Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ממירים ספורטיבים בעלי זרימה גבוה בשילוב עם צנרת רחבה יותר.יש את MAGNAFLOW ועוד יצרנים ואיתם גם אין בעיה לעבור טסט.דלק 98 כרגע על תוכנה שלך לא תתן כלום.צריך לשחק עם הצתות,וזה מה שטיוניג עושה

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז נגיד ויש לך טורבו וסעפות שהכל עלה לך כלום כסף כמו שאתה מציג את זה

עכשיו אתה צריך להביא את כל זה מורכב על הרכב

זה צריך לעבוד, המנוע צריך להיות מכווון, צריך לעמוד בלחצים, צריך לעבור טסט גם מבחינת שינוי מכלולים וגם זיהום אויר

ואז תקוה לאמינות וגם שהגיר, ציריות שהתושבות יחזיקו

 

יש הרבה דברים שלא חשבת עליהם

קירור שמן/מים לטורבו

צנרת לאינטר קולר (מאיפה היא עוברת ואיפה למקם אותו)

ניהול (איך זה יעבוד, איך לכוון, שינויי חישנים וחשמל)

שדרוג המערכת דלק שיהיה מספיק דלק (וסת/מזרקים/משאבה)

איך אתה מוריד יחס דחיסה או שתהיה מוגבל מאוד מבחינת גדישה/ניצול טורבו/אמינות

אטם ראש? בוכנות יחזיקו? אולי המנוע יתחמם? ההצטה מתאימה לגדישה? התאמת נשמים לגדישה?

 

בקיצור הדרך ארוכה מהמוצרים על המדף ועד שהכול מחובר ועובד מתחת למכסה מנוע

 

ותבדוק אם באמת יש לך תקציב לכל זה וגם לתיקונים של אחרי זה 

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

:mm_yeah:gsi16v

 

אדי, לגדוש מנוע אטמוספרי ברכב מרובה אלקטרוניקה ומחשבים זה סיפור מההפטרה. פייר? אם היה לי כסף ורצון עז לגדוש את הרכב הייתי חופר באינטרנט ומוצא האם באחד מרכבי טויוטה יש טורבו מקורי על המנוע הנ"ל (נגיד גרסאות של סליקה, סופרה, ראב 4 או MR2). משם הדרך כבר הרבה יותר קצרה (אם כי ממש לא נקייה ממכשולים ובטח שלא זולה).

 

ישנן חברות שיפורים המתמחות בקיטי טורבו \ סופרצ'ארג'ר ייעודיים לרכב ספציפי, ואולי קיט כזה יעלה הון תועפות ותיתקל בקשיים להכניס אותו לארץ אבל יהיה לך את כל מה שצריך ע"מ לגדוש את הרכב.

הטופ של הטופ יהיה להביא קיט רשמי של טויוטה שמיוצר ע"י חטיבת המרוצים שלה (TRD) או של חברה כמו TTE ז"ל שהייתה למעשה החטיבה האירופאית של TRD. סתם כדי לסבר את האוזן, היה להם קיט קומפרסור ליאריס TS שהעלה את ההספק ל 150 או 160 כ"ס. נחמד.

 

איתמר.

 

עריכה: אם דגם המנוע באוונסיס שלך הוא 1AZ-FSE, זה מה שמצאתי מחיפוש זריז בגוגל:

This is the 2.0 1AZ-FSE (With D-4 technology & VVT-i) which also can be found in the Caldina 2.0, Nadia, Opa, JDM RAV4L/RAV4J, Isis, Avensis Sedan/ Wagon & the Allion/ Premio to name a few........

 

כן כן, כל השמות הרשומים מטה הם דגמים של טויוטה שכנראה אף אחד בארץ הקודש לא שמע עליהם :wink:

בכלל, לרכבים היפניים יש שוק שיפורים אדיר מימדים, אני לא מבין למה אף סדנה בארץ לא מתעסקת איתם (ואני לא מדבר על הגודשות הותיקות מבית סובארו ומיצובישי).

 

עריכה מס' 2: בבקשה, קיט קומפרסור ייעודי לטויוטה NOAH (נח, כמו ההוא מהתיבה :lol:) שיש לה את אותו המנוע כמו שלך. אם לא התעלפת מהמחיר, אני נוטה להאמין שבדרך זו או אחרת ניתן להתאים את זה לרכב שלך. זה מצריך עוד לא מעט חקירה, אבל יש לך קצה חוט.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אה - נהיה מעניין



 

תמיד הבנתי שלבנות קיט טורבו עולה איפשהו בסביבות ה20 עד 40K ש"ח ומה שצריך בדר"כ רק בשביל הגדישה זה המגדש עצמו, פילטר פתוח, בניית צנרת, אינטרקולר וניהול מנוע

 

מתברר שזה הרבה מעבר לזה וצריך לשנות כמעט את כל הרכב - אלא אם כן מדובר על רכב שמסוגל לקבל קיט טורבו ייעודי וכל מה שצריך זה בעצם לשנות את הדברים שנרשמו למעלה.

 

איתמר - מה שאתה העלית זה כבר קיט שלם - לא מתעלף מהמחיר בכלל - נשמע הגיוני לגמרי.

 

לא - אני לא באמת מתכוון לעשות את זה אבל לפעמים כשאני נוהג ברכב הזה ואני יודע מה ניתן לעשות עם אוונסיס - המחשבה מבדרת אותי...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

עם כל רכב ניתן ״לעשות״, הכל עניין של $€£₪¥

אז להבא בכל רכב שיהיה לך תתהדר בכך...

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

זה לא העניין - פתחתי את השרשיר מתוך סקרנות בעיקר.



 

אבל מה שבטוח זה שברכב הבא יהיה לי הרבה יותר מושג לקראת מה אני רוצה ללכת או ממה אני רוצה להמנע.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...