Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורת תקלה בPOLO 2003 BBY עם קוד תקלה p0402


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5249 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, חברים!

היום לראשונה מזה 3 שנים אני ראיתי איזה קוד יש לתקלה שניסו לתקן 3 פעמים (כל פעם לקראת טסט כמובן)- פעמיים החליפו אגזוז (מלא כסף, אה!?) ופעם אחת ניסו להחליף את חיישן למבדה... אבל.... זה לא פתר את הבעייה והחזירו חיישן למקום.

 

הכנסתי את הקוד לגוגל... ו... מסתבר שמחשב רכב .(POL1000) לא אמור להגיד על חלק שלא עובד טוב... וכך גם אמר מוסכניק היום... שלפי המחשב הוא לא יודע איפה הבעייה "אבל בואו נחליף את הלמבדה".

 

קוד התקלה P0402 - האם מישהו נתקל ומכיר מה באמת עושים והאם באמת צריך לנקות "וזהו" (כתוב שניקיון הזה הוא די מסובך) והחלפה הלמבדה בכלל לא תפתור את הבעייה -> תראו בקישור - http://www.automotivetroubleshootingsecrets.com/P0402%20OBD2%20fault%20codes-11.htm

 

(כמה כסף זרקתי בגלל זה...ועדיין הם לא יודעים לפתור ת בעייה!)

פורסם

חברים, מישהו מכיר מוסך בו ניתן לנקות ולבדוק לעומק את מערכת שקשורה ל-EGR?

לPOLO?

היתי ב-3 מוסכים - אף אחד לא רוצה להתעסק (אחרי ששילמתי כסף על החלפת אגזוז וכו) כי הבעייה זה לא סתם החלפת חלק: צריך לנקות שסתומים ו"לבזבז זמן" למציאת הבעייה האמיתית...

 

המלצות?

 

יש וידאו ממש יפה על התקלה הזאתי...

  • ספונסר פורום
פורסם

זו לא מערכת מאד מסובכת אלא שטופלת כנראה באופן לא מקצועי

אתה מוזמן אלינו לבדיקה במוסך ללא תשלום וללא התחייבות .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
זו לא מערכת מאד מסובכת אלא שטופלת כנראה באופן לא מקצועי

אתה מוזמן אלינו לבדיקה במוסך ללא תשלום וללא התחייבות .

 

מצטער - לא ראיתי את ההודעה וחשבתי שאין מה לעשות.

הבעייה כמובן לא נפתרה למרות שהיתי שוב במוסך בו נאמר ש"אין מה לעשות".

האם אני עדיין מוזמן לבוא לבדיקה?

  • ספונסר פורום
פורסם

אתה תמיד מוזמן להגיע לבדיקה ללא תשלום וללא התחייבות

הבדיקה תכלול נסיעת מבחן ,חיבור מכשירי איבחון לרכב חוות דעת

והצעת מחיר לתיקון .

אנחנו לא גובים תשלום עבור הפעולות האלו .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...