האישה ועוד חברה הזמינו יחד איזה סלט מפוצץ, ותו"כ שהן אוכלות אותו הן מגלות בפנים איזו תולעת גדולה ובשרנית.

מיותר לציין שבעל הבית התנצל בערך אלף פעם, לא חייב אותנו על הסלט וגם הוציא לכל החבר'ה צ'ייסרים ושאר פינוקים על חשבונו.

 

ואם יותר לי, אז יש גם חוויות מחדר האוכל הצה"לי:

פעם הקצינה שלי זכתה לראות חתולה ממליטה בתוך שק האורז בחדר האוכל בבסיס שלי, ופעם החניכות שלי סיפרו לי שבמהלך תורנות מטבח הן ראו עכברוש רץ בתוך המדיח. בעעע...

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

ובאופן כללי זה באמת ככה ובכל מקום שיש בו אוכל יש גם עכברים וג'וקים,עם הג'וקים עוד אפשר להתמודד אבל העכברים חולדות האלה בררנים ולא מוכנים לאכול את מה ששמים להם במלכודת

 

http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/271/995.html

בקצרה-חייל מצא צואה בחדר אוכל בקריה,נחשו מי החייל :|

פורסם

הייתי בפאב באנגליה לארוחת צהריים (מה שקרוי Pub Lunch).

בקשתי המבורגר.

קבלתי חתיכת גוש דחוס ואפור (באמא שלי, אפור), שאפילו לא היה בצורה של המבורגר.

 

בקשתי מהמלצרית להחזיר.

שאלה מה לא בסדר.

אמרתי, זה אפילו לא אכיל (eatable).

לא הזמנתי משהו אחר.

 

ויש מקום אחד שאני לא מבין את השם שלו. קוראים למסעדת הבשרים הזו Well Done.

זה כמו לקרוא למסעדה Lo Ta-im...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לפני שנתיים בערך במסעדה בירושלים, (לא זוכר את השם ולמיטב ידיעתי היא נסגרה) במתחם הפאבים בהלני המלכה.

מזמין ארוחה עסקית בצהריים עם חבר לעבודה.

מסעדה שאכלתי בה על בסיס קבוע לפחות פעמיים בשבוע עד אז:?.

 

מגיעים כל מיני סוגי סלטים וביניהם פרוסות גדולות של חצילים קלויים עם שמן זית.

 

מרים את אחד הפרוסות והופה - מתחת יש גלגל של צמר פלדה בגודל אגרוף...

מרים פרוסה שניה והופה- גלגל של שערות.

 

מיותר לציין שאת הצרחות שעשינו שם שמעו עד מרכז העיר. מיותר לציין שקמנו ויצאנו משם עם לפחות עוד כמה סועדים אחרים.

מיותר לציין שהמסעדה נסגרה..

 

מדהים אותי עד היום למה שמישהו יעשה דבר כזה. זה ברור שזה נעשה בכוונה תחילה.

פורסם

WOW

אני מבין שהמקרה שלי הוא ממש, ממש כלום לצד הדברים שהלכו לכם פה.

בביקור לילי במסעדה/בית קפה בשם "המרפסת" בכרמיאל, אני וזוגתי, ועוד ידידה. ביקשתי מהמלצרית רביולי ברוטב פסטו. קיבלתי לשולחן (לאחר הרבה זמן כן? ולא שנגיד שהמקום היה מפוצץ.. היו שם אולי עוד 2 שולחנות חוץ מאיתנו) רביולי ברוטב פטריות.

מצאו למי להביא פטריות, אני לא מסוגל להסתכל עליהן ולא להריח אותן, ובטח שלא לאכול אותן. הדבר הזה פשוט מגעיל אותי ברמות קשות, מין שריטה כזאת שיש לי.

קראתי למלצרית, הסברתי לה את הטעות שנעשתה וביקשתי שתוציא לי את המנה הנכונה. אחרי 10 דקות חוזרת לי אותה צלחת, רק עם פסטו מעורבב בפנים :roll: אפילו את הפטריות לא טרחו להוציא. ראיתי את זה, הסתכלתי על זה שתי דקות בצורה כזאת O_o

לקחתי את המנה, הלכתי איתה למלצרית, "תקשיבי מאמי, לא יודע איזה קומבינות עשיתם פה. אבל אני אלרגי מאוד לפטריות, אם את מעוניינת להרוג אותי בכיף, רק תגידי מה עשיתי לך קודם, אם לא, קחי את הזבל הזה וזרקי לפח".

מיותר לציין שהיא החליפה כל כך הרבה צבעים, שמצעד הגאווה נראה שחור לבן לידה.

 

(למען הסר ספק - אני ממש לא אלרגי לפטריות, רק נגעל מהן)

I Ride Because I Really Like Dessert

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
edible

וחלאס כבר כולם עם הגישה הזאת, וול דאן זה טעים!

 

בקולנוע אתה לא קונה פופקורן בכניסה אלא מביא שקית פחמים מהבית?:lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

יצאנו עם המשפחה בשבת לשבת באיזה מסעדה לצהוריים והחלטנו לגוון הפעם וללכת למקום שמכר של אבא שלי המליץ לו, הגענו לאיזה גן אירוע ממש קטן לאירועים של 20 איש בלחץ חח.

הבעלים קיבל אותנו כל כך יפה שלא היה נעים ללכת אז ניכנסו ופשוט ישבנו באמצע האולם לבד במקום ואז כשהזמנו את האוכל חלק מהמנות הוא חימם במיקרו(שמעו את הקולות של המיקרו) וחלק לא ברור.

היו כמה מנות טעימות דווקא והיו כמה שלא ממש :roll:

How many of us ever know what it is to become the perfect version of ourselves


×
×
  • תוכן חדש...