Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עקרבוטים גם מפקחים על אוכלוסיית בני האדם. :not_worthy:

 

הם למעשה השליט הכל יכול של המאזן האקולוגי שלנו.

סוג של צ'אק נוריס.

לפחות הם לא יודעים קראטה.

מה חתימה? תתפשטי!

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פיייייי האיש הזה אוכל כל דבר שזז, כמה משלמים לו בשביל זה? איזה ייצורים דוחים.

המשכתי לראות עוד כמה סרטונים שלו שהוא אוכל חיות בר ואז נתקלתי במשהו יותר מגעיל אפילו

http://www.youtube.com/watch?v=nldHGkLw2Zw&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם

גורם לך להסתכל על כל מושג ה"שחורים" מנקודת מבט קצת שונה. ואם בת הזוג מתלוננת - תראו לה את זה, היא תקבל פרופורציות. או שהיא תהרוג אתכם כי לא הזהרתם אותה.

פחד אלוהים.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

אפרופו עקרבוטים, מנחשים איזה חרק נתן את ההשראה למפלצת החייזרית הזאת?

 

starship_troopers.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

עם כל הכבוד לעקרבוט (טוב נו, יותר פחד מכבוד...), אני חושב שיש עקרב (סוג של..) יותר מפחיד ממנו:

whipscorpion_cancle_cu.jpg

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

ראבק, למה להיות מניאק ולהעלות תמונות כאלה ?.....

 

:wink:

 

זו חתיכת חיה מגעילה שנראה לי שגם אם היה לי מאג והייתי נתקל בה כנראה הייתי בורח תוך כדי שאני צועק כמו ילדה "אמא'לה עכביש!!!!".

 

:lol:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
עם כל הכבוד לעקרבוט (טוב נו, יותר פחד מכבוד...), אני חושב שיש עקרב (סוג של..) יותר מפחיד ממנו:

 

מי מעלה תמונה של 500/פונטו אבארט' ונותן את ההנחתה להרמה הנ"ל?

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
פיייייי האיש הזה אוכל כל דבר שזז, כמה משלמים לו בשביל זה? איזה ייצורים דוחים.

המשכתי לראות עוד כמה סרטונים שלו שהוא אוכל חיות בר ואז נתקלתי במשהו יותר מגעיל אפילו

http://www.youtube.com/watch?v=nldHGkLw2Zw&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

LOL!

 

חיפשתי שרשור על עקרבוט ומצאתי את זה.

 

גרמתי לריב בבית כשהראיתי את זה לחברה שלי :roflmao: :roflmao: :roflmao:

פורסם

מזכיר מאד את מה שפרסמתי בשרשור אחר.. מזל שהרגנו אותו או לא?:shock:

 

-------

נ.ב. את זה מצאנו בגינה במעלה אדומים, אחי ביצע בו "סיכול ממוקד"' (אגב BAGIRA אפשר זיהוי?) :

כמובן שאלו תמונות 'לפני' ו'אחרי

 

attachment.php?attachmentid=296304&d=1342188642

 

attachment.php?attachmentid=296305&d=1342188642

8)
פורסם

אני לא מומחה לעקרבים, בכל מקרה, לא מזל ולא נעליים (תרתי משמע), מדובר בחיה מאוד איטית, פשוט שמים עליו כוס או קופסא, מחליקים מתחתיו נייר, הופכים את הקופסא עם הנייר ומשחררים את העקרב בשטח פתוח רחוק מהבית.

 

אין שום סיבה לפורר אותו ככה.:-(

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אלון, העקרב שאחיך רצח היה "נבו יריחו", העקרב הכי גדול בארץ.

 

לא מכאיב, לא מסוכן ורק תורם לסביבה נקייה מחרקים אחרים.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V


×
×
  • תוכן חדש...