Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5456 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היא באמת נראית מיליון דולר, אבל הביצועים לא משהו.

(אני אזהר ואומר שזה קצת מזכיר לי את היונדאי קופה מהבחינה הזאת)

 

רק מה - ספורט ספורט, אבל חוסך לך הרבה מאוד כסף ביחס לרכב התגרזנות אמיתי. (נגיד, הקליאו RS, או גולף GTI, או אימפרזה WRX/STI)

ואם הקליאו והגולף (ובמידה מסויימת גם האימפרזה) הן זאבים בעור כבשים (שכן קשה מאוד להבדיל בין גרסאת הספורט והגרסאות הפשוטות למי שלא מכיר את הרכב ספציפית) אז עם הCR-Z לא יהיו טעויות - כבשה בעור זאב - אין שום דבר שדומה לה והיא מושכת עיניים מכל כיוון.

בגדול? רכב של להיות בלי אבל להרגיש עם

 

בהינתן התקציב והדרישות שלך מהרכב - בהחלט הייתי שוקל אותה בחיוב.

שירוקו יש הרבה על הכביש, כבר מזמן אין לו אפקט "וואו מזה?", מאידך, כמה CR-Z ראית? 8)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

1. היא תהיה חסכונית יותר.

2. זה תלוי במחיר הקנייה.

3. בדוק אצל סוכן הביטוח שלך.

6. ממשפחתית ממוצעת היא יותר חזקה, ולו מכיוון שהיא ידנית. אבל במהירות גבוהה נגמר לה הכוח וזה מורגש. אל תצפה לביצועים ספורטיביים משום סוג, רק לתחושה יחסית נמרצת עד 80-90 קמ"ש בערך.

 

אולי שווה לך לבדוק את היונדאי וולוסטר החדשה - בדיוק ראיתי אחת היום נוסעת בכביש, אני מניח שמתחילים לשווק אותן. יש גם בגיר ידני...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
היא באמת נראית מיליון דולר, אבל הביצועים לא משהו.

(אני אזהר ואומר שזה קצת מזכיר לי את היונדאי קופה מהבחינה הזאת)

 

רק מה - ספורט ספורט, אבל חוסך לך הרבה מאוד כסף ביחס לרכב התגרזנות אמיתי. (נגיד, הקליאו RS, או גולף GTI, או אימפרזה WRX/STI)

ואם הקליאו והגולף (ובמידה מסויימת גם האימפרזה) הן זאבים בעור כבשים (שכן קשה מאוד להבדיל בין גרסאת הספורט והגרסאות הפשוטות למי שלא מכיר את הרכב ספציפית) אז עם הCR-Z לא יהיו טעויות - כבשה בעור זאב - אין שום דבר שדומה לה והיא מושכת עיניים מכל כיוון.

בגדול? רכב של להיות בלי אבל להרגיש עם

 

בהינתן התקציב והדרישות שלך מהרכב - בהחלט הייתי שוקל אותה בחיוב.

שירוקו יש הרבה על הכביש, כבר מזמן אין לו אפקט "וואו מזה?", מאידך, כמה CR-Z ראית? 8)

 

אהבתי האפקט ״וואו מזה״?

 

כשקניתי את הסיויק 5 דלתות דגם ספורט היא היתה באמצע הוואו מזה, ונראה שפה אני לפחות יהיה בהתחלה, כי אני מחפש כאלה שאני בדרכים ובשבוע האחרון ראיתי רק אחת שחורה בהרצליה, כמעט ואין.

פורסם
1. היא תהיה חסכונית יותר.

2. זה תלוי במחיר הקנייה.

3. בדוק אצל סוכן הביטוח שלך.

6. ממשפחתית ממוצעת היא יותר חזקה, ולו מכיוון שהיא ידנית. אבל במהירות גבוהה נגמר לה הכוח וזה מורגש. אל תצפה לביצועים ספורטיביים משום סוג, רק לתחושה יחסית נמרצת עד 80-90 קמ"ש בערך.

 

אולי שווה לך לבדוק את היונדאי וולוסטר החדשה - בדיוק ראיתי אחת היום נוסעת בכביש, אני מניח שמתחילים לשווק אותן. יש גם בגיר ידני...

 

רוני

 

ממבט מהיר היונדאי באמת נראית יפה, אני יקרא עלייה קצת ונרא כמה היא עולה

פורסם
חבר׳ה תודה על התגובות, אני חיכיתי למעילים כאשר יהיו תגובות אבל הם לא הגיעו (למרות שסימנתי) - לא משנה.

 

לאחר קריאת כל התגובות יצאתי יותר מבולבל, ולכם אדגיש יותר את הצורכים שלי:

 

1. שתהיה חסכונית יותר מהסיויק הנוכחית 1800 5 דלתות

2. שהרישוי השנתי יהיה זול יותר

3. שהביטוח חובה יהיה זול יותר

4. שתהיה יפה עם פוזה (לטעמי) - והיא כן

5. אוהב מאוד את השטויות עם התאורות המתחלפות, ציון בפרחים בסוף נסיעה וכן את המצב החסכוני שמגביל את תגובות המנוע (טוב לפקקים)

6. שכן תהיה יותר חזקה מכל משפחתית מומצעת ואפילו ממשפחתית גדולה (מאזדה 6 וכד׳) האם זה כן ?

הסיויק שאתה נוהג עליה כרגע נותנת בראש למשפחתיות גדולות כמו(מאזדה 6\אקורד) אני עוד בדקתי עם הסיויק 4 דלתות וה5 דלתות אמורה להיות בקצת יותר זריזה, ככה שמזה אתה לא בידיוק תיפול.

אם אתה רוצה לבדוק ביצועים בדוק סיויק 5D מול הCR-Z אל תלך רחוק =).

7. עם הילוכים אין לי בעיה

 

דברים נוספים:

אני בקשר עם מישהו שזכה ברכב כזה, בכמה פירסם הבחור שראיתם פה את הרכב?

הרכב הדגמה שהיה ברעננה נמכר ואין כרגע רכבים כאלה לנסיעת מבחן, קצת לקנות חתול בשק מבחינת ביצועי מנוע.

 

אשמח לשמוע עוד תגובות לפני שאני מבצע את הקנייה

 

תודה !

 

5 תווים!

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם
5 תווים!

 

נראה לי שאני אדרוש נסיעת מבחן לפני קנייה להרגיש אותה, במיוחד שנראה שה 5D שלי חזקה לא פחות ממאזדה 6 / אקורד

פורסם
1.

אולי שווה לך לבדוק את היונדאי וולוסטר החדשה - בדיוק ראיתי אחת היום נוסעת בכביש, אני מניח שמתחילים לשווק אותן. יש גם בגיר ידני...

 

רוני

 

+1. בדיוק מה שרציתי לרשום בקשר ליונדאי המוזרה\יפה החדשה הזו. אבל באמת, מתי מתחילים לשווק אותה?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
נראה לי שאני אדרוש נסיעת מבחן לפני קנייה להרגיש אותה, במיוחד שנראה שה 5D שלי חזקה לא פחות ממאזדה 6 / אקורד

זה לא נראה, היא אכן חזקה ממאזדה 6 ומאקורד.

 

גם אני בהתחלה לא האמנתי, כי הנתונים היבשים על הנייר עומדים לטובת האקורד שלעומתה המאזדה בגרסת הליסינג הנפוצה היא פשוט עגלה, אבל מניסיון אישי שלי ומספר בדיקות הסיויק חזקה בכל פרמטר, זינוק מרמזור ל100, אחיזה והתנהגות כביש עדיפה על ה6 או האקורד, הסיויק מרגישה מאוד יציבה בסיבובים.

 

הסיבוב הכי מהיר שהצלחתי לקחת עם סיויק היה על 63 קמ''ש ומעבר לזה הלב לא נתן לי וגם לא התחתונים :roll:, כמובן שהאוטו רקד ימינה שמאלה אבל התייצב מהר מאוד.

רק לפרוטוקול, הבדיקות הנ''ל נעשו בסביבה ריקה מאדם כך שלא סיכנתי אף אחד חוץ מאת עצמי ועל אחריותי בלבד :wink:.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם

הצעה נוספת שנראה לי תתאים לצרכים שלך. סיטרואן DS3 בגרסה הידנית החזקה.גם יפה,גם אופה,וגם תקבל את כל אפקט הוואוו שתצטרך.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

פורסם

מצטער שאני מחזיר אותך לקרקע המציאות, אבל אתה לוקח סיבובים על הרבה יותר מ-63 קמ"ש באופן יומיומי, גם בלי שהאוטו ירקוד ימינה שמאלה. ול-6 וגם לאקורד יש התנהגות כביש עדיפה על פני הסיוויק, וגם אחיזה. אבל שיהיה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...