Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ES300 VS EBX 300R מי עדיף?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, איזה סאב עדיף יותר ולמה?

 

אני שומע בעיקר טראנסים וראפ.

 

תודה :)

 

אגב האם הדגם הנ"ל חדיש או סדרה ישנה יחסית?

 

תודה מראש

פורסם

HERTZ EBX 300R טוב יותר הוא סאב של 500RMS וגם מגיע עם תיבה מקורית

הוא כמובן גם יקר יותר-מלבד זאת זה תלוי במגבר שלך כי ה-HERTZ EBX 300R מגיע רק עם סליל של 4 אום

ולמרות שהוא סאב מאוד נציל 94DB אם אין לך מגבר מתאים להגביר אותו,אז אולי שווה לשקול אופציה אחרת.

HERTZ EBX 300R הוא דגם ישן הדגם החדש ניקרא HERTZ EBX 300

השוני הוא בעיצוב תיבה אחרת.

פורסם

היה לי באוטו את הebx250 ולאחר מכן את הes300. הראשון יותר מדוייק ומהיר ויותר מתאים לטראנסים.

לעומת זאת השני השתלב הרבה יותר טוב בראפ והיפ הופ.

אם אתה מחפש יותר עוצמה אז הebx300 יתאים לך.

לדעתי עדיף לך לקחת את הes וגם לחסוך כמה שקלים על הדרך.

HU-pioneer p99rs|comp-hertz hi energy xl |amp 1-FA 2150x|amp 2-FA 1.6|sub-hx300d

פורסם

תודה על התגובות, איזה מגבר יתאים להגביר את ה EBX300R? (בנוסף יש HU אלפיין ןכנראה מורל דוטק אוביישן 6)

 

חשבתי על JBL 1004... האם הוא חזק מספיק?

 

תודה מראש :)

×
×
  • תוכן חדש...