Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

חבר חושב על שידרוג הרכב הישן שלו, למשהו פחות ישן. הדרישות בעיקרון לא גבוהות וכוללות רכב שיסע טוב,

יצרוך דלק בצורה הגיונית, יהיה יחסית מרווח וכמובן אמין (עד כמה שאפשר ברכב שמור שימצא מהדגמים הנ"ל בשנים הנ"ל).

אשמח לקבל תשובה, אם אפשר מניסיון על הרכבים הבאים:

 

307 מהשנים 2003-4

סיוויק 2001-1

קולולה 2001-2

 

נשלל על הדרך לאנטיס מהשנים האלו, מכל מיני סיבות בין השאר דלק.

 

 

תודה,מתן.

1.8T 8)

פורסם

מבחינת אמינות.....קורולה וקורולה. הרכב זריז, חסכוני ומאד אמין. מנסיון של למעלה מ-6 שנים וכ-90K (שאני "עשיתי עליה") - לא החלפתי אפילו נורה !

 

כמובן שלקורולה גם חסרונות - לא מרווחת, נוחות הנסיעה.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

קורולה שנת 2001 אחד הרכבים האמינים וחסכונית,חיסרון במושב האחורי קצת צפוף מי המתחרות

הונדה סייוק- רכב אמין,חיסכוני,מורבך-חסרונות-טיפולים יקרים

307-לא מכיר

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

פורסם

האמינות של היפניות יותר טובה, אבל אם תמצא 307 XT או XS (דגם מאבזר) שמורה עם ק"מ נמוך, תקבל הרבה יותר אוטו, גם יותר מאובזר וגם יותר חדיש, מנוע ה2.0 לא יצרוך הרבה יותר מה 1.6.

יש לי נסיון עם 307, בשנתיים שימוש החלפתי מזרק ושני פנסים, השסתומים של הגיר עושים קולות של גסיסה אבל יש להם עוד חיים, יש עוד שתיים שאני מכיר שגם האמינות שלהם סבירה, אך לא מוחלטת, בשביל לקבל סדר גודל, כל התיקונים עלו פחות מאלף שקל, לדעתי לא מהותי, אבל לשיקולך.

שים לב של307 כמעט אין שוק בכלל, אם השימוש המתוכנן קצר ממליץ על היפניות שיותר סחירות.

פורסם

אם אתה מחפש אמינות זאת הקרולה, אך חשוב לציין שגם הסיוויק מהשנים המדוברות (ובכלל) מאוד אמינה,

 

אני מאוד אוהב את מנועי הI-VTEC וגם הרכב עצמו מאוד סבבה מבחינת נסיעה,

אם אתה מחפש גם אפטר-מרקט אתה יכול למצוא באיביי מבחר עצום למוצרי אפטר-מרקט לרכב הזה

בעיקר מכיוון ארה"ב, בגדול אני בעד הסיוויק,

 

את הקרולה אני שולל בגלל שהיא התעללה בי בכל נסיעה והייתה צפופה להחריד,

 

את הפג'ו אני שולל בגלל מכת אמינות וחלקים יקרים,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

הקורולה בשנים הללו אמינה להחריד. אשתיי נוסעת באחת כזו עם 94000 ק"מ והאוטו דרש רק טיפולים שוטפים.

אולם מאחור הרכב מאד צפוף ותא המטען די קטןץ אין ממש הנאה בנהיגה אבל אשתי לא מוכנה לשמוע על להחליף.

ההונדה גם מאד איכותית ומרווחת יותר. הטיפולים בקורולה מאד זולים.

פורסם

ההונדה איכותית?ישבת בה פעם? זה כמו לשבת על דיקת,על הריצפה.

 

תתאמץ מעט: טויוטה אנגלית 2003 תענה על כל דרישותיך:

חזקה מרווחת ואמינה לחלוטין!

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

אתייחס לסעיפים שמעניינים אותך מניסיון על הונדה סיוויק שנת 2006 הקודמת (אותו דגם שאתה מדבר עליו).

צריכת הדלק יוצאת 15 ק"מ לליטר כאשר רוב הנסיעות הם בינעירוני (עם מזגן) הכוללים גם לא מעט פקקים.

מבחינת אמינות - עד כה, הרכב עבר 150 אלף קילומטר והרכב נכנס למוסך רק לטיפולים שוטפים. לא הייתה אף תקלה.

מרווח - הרכב מרווח מספיק, לא חושב שיש הבדל קריטי בין הקורולה למשל. יתרון לסיוויק הוא מאחורה, רצפת הרכב שטוחה לחלוטין (אין את המנהרה ברגליים של המושב האמצעי).

 

בשורה התחתונה, מבין שלושת הרכבים שהעלת ובהתחשב בצרכים הייתי מתמקד בקורולה או בסיוויק ולא ב-307 שנופלת בסעיף האמינות.

(סקירה לאחר קניה) Alfa Romeo Giulietta 170 2014 Manual

Honda Civic 2006 Manual - Sold

פורסם

אם לחבר שלך אין כסף בצד הייתי נמנע מלקנות פג'ו 307.

אמנם היא הנוחה ביותר מכל המכוניות שציינת, וגם מאובזרת הרבה יותר

אבל בסעיף האמינות קל מאוד ליפול על רכב בעייתי.

 

הייתה לי אחת כזאת במשך חודשיים ובמזמן הזה הלך ממיר מומנט, גיר ואלטרנטור.

כל הטיפולים האלה עלו סביב ה8 אלף.

והרכב עבר רק 97 אלף ק"מ והיה שמור להפליא דגם xt.

בנוסף, הרכב שורף מנורות על בסיס חודשי.

(לכל אוהבי הצרפתיות, שלא תקפצו, הרכב היה שמור וטופל אך ורק במוסך המרכזי.)

תמיר.

פורסם
ההונדה איכותית?ישבת בה פעם? זה כמו לשבת על דיקת,על הריצפה.

 

תתאמץ מעט: טויוטה אנגלית 2003 תענה על כל דרישותיך:

חזקה מרווחת ואמינה לחלוטין!

למה אתה ממליץ על שנת 2003 סתם, זה יצור טורקי ויש לה בעיה במנוע,ובשנה זאת לא אמינה בכלל,

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

×
×
  • תוכן חדש...