Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בביטוח חובה של אבי (שהוא נהג וותיק כמובן) כתוב את מס' הת.ז. ומס' הרכב ,

וכתוב בדף מאחורה שהביטוח תקף לבעל הרכב ובעל הפוליסה וכל מי שקיבל היתר מבעל הרכב לנהוג בו, ונוהג כדין (לא זוכר בדיוק זה לא מולי)

 

רציתי לשאול האם מהש כתוב זה כולל צעיר או לא?

 

תודה לעונים ;)

פורסם

אם אתה נהג צעיר, ובפוליסה רשום שנהג צעיר מגיל X (כשX נמוך מגילך) יכול לנהוג, אז אתה יכול לנהוג.

כל מי שקיבל היתר מבעל הרכב

זה משפט נחמד... אבל לא מספיק שאביך ייתן לך היתר לנהוג... צריך גם לבטח אותך

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
אם אתה נהג צעיר, ובפוליסה רשום שנהג צעיר מגיל X (כשX נמוך מגילך) יכול לנהוג, אז אתה יכול לנהוג.

 

זה משפט נחמד... אבל לא מספיק שאביך ייתן לך היתר לנהוג... צריך גם לבטח אותך

 

לא רשום שום הגבלת גיל רק ת.ז. של אבי ומס' הרכב מה זה אומר שאני יכול?

פורסם

אל תסתכל בתעודת החובה. תסתכל בפירוט הפוליסה. צריך להיות סעיף "מי רשאי לנהוג ברכב" עם רשימת התנאים.

חוצמזה, לא יותר קל לשאול את אביך?

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
אל תסתכל בתעודת החובה. תסתכל בפירוט הפוליסה. צריך להיות סעיף "מי רשאי לנהוג ברכב" עם רשימת התנאים.

חוצמזה, לא יותר קל לשאול את אביך?

 

אבי טוען שזה גם לצעיר,

אבל אני לא בטוח בזה ,

 

מה זה פירוט הפוליסה?

פורסם

האם זה כולל נהג צעיר? לא בטוח.

נהג מזדמן צעיר זה כן מכסה, אבל אתה כבן של בעל הרכב זה יותר מורכב. תבדוק מה העלות של הפוליסה, אם היא עולה כ3300 ש"ח אז אתה מכוסה (לא מתחייב! תבדוק עם הסוכן ביטוח שלכם). אם זה בסביבות 1200 ש"ח- אז סביר להניח שלא (שוב, לבדוק!) והפוליסה הותאמה לאביך ופחות עבורך, ובזה לא כדאי לחפף. כמובן שהכוונה היא לחובה בלבד (ללא צד ג') שהתעריפים שלה די זהים בכל חברות הביטוח- המחירים בפיקוח.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
האם זה כולל נהג צעיר? לא בטוח.

נהג מזדמן צעיר זה כן מכסה, אבל אתה כבן של בעל הרכב זה יותר מורכב. תבדוק מה העלות של הפוליסה, אם היא עולה כ3300 ש"ח אז אתה מכוסה (לא מתחייב! תבדוק עם הסוכן ביטוח שלכם). אם זה בסביבות 1200 ש"ח- אז סביר להניח שלא (שוב, לבדוק!) והפוליסה הותאמה לאביך ופחות עבורך, ובזה לא כדאי לחפף. כמובן שהכוונה היא לחובה בלבד (ללא צד ג') שהתעריפים שלה די זהים בכל חברות הביטוח- המחירים בפיקוח.

 

הביטוח עולה 2200 בערך. אבי מעל 45 , שייך שזה רק לגיל 40 ומעלה?

 

הרכב הוא מסחרי 2540 אם זה עוזר משהו.

 

ועוד לא רשום מגיל מסויים ומעלה רק ת.ז. כך שאני מסופק.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...