Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני סובל מאלרגיה לפלפל (הירק. לא התבלין) ולגמבה ותמיד אני מציין במסעדות שהאוכל ייהיה בלעדיהם ( גורמים לי לכחצי שעה של הקאות).

 

ישבתי עם אשתי במסעדה בספרד ולמרות שציינתי את הדרישה כנראה הם חתיכת גמבה לסלט (א י בודק תיד ופספסתי את.החתיכה הקטנה הזו). לקחו בדיוק שלוש דקות עד שהמסעדה התרוקנה בעקבות מה שפלטתי להם שם.

 

ואם כבר הזכירו מטבחים צבאיים אצלנו בבסיס תפסו את הטבח מייבש את הגרביים בתנור יחד עם העופות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יש מקום אחד שאני לא מבין את השם שלו. קוראים למסעדת הבשרים הזו Well Done.

 

אתה מתכוון למקום שנמצא בקצה של אזורי חן? אחלה מסעדה דווקא.

ממה שהתרשמתי, זה יותר כמו סטקייה שכונתית, אף אחד שם לא מנסה להתחרות באל גאוצ'ו.

אגב, זאת גם המסעדה היחידה שאני מכיר בת"א שבה אפשר להזמין עם האוכל גזוז בטעמים שונים. :-)

 

ישבתי עם אשתי במסעדה בספרד ולמרות שציינתי את הדרישה כנראה הם הוסיפו חתיכת גמבה לסלט (אני בודק תמיד ופספסתי את החתיכה הקטנה הזו).

 

לקבל בספרד סלט בלי גמבה (או בלי שמן הזית המגעיל הזה) זה כמו לקבל בארץ פיתה בלי חומוס. אפשרי, אבל בעיקר בתיאוריה.

פורסם
אגב, זאת גם המסעדה היחידה שאני מכיר בת"א שבה אפשר להזמין עם האוכל גזוז בטעמים שונים. :-)

 

מ.ש.ל.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הכל משחק ילדים לעומת החומוס של מפגש ויצמן בתל אביב, מי שלא יודע, עדיף שלא ידע.

מי שיודע מעדיף לשכוח.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא.

אני בא ממוצא ארגנטינאי.

אין לי בעיה עם מסעדות פועלים. כבדים, פרגיות, קבבים... הכל יכול להיות מצויין. אבל בשר ממש, מצטער, זה לא יכול לבוא well done ולהחשב טוב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

סיפור שלי בלי חרקים

ישבתי עם חברים במוזס ,כולנו קיבלנו את ההמבורגרים חבר שלי מביא ביס בהמבורגר

ומוציא חתיכת פלסטיק באורך של משהו כמו 7 ס"מ שרשום עליה מידת עשייה

אחרי אין סוף התנצלויות כל השולחן לא שילם שקל

Vw Polo GTI

פורסם
edible

וחלאס כבר כולם עם הגישה הזאת, וול דאן זה טעים!

 

הבשר כבר מת, לא צריך לבצע בו וידוי הריגה

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

אני אוהב את האוכל שלי מת, מאוד מת. אני לא אוהב דם בצלחת. ויסלחו לי כל חסידי המדיום - וול שטוענים שאין שם דם, יש שם.

 

שלום, אני פבל, ואני אוהב את הבשר שלי וול - דאן.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אני ישבתי באודאון בהרצליה פיתוח ביס בהמבורגר והבנתי שאני לועס משהו קשה מאוד , מסתבר שזאת הייתה זכוכית וממש לא קטנה :shock:

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

איזשהו בבית קפה בירושלים (לא זוכר איזה, זה היה לפני 6 שנים אבל עדיין צרוב כטראומה)

אני מזמין טוסט וסלט יווני, הכל מגיע, ובסלט היווני יש בולגרית. אחרי כמה שניות אני מזהה שחלק מחתיכות הבולגרית מנסות לברוח מהקערה :?

מבט קצר ומרוכז, ואני מזהה תולעים שמנמנות ולבנות בתוך הסלט שלי. :shock:

V5

פורסם
ובאופן כללי זה באמת ככה ובכל מקום שיש בו אוכל יש גם עכברים וג'וקים,עם הג'וקים עוד אפשר להתמודד אבל העכברים חולדות האלה בררנים ולא מוכנים לאכול את מה ששמים להם במלכודת

 

http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/271/995.html

בקצרה-חייל מצא צואה בחדר אוכל בקריה,נחשו מי החייל :|

 

אני לא מסכים עם הקביעה הזאת.

אני יודע שזאת איזו "אמונה" שקיימת בארץ.

אני גר בסינגפור ולפחות פעמיים בשבוע אוכל בשווקים מקומיים לא ממוזגים. למקומות האלה קוראים hawker cente (מי שרוצה לראות איך זה נראה שיחפש בגוגל). עשרות אם לא מאות דוכנים. לכל דוכן התמחות משלו ולכל דוכן תעודה עם רמת הנקיון (מ A עד D ומעולם לא ראיתי C או D) תוך כדי מגבלות המיקום שהוא קומת קרקע חיצונית לא מקורה והעובדה שבחלקם הגדול מוגשים מאכלי ים ודגים שרגישים במיוחד לטיפול לקוי. המקומות האלה מבריקים (שלא לדבר על העובדה שהם טעימים בצורה יוצאת דופן וגם זולים מאוד) בחיים שלי לא ראיתי גוק או חולדה וגם מעולם לא סבלתי מבעיית מעיים.

למה? כי הביקורות קפדניות, הקנסות גבוהים וכל הזמן מבצעים הדברה נגד מזיקים ולכן אין אפילו זבוב מיותר במקומות האלה.

אז בסופו של יום השאלה היא שאלה של אכיפה. אם שני פקחים וחצי של משרד (שקר כלשהו) שאמור לפקח על רמת התברואה ורמת המצרכים שמגיעים למטבח (בסינגפור אי אפשר לקנות מצרכים בכל מקום אלא רק מספקים מורשים שעברו ביקורות תברואה ומספקים רמת אחסנה וטיפול מתאימים בעיקר בעניין הדגים!).

איך אמר הרצל... "אם תרצו..." אז אפשר העניין הוא שלא תמיד אכפת לבעלי המסעדות ולא רק להם כשאני נזכר בכתבות הכולבוטק על טיב טעם. מאכילים אותנו הרבה זבל שבמדינות מסויימות אפילו הגוקים לא היו אוכלים.

ותחשבו על זה...

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

ברור שבראש ובראשונה זה עניין של אכיפה.

אם בכמעט 10 שנים בתחום המסעדנות ראיתי רק במקרה אחד ויחיד פקח תברואה שמגיע ועושה ביקורת (וגם זה בתיאום מראש :shock: עם בעל המקום) אז אתה יכול להבין איזה אכיפה יש על תברואה בארץ. הכל נתון לשיקולו של בעל הבית וכמה הוא רוצה או לא רוצה שיתקוצצו ג'וקים בין השולחנות ועל הקירות.

Ford Focus estate ; Subaru XV


×
×
  • תוכן חדש...