Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5449 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שקניתי את רכבי מיצובישי כריזמה air 02 בחודש שעבר נתגלה לי בבדיקה אקראית ששתי צמיגים שחוקים ובנוסף עוד צמיג יבש לכן החלטתי שברצוני להחליף את כל ה4 צמיגים על מנת ליהיות בראש שקט .פניתי למספר פנצריות ופשוט ניהיה לי סלט בראש אשמח אם תוכלו לעזור לי פה לגבי 4 צמיגים מידת הצמיגים הינה 190/60/15 הציעו לי 4 צמיגים של falken ze912 במחיר של 2480 עם גאנטים מגנזיום המחיר כאמור הוא אמר לי שרק ביגלל שהוא קונה אותם מהספק עכשיו שאלתי צמייגי פלקן הם צמיגים איכותיים ? ברכב ראיתי שיש קצת סלט 2 צמיגים ברידגסטון /צמיג אחד kleber /צמיג אחד toyo לכן נורא חשוב לי להרכיב סט חדש של הצמיגים על מנת שיהיה אחיזה נוחה ורגועה אשמח אם תוכלו לומר לי מה הממומלץ לכריזמה וכמובן ועל מנת שלא ישחקו מהר האם ההמחיר של הפלקן והדגם עם גאנטים ב2500 זה מחיר סביר ?

פורסם

אתה בטוח במידת הצמיג 190? בדוק ברשיון הרכב.

האם אתה קונה צמיגים חדשים עם ג'אנטים חדשים במחיר שציינת?

קניתי השבוע רביעיית Falken 185/65 R14 בפחות מ- 1200 ש"ח.

זו הפעם השנייה שאני קונה מותג זה ואני מרוצה. צמיג טוב ועמיד לנסיעה לא ספורטיבית.

פורסם

סליחה חל תיקון קל מידת הצמיג הינה 195/60/15 .בכמה קניית את המותג ואיזה דגם אני אשמח אם תוכל קצת לעזור לי

×
×
  • תוכן חדש...