Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שיעור נהיגה ראשון שלי היה כיפי ביותר

80 בכביש החוף עם מוזיקה ואוירה כיפית...

(טוב זה בגלל שנהגתי קצת לפני, שששש אל תגלו לאף אחד... :wink: )

 

בקיצור שיהיה בהצלחה!

 

אני שומע יותר ויותר אנשים שהגיעו למהירות "גבוההות" יחסית לשיעור ראשון.

ויש לי שאלה: האם אני היחיד שבשיעור הראשון שלו לא חצה את קו ה45 קמ"ש?

זה פשוט נראה לי מוזר למדי ששיעור ראשון, המורה מכיר אות כמה דק' וכבר שולח אותך לכביש בין-עירוני במהירות שלא מספיקה לתיקון ברמה של שיעור ראשון.

 

אתה לא היחיד... גם אני לא נסעתי מהר בשעורי הראשון... :(

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פשוט תיהיה רגוע ותקשיב למורה.. ואז שוב תיהיה רגוע..... :)

 

לגבי דיזל ובנזין

זה נכון.

אני למדתי על דיזל ואז כשנהגתי על רכב של חבר שהיה בנזין באמת היה חסר לי הכוח

והתנופה שהייתי מקבל משימוש בקלאץ' בלבד..

זאת האמת הייתה הפעם הראשונה שנהגתי אחרי הטסט וזה היה ממש מפחיד :)

(כאילו מפחיד להתדרדר אחורה כשאין לך את התנופה הזאת שהדיזל נותן..)

 

וגם אני הגעתי ל-80 בשיעור הראשון על איילון..

 

ועברתי טסט(ראשון :D ) לפני איזה שבוע ומשהו

ואני כולי מאושר עד עכשיו..!

hope for the best, expect the worse.

פורסם

באיזה גיל התחלתם ללמוד???

ועוד שאלה האם כדאי לעשות תאוריה לפני שמתחילים

ללמוד נהיגה או אחרי שמתחילים ללמוד נהיגה???

sound connecting people

פורסם
אתה לא מעדיף לדעת את כל החוקים לפני שאתה עולה לכביש? :roll:

 

עצה גרועה ביותר!

 

מה אתה חושב שאתה עולה לכביש לפני? הראל יש לך בכלל רישיון שאתה מדבר ככה?

 

1. המורה מלמד אותך מה שצריך.

2. המורה דואג שלא תעשה טעויות-ויתקן ויסביר לך מה עשית לא טוב.

3. תיאוריה עושים בערך בשיעור ה-8-10 ככה שאתה כבר מבין את כללי הנהיגה הבסיסים.

4. למה אתה צריך לדעת את חוקי התנועה לפני במילא?

אתה לא תבין בגרוש מה זה פניה שמאלית מרחוב חד סיטרי לרחוב דו סיטרי עד שתנסה זאת אם הרכב ועוד הרבה דברים אחרים.

 

 

נ.ב רוב המורים גם מלווים לך את מחברת הלימוד ככה שאתה לא צריך לקנות אחת.

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם

במונע דיזל כאשר אתה עושה את המגרש החלק של הסללום אתה יכול לעזוב את הרגלייים מצידי אתה יכול לשבת ישיבה מזרחית למה האוטו לא יכבה לך בחיים בראשון ולאוטו יש מומנט טוב יותר אני למדתי על דיזל גם כן.

(בהנחה שבאיזור שלך עושים מגרש)

ניסן אלמרה 01' 1800

פורסם
אתה לא מעדיף לדעת את כל החוקים לפני שאתה עולה לכביש? :roll:

 

עצה גרועה ביותר!

 

מה אתה חושב שאתה עולה לכביש לפני? הראל יש לך בכלל רישיון שאתה מדבר ככה?

 

1. המורה מלמד אותך מה שצריך.

2. המורה דואג שלא תעשה טעויות-ויתקן ויסביר לך מה עשית לא טוב.

3. תיאוריה עושים בערך בשיעור ה-8-10 ככה שאתה כבר מבין את כללי הנהיגה הבסיסים.

4. למה אתה צריך לדעת את חוקי התנועה לפני במילא?

אתה לא תבין בגרוש מה זה פניה שמאלית מרחוב חד סיטרי לרחוב דו סיטרי עד שתנסה זאת אם הרכב ועוד הרבה דברים אחרים.

 

 

נ.ב רוב המורים גם מלווים לך את מחברת הלימוד ככה שאתה לא צריך לקנות אחת.

 

תתפלא

אבל יש לי רישיון (אמנם יחסית חדש , אבל הוא קיים)

 

אתה לא חושב שעדיף שהוא ידע את החוקים?...

תסביר קצת יותר

ההסבר שלך היה קצת רופף

 

אז נכון - פניות שמאלה לחד ולדו וכו' הוא לא יבין

אבל את הפעולה של המנוע

את התמרורים

את החוקים הבסיסים הוא יבין...

 

 

אני אתן לך דוגמה אחרת - הדבר הראשון שמבקשים לעשות בפורום הזה הוא קריאת התקנון

נכון?

למה מבקשים את זה?...

הרי פעם ראשונה שאתה נכנס לפורום אין לך מושג מה זה כותרת טובה להודעה וכו'

אבל זה עוזר להבין אח"כ ולשים לב לדברים שצריך לשים לב אליהם.

 

תחשוב על זה :wink:

 

 

 

 

 

נ.ב

כמה זמן לך יש רישיון בדיוק? :roll:

וואלק אתתתתה

פורסם

אחח השיעור הראשון לי לפני 3 שנים,למדתי על מיצובישי פאג'רו קצר מנוע 3000 דיזל חדשה דנדשה,איזה רכב חזק איזה תענוג נסיעה חלקה לא מרגישים את הבורות בכביש ,פעם ראשונה שעליתי עליו הרגשתי בגלל הגובה כאילו אני במשאית,אבל איזה כיף ללמוד בג'יפ תענוג,טיפ ממני אל תחזיק את ההגה חזק תרפה טיפה כדי שלמורה לא תהיה בעיה לתקן אותך.

פורסם

ברור שעדיף קודם כל תיאוריה ולא מבחינת חוקים ולדעת תמרורים וכל זה אלא מסיבה אחרת

 

שאתה מגיע לשיעור 10 ועושה תיאוריה ונכשל אתה מתחיל לאכול סרט שלא תספיק לעשות עוד תיאוריה עד שיעור 30 ואז לא תיגש--ובדרך כלל מי שנכשל באמת מתעכב עם הרישיון

שאתה ממוקד רק בתיאוריה אז ילך לך טוב יותר! וזה בדוק!!!!

 

 

**סה"כ יש מעל 100 תמרורים--בתכלס יש 10 חשובים בכביש!

 

קובי.

 

 

נ.ב תעשה תיאוריה ואז תתחיל שיעורים! ככה החכמים עושים!

ולמי שרוצה לדעת יש לי רישיון נהיגה כבר שנה!

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

"ככה החכמים עושים"

 

חכמי מצרים ? חכמי בבל?

 

המורה גם עוזר להכין אותך, הוא יכול לדבר איתך על מצבים שונים שיכולים לשאול אותך עליהם.

אתה מבין בעצם מה למדת כי ישמת את זה במעשי... זה כמו ללמוד ירי רק בתיאוריה אין כמו ההרגשה האמיתית של ההדף ולחיצה על ההדק והחזקת הנשק בצורה נכונה.

כנ"ל לגבי הרכב אתה צריך להבין מה פשר כל התמרורים בעצם איפה ותר לעצור איפה אסור פניות כל העניין של חד סיטרי ודו סיטרי.

 

ועכשיו נזכרתי בשאלה טובה שהייתה לי.

 

את הקלאצ' לוחצים בעזרת רגל?

 

תגיד לי איך אדם שלא נגע ברכב יענה על זה? להורים שלו יש רק אוטמטית אז הוא יענה אין דבר כזה קלאצ'.

 

בקיצור אין סיבה לעשות לפני, העניין של להיכשל ואז להיכנס לסרטים זה דפוק אתה יכול לעשות 10 שיעורים לעצור לעשות תיאוריה ואז להמשיך.

דרך אגב אין סיבה להכישל וחבל אנשים שנכשלים הם כאלה שזילזלו ולא למדו או אנשים שעשו את זה לפני התחלת לימודי נהיגה מעשי.

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E


×
×
  • תוכן חדש...