Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תרשה לי לדייק, גזי הפליטה מסובבים את הטורבינה שיושבת בצד החם של הטורבו על ציר משותף עם המדחס שיושב בצד הקר.

המדחס שואב אוויר מהאטמוספירה ודוחס אותו למנוע. האוויר שיוצא מהמדחס עומד על כ 200 מעלות , לכן יש להעביר אותו דרך אינטרקולר ולקרר אותו. מקררים את האוויר כי אויר חם מכיל פחות מולקולות חמצן ביחס לאוויר קר יותר. יותר חמצן = בעירה טובה יותר ויותר כוח.

 

בברכה,

גיל

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הוא לא מכיל פחות מולקולות, הוא מכיל אולי פחות מולקולות ליחידת נפח.

 

זאת אומרת המולקולות חמצן יותר רחוקות אחת מהשניה.

 

האוויר שהוא מוציא הוא 200 מעלות? אני בטוח שיש הבדל בין הטמפ' שיוצאת מהטורבו הפיצפון שיש אצלי לבין מה שיוצא מ GT2876 לא?

Got To love It

פורסם

נהדר אז זה בדיוק מה שחשבתי לגבי נושא התערובת.



 

אפרופו ביררתי לא מזמן מה המשמעות של להסב את המנוע לגנרטור HHO (תא דלק מימני) ע"י התקנת תא דלק בבניה אישית, מיכל בועות להגנה נגד חזרת מימן ובנוסף לכך מיכל מים מזוקקים ויחידה לשינוי רגישות חיישני החמצן.

 

איפה היו הבעיות -

 

1. טויוטה - אינעל העולם למה הם חייבים להשתמש ב4 חיישני חמצן - לך תווסת כזה דבר.

והקורולה? - אין לך בכלל חיישן מאפ! צריך לווסת את חיישני החמצן בעזרת שייבות :-D אה לא...

 

2. ניצוץ אחד וסיימתי את הקדנציה שלי בעולם הזה :-D כמובן - ביטוח... לא חוקי.

 

אז אולי יום אחד אקנה לי מכסחת דשא ואעשה ניסוי מעניין - ראיתם פעם ביו טיוב מה קורה כשמיכל כזה מתפוצץ? איזה קטעים!

 

אבל עכשיו לשאלות הנוספות לגבי מדחס סטנדרטי -

 

אני לא מחפש בכלל להגיע לטורים של 3K סל"ד אני דווקא מחפש טורבו שישרת אותי באזור השיוט ויעזור לי לשני דברים:

 

1. להגיע מ0 ל100 מהר יותר בסל"ד נמוך ע"י הגברת מומנט

2. להיות מסוגל לעשות עקיפות בקטעים עירוניים במהירות - בקיצור זינוק מהמקום.

 

בשביל אני מניח שהייתי רוצה להכניס את הטורבו כבר ב1800 סל"ד - האם ניתן לעשות את זה ומה המשמעות?

 

כמו שאני מתאר לעצמי רכב עם תאוצות ביניים מטורפות וצריכת דלק הזויה.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
הוא לא מכיל פחות מולקולות, הוא מכיל אולי פחות מולקולות ליחידת נפח.

 

זאת אומרת המולקולות חמצן יותר רחוקות אחת מהשניה.

 

האוויר שהוא מוציא הוא 200 מעלות? אני בטוח שיש הבדל בין הטמפ' שיוצאת מהטורבו הפיצפון שיש אצלי לבין מה שיוצא מ GT2876 לא?

 

תלוי בלחץ הגדישה ובנצילות המדחס, שמשתנה לפי מיקומך על מפת המדחס. חישוב פשוט, ראה דחיסה איזנטרופית. עבור טמפ' כניסה של 25 מעלות C, גדישה של 1bar (יחס הלחצים 2), ונצילות של 70% הטמפ' ביציאה 118 מעלות C. מגדשים קטנים לרוב פחות נצילים לכן הטמפ' ביציאה תהיה גבוהה יותר.

תקנו אותי אם אני תועה

פורסם

אדי אצלי על תחום הסלד שאתה מדבר עליו אחראי הסופרצ׳ארג.

 

קשה לי להגיד לך על הטורבו שאתה מדבר עליו אבל הדבר אפשרי, צריך רק למצוא את הטורבו המתאים.

Got To love It

פורסם

אני מתאר לעצמי שזה אותו הגיר כי מדובר בדגם מנוע אחד שכבר חולש על שני דורות

 

 

D4D עם קוד AZT250 - אותו המנוע נמצא גם בRAV4 של טויוטה

 

הייתי שמח אם מישהו היה יכול באמת לענות על השאלה שלך בן, בצורה מקצועית

 

 

 

לכל אלה ששואלים למה אתה פותח שרשיר אם אתה לא מעוניין - חברים, אני אוהב ללמוד דברים, אני אוהב לשאול ויש נושאים שמעניינים אותי - מותר לשאול?

 

וגם אתם יודעים איך הרבה פרוייקטים בחיים מתחילים - אני רק שאלה...

 

d4d זה מנוע טורבו דיזל של טויוטה.

STI 2004

 

 

פורסם

ביקשת קיבלת

 

http://www.youtube.com/watch?v=zW09hSDn3HY דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

לדגם שאני נוהג בו אפרופו יש מועדון שלם ביפן של אוונסיס טיונינג...

 

http://www.youtube.com/watch?v=uXYh9dCNlmY דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

איך אני אוהב אנשים שצוחקים ממישהו מבלי לבדוק את עצמם קודם...

 

אוונסיס מהדור הקודם לשלי שעברה שיפורים סגרה 0-100 בפחות מ7 שניות - לא רע... כן, אפשר למצוא את זה ביוטיוב אם מחפשים מספיק טוב.

 

אפרופו תביט בדקה 6:18 אוונסיס עם גריל של במוו... מגניב

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי, לדרישות שלך סביר להניח שמגדש סופרצ'ארג' יהיה יעיל יותר.

בעיקר בגלל שהוא מחובר ברצועה למנוע, ולכן פעיל כבר מסל"ד סרק.

מתחדשת*

פורסם

או קיי -



 

השרשיר הזה בהחלט מקבל את הכוון שרציתי שהוא יקח.

 

זה מתחיל להיות ברור יותר מה ניתן לעשות ולאילו מטרות ניתן לשפר רכב ע"י גדישה.

 

באמת שאין לי מה לעשות עם זה - בייחוד כאן בארץ.

 

גם בארצות הברית כשנהגתי על רכבים כמו אינפיניטי G37X או אאודי A6 עם 4.2 ליטר נפח מנוע (כמובן, קוואטרו) ועל מוסטנג שלבי GT משופרת (לא מבין מה היה לו לשפר שם - בתכלס רכב קרוזר עם קריזה לתאוצה - נכנסתי לרכב לחצתי על הגז במגרש חנייה אמרתי תודה שלום) זה כבר היה פשוט מפגר לחלוטין לינסוע ברכב שלא מתעורר לפני 90 מייל על קרוז קונטרול תקוע ב65 מייל כי זו המהירות המירבית.

 

מה שהיה עוד יותר מפגר - לנסוע על ה17N מניו ג'רזי עד לETHECA וגם בקטעים שנתתי לרכב לכמה רגעים להגיע ל100 מייל - זה עדיין היה משעמם, כמו לנסוע 80 ברכב סטנדרטי :shock: הייתי על 100 מייל והרגשתי שאני יכול לצחצח שיניים, לירוק מהחלון - להביט חזרה לכביש ועדיין יש לי מספיק זמן להגיב.

 

אבל באמת כשחזרתי לארץ - הקורולה 2007 החמודה שלי עד כמה שכן היתה לי נוחה וטובה - זה כבר לא היה זה - נשרט לי קצת המוח ובגלל זה ובגלל עוד סיבה חיפשתי 2 ליטר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אתה לא ביפן ולא בארץ אחרת, אתה בישראל.

עלות של הפרוייקט תעלה לך בעלות של רכב אם מגדש במקור, ואפילו יותר, אם זה שווה לכל הבעיות ראש האלו? שלא נידבר אל חוקיות ועצבים שתוציא.

לא חסר בשוק מכוניות בעל מגדש, תמכור תביא מהשו נורמאלי.

פורסם

הדבר היחיד שאתה צודק בו כאן זה שזה לא חוקי ובגלל זה זה לא שווה את זה ובגלל זה אני לא עושה את זה.



 

מגדש טורבו מקורי למנוע הזה אני יכול להביא בסביבות ה1K דולר כולל מיסים ומשלוח אבל אחרי זה אני צריך לבנות סעפת וצנרת ועוד להוסיף צ'יפ ופילטר פתוח ואולי גם אינטרקולר בבניה אישית בשביל רכב שנת 2006

 

בוא נאמר - אה לא...

 

לקנות פאסאט טורבו עם 190 כוחות סוס אם להיות כנה - זה יתן לי משהו הרבה מעבר לרכב הזה? אני לא חושב ככה - השיפור במיאוץ אני לא בטוח עד כמה זה יהיה משמעותי - צריך לנסות פעם.

 

כמובן - שלא לדבר על תחזוקה של רכב מגודש ועל אורך החיים הקצר יותר.

 

אבל כמו שכבר ציינתי זה מאוד מעניין כל נושא השיפורים ואני אוהב לדעת ולשאול.

 

מי יודע אולי יום אחד יתחשק לי ואז אני פחות ארגיש שאני קונה חתול בשק - זה גם חשוב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
כנראה מדובר בדגם מסוים של אוונסיס ואני לא בטוח שיש דגם כזה בארץ, ואם לא רשום ברישיון רכב טורבו-בנזין אז לא חוקי טורבו.

 

לא לכל רכב טורבו רשום 'טורבו בנזין' ברישיון הרכב שלו.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

כנראה שאתה מפספס את עיקר המשמעות של טורבו או צ'ארג'ר והוא מומנט.זה מה ששובר גיר.תוריד ממירים,תחליף פילטר,שים צנרת פליטה שקטה,לשים תוכנה אחרת לפי חומרה חדשה בתוספת דלק 98.תקבל נשימה עדיפה בהרבה בסל"ד גבוה עם תגובה עדיפה בנמוך.תיגש לאחד הטיונרים ותתיעץ איתו כמה ניתן לסחוט מהמנוע הזה.אני יודע בוודאות לפי פרוייקטים בחו"ל ,שאומנם טמפרטורת יניקה שם נמוכות בהרבה,אבל תוספת של 20 סוסים וכ 2 קג"מ אתה תקבל על סט אפ כזה

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

אהבתי את התגובה - אבל ממיר אני לא אוריד - הסביבה כן חשובה לי בסופו של דבר



 

יש אפשרות לשפר את זרימת האוויר בצנרת מבלי להוריד ממיר או שזה תמיד יהווה צוואר בקבוק? - די נראה לי שזה יהיה צוואר בקבוק אבל מעניין אם יש ממירים שמתאימים לצנרות עבות יותר ומאפשרים לזרימת אוויר גדולה יותר לעבור דרכם, יש כזה דבר?

 

להחליף לדלק 98 זה משהו שעבר לי בראש ואני מתכוון לנסות מיכל אחד לראות אם באמת תגובת המצערת נהיית אצלי קצת יותר טובה כשאני מתקרב לעמידה ברמזור.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...