Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

מדובר בפורד סיירה קרבורטור

יש לי דילמה בקשר למערכת דלק שלי שאני רוצה לדעת אם אפשר לסדר אחרת מהסידור שלה עכשיו .

 

זה הולך ככה.. יש שתי צינורות שמגיעים מהמיכל [הולך וחוזר] ההולך נכנס ב-> משאבה-> לפילטר-> פילטר למחבר T-> צד אחד לקרב וצד אחד לצינור חוזר [למיכל]

 

במקור, במקום המחבר T היה סוג של פילטר דלק ממתכת שהרבה אומרים שהכי טוב לבטל אותו כי הוא מתיישהו מתפורר מביפנים ואז כל המיכל מתמלא בקרטון והקרב סתם הולך מזה.. [משו כזה]

את הסיירה שלי קיבלתי עם ה"ביטול" הזה [נקרא לזה ככה] ואנלא יודע אם זה בכלל תחליף נכון לרכיב המקורי שישב שם. מגריע\עוזר ואם ככה באמת מבטלים כתחליף את הרכיב המקורי [אני חושב שהקרב לא מקבל את אותה ספיקת הדלק שהוא אמור לקבל]

מה עלי לעשות עם זה במצב הנוכחי ?

Only RWD

פורסם

מישו לא בבית, או עדיין לא הגיע מהעבודה.

במקור קיים קניסטר, עם כפתור לשחרור אוויר בראש המסנן קניסטר.

רכיב יעיל המונע אוויר במערכת הדלק והקצפה, עם אפשרות לשלחרר בועות אוויר וות לחץ בטנק.

אך בישראל כמו בישראל, כל מכונאי חאפריסט, שלמד יום מאחד במוסך, נוטה לבטל כל רכיב הנראה לו מיותר.

הקניסטר לא צוב5ר לכלוך לא סותם קרבורטור, והיתרון בשימוש בו עולה על ביטולו.

באם יש באפשרותך לבטל את הטי, ולחברו ולהשמישו, החדר תחילה לחץ אויר מהכניסה ליציאה על מנת לשלול ל לכלוך במידה ונצבר בו.

עקרונית אני בעד החזרתו לשימוש.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום רב צביקה ותודה על התגובה

 

אני קיבלתי את האוטו בלי הריכב הזה, אך יש לי רכיב כזה בידיוק משומש בצד..

לקנות חדש או שאפשר להשתמש במשומש ? ואני חושב שאין ברכיב הזה דרך להוציא אוויר ידנית [אם לזה היתכוונתה]

 

 

 

 

 

 

 

עריכה:

אולי זה קשור לזה.. אם אני לא מניע את הרכב בערך שלוש-ארבע ימים ומעלה.. אני חושב שנכנס אוויר למערכת.

מה שקורה.. קשה לאוטו להניע [אם נותנים גז זה עוזר] האוטו מניע ל2-3 שניות ואז נכבה [אם לא נותנים גז] ואז שמנסים להניע צריך הרבה סטרטר וקשה לו.. כאילו היה אוויר במערכת .

 

אם אני מניע את האוטו אחרי שהוא היה מונע [גם שהמנוע קר ולא עבד יותר מחצי דקה] האו מניע טוב כאילו האוויר שהיצתבר יצא.

 

יש מצב זה כי אין את הרכיב הזה ?

Only RWD

פורסם

אין קשר ישיר לקניסטר!

אך לאחר ארבעה ימים יש התאידות מסויימת של הדלק בקרבורטור, ובקרבורטור .תקין בעל צוק אוטומטי תקין, גם לאחר שבוע, המנוע אמור להתניע במכה ראשונה.

מה גודל המנוע 1600 או 1800?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

הדיאפרגמה של הצוקא האוטומטי נראלי קרועה [או שזה לא צ'וק אוטומטי]

מדובר בנפח 2000 בלוק 205 פינטו

קרבורטור 2E פיירבורג

 

 

בכל אופן.. לחלק שחסר לי קוראים "Fuel pressure regulator/vapour

separator location" בהיינס של הרכב

והוא נראה כך:

 

 

007.gif

 

במודל חדיש יותר הוא נראה כך:

 

008.gif

 

דרך א"גב, המחבר T הוא מנחושת נראה קומבינה לאללה.. יש אפשרות שהנחושת תקבל קורוזיה כלשהי בדלק והקרב שלי בסכנה מזה ?

Only RWD

פורסם

שלום רב !

דגם 2000 הוא מאד נדיר, ואני מניח שרכבך עבר הסבה, ממנוע 1600, ל2000.

זכור לי ששוחחנו בעבר בנידון.

אין קשר לדיאפרגנמת הצוק הקרועה ולקשיי ההתנעה בבוקר.

יש קשר לתפקוד וכוון מכלול הצוק האוטומטי, ובמידה והוא לקוי, יתכנו קשיים בהתנעה.

כמדומני שאתה מערד לא?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אני לא מערד אני מאזור המרכז

הרכב עבר הסבה מ1800 ל2000 עוד בימים שהיה מותר לגדול ב200CC

כששוחחנו זה היה בקשר לקרבורטור

 

השגתי קרבורטור 3236 WEBER DGAV אך אני לא מוצא סעפת יניקה תואמת ביינתים .

 

זה לא הנושא כרגע, כרגע אני רוצה לדעת מה לעשות עם הקו דלק המאולתר שיש לי במערכת.

יש לי את החלק שהיה צריך ליהיות שם שהשגתי פעם והוא ישב במקום שהיה קצת מים אז אני לא בטוח אם האו שמיש, בכל אופן, החלק לא מכיל קרטון או חומרים אחרים שהזמן\המים לא יעשו להם טוב ?

יש אפשרות לקנות אותו חלק של חברה\רכב שונה שעושים את אותה עבודה ?

ווסת לחץ אוניברסלי יתאים ?

 

אני רוצה לדעת אם להרכיב אותו או לא.

Only RWD

פורסם

שלום רב !

באם הרכב מתפקד היטב, אל תחפש בעיות, והמנע מלהסתבך.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אז זהו שהרכב לא מתפקד היטב,

בכל מקרה, לוודא תקינות של המכלול שיושב אצלי בצד ובאם הוא תקין להתקין אותו ?

 

ויש לי שאלה בשבילך בפרטי.

Only RWD

×
×
  • תוכן חדש...