Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5443 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מדהימות, רק מי האהבל שישלם כל כך הרבה על רכב כזה? עם כל ה"עלק" פרארי עדיין לא שווה את הסכום.

אם היה לי את הכסף לשלם תמורת הדבר המדהים הזה, מצידי היית יכול לקרוא לי אהבל עד מחרתיים.

איזה רכב פצצה! :inlove:

אולי אני אצליח לשכנע את הבוס להחליף לי את ה-1.2 באחת כזאת, צהובה. או שלא :(

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אם היה לי את הכסף לשלם תמורת הדבר המדהים הזה, מצידי היית יכול לקרוא לי אהבל עד מחרתיים.

איזה רכב פצצה! :inlove:

אולי אני אצליח לשכנע את הבוס להחליף לי את ה-1.2 באחת כזאת, צהובה. או שלא :(

 

כן, היית קונה? אני למשל, הייתי קונה בכסף הזה מגאן RS250 ועוד דוקאטי 1198 בשביל שיעמוד בסלון (אופנועי כביש זה מסוכן לי מדי בישראל) ויפרוט לי על נימי הפרארי.

 

(האמת שהייתי קונה גולף R וKTM לסופי שבוע אבל זה לא נשמע סקסי באותה מידה)

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

פעמיים יצא לי לעצור ברמזור ליד 500 אבארט' רגילה (לא גרסת "שמו לי מדבקה של פרארי"), פשוט לא יכולתי לעצור את עצמי וצחקתי בקול. יסלחו לי בעלי הרכב הזה... אם יצא לי לראות את הגרסה היקרה הזאת אני אהיה חייב להגיד איזו הערה לבעלים :lol:

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
כן, היית קונה? אני למשל, הייתי קונה בכסף הזה מגאן RS250 ועוד דוקאטי 1198S בשביל שיעמוד בסלון (אופנועי כביש זה מסוכן לי מדי בישראל) ויפרוט לי על נימי הפרארי.

 

(האמת שהייתי קונה גולף R וKTM לסופי שבוע אבל זה לא נשמע סקסי באותה מידה)

 

Roee, לרגע גרמת לי לחשוב על זה מחדש... :wink:

 

לשם שינוי - אני בדעתו של אלעד. הייתי קונה אבארת' טרביוטו, למרות תג המחיר המנופח. מקבלים רכב יחודי ברמה עולמית (יצור מוגבל מאוד) והמון אופי.

 

ולגבי הצבע, לא נצבע ולא נעליים. הישר מאיטליה...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

למי שלא שווה לקנות אותה שישאיר את הכסף בבנק ויקנה מאה רכבים שמבחינתו יותר כדאים! כל פעם שנכנס לפה רכב מיוחד שמוסיף קצת צבע על הכבישים הרוב בדעה שלילית. מי ישלם ולמה ומיותר ומה לא. טוב שיש אנשים שחושבים אחרת ולפחות פעם בכמה חודשים יוצא ליראות משהו מעניין פה על הכביש ולא עוד ליסינג לבנה. אם הייתי מליונר בתור חובב רכב הייתי שמח לאמץ אחת כזאת בישביל לעשות עליה פעם בשבועיים איזה סיבוב ואז להחזיר אותה לחניה. למה? כי הייתי יכול ובא לי אז למה לא?

למה אנשים קונים שעון במאות אלפי דולרים? קאסיו ב100 שקל לא יראה את השעה?

פורסם
למי שלא שווה לקנות אותה שישאיר את הכסף בבנק ויקנה מאה רכבים שמבחינתו יותר כדאים! כל פעם שנכנס לפה רכב מיוחד שמוסיף קצת צבע על הכבישים הרוב בדעה שלילית. מי ישלם ולמה ומיותר ומה לא. טוב שיש אנשים שחושבים אחרת ולפחות פעם בכמה חודשים יוצא ליראות משהו מעניין פה על הכביש ולא עוד ליסינג לבנה. אם הייתי מליונר בתור חובב רכב הייתי שמח לאמץ אחת כזאת בישביל לעשות עליה פעם בשבועיים איזה סיבוב ואז להחזיר אותה לחניה. למה? כי הייתי יכול ובא לי אז למה לא?

למה אנשים קונים שעון במאות אלפי דולרים? קאסיו ב100 שקל לא יראה את השעה?

 

לא אמרתי שלרכב הזה אין הצדקה או זכות קיום, עובדה שיש שתיים כאלה ואני מניח שלא קנו שתיים בשביל להציב באולמות של אבארת' בשדרות ובקריית שמונה. כל דבר שמישהו מוכן לשלם עליו כנראה שווה את מחירו. פשוט התייחסתי לסוגיית ה"מה היית עושה עם 400K". כמובן שזה צריך להלקח בקונטקסט יותר רחב - למי שיש מאות מיליונים בבנק (או הנפיק לציבור מאות מיליונים באג"ח) זה צעצוע מגניב, לאדם מן השורה שיש 400K להוציא על אוטו זה קצת אחרת.

 

אגב, אם זה היה משהו פסיכי בסגנון הקליאו V6, עם מנוע מרכזי והנעה אחורית, או כל דבר מיוחד מכאנית, לא היית שומע ממני מילה. אבל זה לא נראה כמו יוזמה מחתרתית של כמה מהנדסים שהחליטו בזמן הפנוי שלהם לבנות הוט-רוד, אלא כמו התערבות בין כמה מנהלים בקונצרן פיאט, אחרי לילה רווי קיאנטי, על מה המחיר הכי גבוה שאפשר להשחיל ללקוחות הקונצרן בשביל משהו שלא מאוד רחוק מפונטו. למעשה, אני די בטוח שהם כיוונו את המכונית בתור אביזר אופנה ללקוחות פרארי. רק דעתי הפרטית, כן?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
אם הייתי מליונר בתור חובב רכב הייתי שמח לאמץ אחת כזאת בישביל

לעשות עליה פעם בשבועיים איזה סיבוב ואז להחזיר אותה לחניה.

 

אמרת את זה בעצמך. וזו בדיוק הבעיה.

זה נראה לך הגיוני שרק אם אתה מיליונר אתה יכול להרשות לעצמך רכב כזה?

פורסם

שתיהן כבר מכורות אגב ולא אמורים להביא נוספות לארץ.

695 לדעתי מייצג את כמות רכבים שיוצרו ואם לא אז עומר כבר ייתקן אותי.

מן הסתם לאנשים שקנו את הרכב 400K לא מזיזים את השאך השמאלי והם פשוט רצו רכב שאין בכלל בארץ וכמעט לא בעולם.

אין ספק שזה צעצוע מגניב ביותר.

בתקציב שלי, אני אלך לTOYS R US ואקנה דגם לילדה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
אמרת את זה בעצמך. וזו בדיוק הבעיה.

זה נראה לך הגיוני שרק אם אתה מיליונר אתה יכול להרשות לעצמך רכב כזה?

 

בארץ זה ניראה לי מאוד הגיוני. :|

פורסם

הן נראות מדהים, ואשרי מי שיש לו את הכסף ומוכן ורוצה לשלם על ייחוד. ההערות שייזרקו לו מעניינות לו, כמו שאמרו לפני, את האשך.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
פעמיים יצא לי לעצור ברמזור ליד 500 אבארט' רגילה (לא גרסת "שמו לי מדבקה של פרארי"), פשוט לא יכולתי לעצור את עצמי וצחקתי בקול. יסלחו לי בעלי הרכב הזה... אם יצא לי לראות את הגרסה היקרה הזאת אני אהיה חייב להגיד איזו הערה לבעלים :lol:

 

לי יצא לראות 500 אבארט' ברמזור ונשארתי תקוע לעוד אדום אחד. אם יצא לי לראות את הגירסה היקרה הזו, גם אני לא אתאפק ו"אזרוק" איזו הערה, אבל כנראה שזה יהיה יותר בכיוון של "סחתיין, כל הכבוד על הטעם הייחודי, אחד הבודדות בעולם, הכי קרוב לפרארי, זה המספר שלי- לעוד 10 שנים שתרצה למכור...

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

באמת נראות מדהים, בעיקר האדומה.

אבל מה זה השלט XBOX שיש שם במקום ידית הילוכים?!

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מכוניות מהממות!, אין מילה אחרת לתאר אותן, אבל במחיר הזה קונים 2 גולף GTI ועוד נשאר לא מעט כסף לדלק...

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5443 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...