Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בבוקר הופתעתי לגלות עקרב שחור בסלון,אחרי קצת מאבקים,דאודורנט עם מצת ולפינל'ה נעל הרים יצאתי מנצח:-P

 

אז איזה עקרב זה? האם אמורים להיות עוד ממנו והאם הוא ארסי?

 

57113175.jpg

 

20920955.jpg

11.jpg

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עקרב שחור שעד כמה שאני יודע אינם ארסיים אבל עקיצה שלו בהחלט מכאיבה (אבל תיכף בגירה יגיד לך בדיוק מאיזה זן העקרב ומי היו הוריו, כולל שמות ותאריכי לידה).

 

כמה כאלה היינו תופסים בקציעות....

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

עידן אתה מתכוון לעביד שחור, שלא מסוכן לאדם.

 

לא ברור לי אם זה בתמונה עביד או עקרב שחור though.

 

לי יש נסיון עם כמה עקרבים צהובים שמשום מה אוהבים להכנס לשק"ש שלי בסדיר\מילואים.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

בעיית זוחלים?!

עקרב אינו זוחל, הוא ממשפחת פרוקי הרגליים, כמו עכבישים וסרטנים.

קצת קשה לזהות בתמונות אבל הוא לא נראה כמו קטלן עב זנב, אך גם עקיצה של עקרב שחור אחר אינה נעימה.

אומנם לא ארסי אבל יכול לגרום נזק לרקמות מסביב לעקיצה.

 

נ.ב

מבחינתי קציעות זה רק עקרבוטים. :)

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אם ככה אפשר להיות רגוע,מקווה רק שלא יבואו חברים שלו :lol:

 

כמו כן למי שתהה באיזה רכב הוא הגיע,500 אבארט ...

פורסם

כל עקרב הוא ארסי. מי יותר מי פחות.

הדרך לדעת עד כמה, בלי להכיר מינים וסימני זיהוי, זה יחס הגודל בין הצבתות לעוקץ. ככל שהצבתות בשרניות יותר, כך העוקץ קטן יותר (לא העוקץ עצמו, אלא בלוטת הארס שמעליו) ולהפך. לבחור יש ידיים גדולות? ניצחת! אם הוא מתהדר באלמנט מפותח אחר, אנחנו פחות מסתדרים איתם.

 

אגב, תמסור לו שבנדוד שלו לא יוכל להגיע לשבעה, הוא מתעכב אצלי על הסוליה

 

Sent from my Nexus S using Tapatalk

uploadfromtaptalk1315774335732.jpg

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

מבחינתי קציעות זה רק עקרבוטים. :)

 

אם יש איזה פרוק רגליים שאני אשכרה מפחד ממנו, זה עקרבוט שאח"כ שונה שמו לעכשוב, שאח"כ שונה שמו למבעיתן.

 

ראיתי במו עיני מישהוא חוטף ממנו ביס, הצרחות הגיעו עד לירח ובחזרה ושטף הדם שנוצר יצר חשש ממשי לנמק בקצה האצבע.

 

 

זה שחטף את הביס יכל לתאר את התחושה רק לזה שפעם סגרו לו את הדלת צד של ואן דורה על היד ושברו לו 3 אצבעות.

 

 

בקשר לעקרב, בהחלט איזה עב יד שחור, שום סיבה ממשית לדאגה וחבל שהרגת אותו. :-(

 

להבא שמים עליו כוס, מחליקים מתחת לכוס דף ניר, הופכים את הכוס המכוסה ומשחררים הרחק מהבית.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

עקרבוט זו חיה רעה, היא גם עושה רעשים, חיה מניאקית מפחידה.

 

היו המון כאלה בקציעות, אבל העקרבים (בעיקר צהובים) לקחו בגדול, לא היה אוהל אחד בפלוגה שלא היו שם לפחות איזה 2-3 עקרבים תמידית מתחת לתנור....

 

מרוב שהיו הרבה היינו תמיד משתעשעים איתם, כשהקרב היה מטפס על מישהו היינו מחכים שאותו אחד יבחין בכך, יילחץ, ורק אז היינו מעיפים אותו עם הלדרמן..

 

היו זמנים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אותי מעניין מה התרומה של העקרבים לעולם?

ז"א, אם יחסלו את כולם בחומר מיוחד, מה ישתנה לרעה?

אני יודע מה יקרה אם תולעים/עכברים/חתולים יכחדו. אבל עקרבים? כל היום עוקצים ומפחידים בני אדם. מה הסיבה לקיום שלהם שמונעת מאיתנו לחסל את כולם? (זה אפשרי כימית אני מניח)

פורסם

ומה התרומה של האדם לעולם?

בנתיים רק נזק, אולי נשמיד את כולם?

 

העקרב הוא חלק ממערכת אקולוגית מורכבת ומאוזנת, תכחיד את העקרבים ומשהו אחר במערכת יעלה על גדותיו.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
אותי מעניין מה התרומה של העקרבים לעולם?

ז"א, אם יחסלו את כולם בחומר מיוחד, מה ישתנה לרעה?

אני יודע מה יקרה אם תולעים/עכברים/חתולים יכחדו. אבל עקרבים? כל היום עוקצים ומפחידים בני אדם. מה הסיבה לקיום שלהם שמונעת מאיתנו לחסל את כולם? (זה אפשרי כימית אני מניח)

 

עקרבים הם מכונות הרג מושלמות של חרקים וזוחלים קטנים.

 

אם לא יהיו עקרבים, תגדל אוכלוסיית הנדלים, החגבים ועוד הרבה סוגי חרקים. ככה שבמקום שתמצא בבית עקרב פעם בשנה - אתה תמצא הרבה יותר חרקים אחרים בבית.

 

עקרבוטים "מפקחים" על בקרת האוכלוסייה של העקרבים.

 

תכיר, זוהי שרשרת המזון...

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V


×
×
  • תוכן חדש...