Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייבוא קלאץ' מחו"ל - בעיות במכס?


eyal_ro
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

בימים אלו אני מתחיל להיערך להחלפת קלאץ' באוטו (סובארו WRX).

 

ביררתי לגבי מחירים של הקיט בארץ ומחירו נע סביב 3,500 ש"ח.

 

החלטתי לברר קצת בחו"ל ומסתבר שאותו הקיט המקורי עולה בארה"ב 630 ש"ח. (כן כן, לא טעות)

 

אני מתכוון לייבא את הקיט המקורי דרך USHOPS או כל חברת שליחויות אחרת ורציתי לדעת מבעלי נסיון האם הקלאץ' ייעצר במכס או יותר גרוע, לא יקבל אישור להיכנס לארץ.

 

אשמח לעזרה מאנשים בעלי ניסיון.

 

תודה,

אייל

BMW M135I

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יומיים ואף תשובה? בטוח מישהו ייבא חלקי רכב מחו"ל ואשמח אם ישפוך אור על הנושא.

 

מנהלים: אולי אפשר להעביר לפורום שיפורים?

 

תודה רבה,

אייל

BMW M135I

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא האם משרד התחבורה מגדיר את זה בתור חלק בטיחותי או לא. אם כן, אז תצטרך להשיג אישור מהיבואן בארץ שהחלק הזה מתאים לרכב והתחייבות שהוא זה שירכיב לך אותו ואם זה לבקש אישור של משרד תחבורה. אם הוא לא חלק בטיחותי אז רק אישור ממשרד התחבורה. בלעדי זה המכס לא ישחרר לך את החלק.

המכס הוא לא זה שקובע אם החלק יכנס או לא. מי שקובע זה משרד התחבורה. המכס דואג מצידו רק לעלות הפריט.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבאתי חלקים לאופנוע שלי, נדרשתי להביא אישור ממשרד התחבורה, הגעתי לשם, הבחור שם שאל אותי איזה חלקים אלו והאם זה חלקים משופרים או מקוריים, עניתי לו שהכל מקורי ולא משופר ולא משפר, קיבלתי אישור, הלכתי שילמתי מכס' כמה שצריך וקיבלתי את החלקים.

 

אותך בנוסף יכולים גם לשלוח לחברת סובארו להביא אישורים (שאותם אתה ממש לא תקבל).

בנוסף, הכי טוב פשוט להתקשר למשרד התחבורה, ולשאול לפני שאתה מזמין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבאתי חלקים לאופנוע שלי, נדרשתי להביא אישור ממשרד התחבורה, הגעתי לשם, הבחור שם שאל אותי איזה חלקים אלו והאם זה חלקים משופרים או מקוריים, עניתי לו שהכל מקורי ולא משופר ולא משפר, קיבלתי אישור, הלכתי שילמתי מכס' כמה שצריך וקיבלתי את החלקים.

 

אותך בנוסף יכולים גם לשלוח לחברת סובארו להביא אישורים (שאותם אתה ממש לא תקבל).

בנוסף, הכי טוב פשוט להתקשר למשרד התחבורה, ולשאול לפני שאתה מזמין.

 

איך אתה מוכיח למשרד התחבורה שמדובר בחלקים מקוריים/תחליפיים מאושרים?

אתה לא צריך ללכת לאותו יבואן מחורבן ולבקש ממנו אישור על החלפים שבהם הוא משתמש ושאותם הוא מאשר להתקנה אצלו לא ככה?

למה שהיבואן יתן לך פירוט על החלפים שבהם הוא משתמש? זה לא מדליק נורה אדומה אצלם?

SEAT Ibiza 2001 Stella, Automatic. :cry: נמכרה בצער רב :cry:

Toyota Yaris Hybrid 2014 Active, Automatic. :-Dהבייבי החדשה :-D

 

אני לא גזען, אני שונא את כולם במידה שווה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יעצר, כמעט בוודאות, החבילה גדולה וכבדה.

אם הקלאצ' מקורי לא תהיי בעיה לשחרר, צריך כמה דברים:

ת.ז.

המכתב שתקבל מהדואר.

קבלה על תשלום שתואמת את מחירו.

אישור משרד תחבורה, ברגע שהחבילה תגיע בדואר ינחו אותך למי לפנות, תהליך קצת ארוך.

בשביל האישור תצטרך להציג אישור המוסך המטפל שהחלק אכן מקורי ומתאים לרכב שלך, סוג של לקיחת אחריות.

נ.ב

אני יבאתי חלקי בטיחות ולא נעזרתי ביבואן, אלה רק במוסך המטפל.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש שינוי במשרד התחבורה, אתה משאיר את הניירת אצל השומר בכניסה ומחכה למכתב עם אישור.

תמצא מוכר ששולח ישר לארץ בשביל פחות בעיות,אם הוא מגיע בדואר אתה צריך להראות את כל הפרטים שלך שהחלק שלך.

כתובת בחו"ל יכולה לעשות בעיות.

משלוח UPS או אחת החברות האחרות הרבה יותר יקר אבל הוא מגיע עד הבית בלי הסיפור של משרד התחבורה בתל אביב

הקלאץ' אחרי מיסים ומשלוח יעלה לפחות 2000 ש"ח אחרי משלוח ומיסים.

יש סיכוי שיבקשו ממך אישור מוסך,חפש לך מוסכניק נחמד שיהיה מוכן לחתום.

והכי חשוב, אם במכס לא ידעו שזה חלק לרכב זה הכי טוב.

נראה לי זה מתאים בדיוק לברבי

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד דומה לקלאץ' המקורי של המיאטה - 3200 שקלים אצל היבואן, כ-200 דולר בארה"ב. אם אתה לא ממהר, נסה לחפש חבר או קרוב משפחה שטס לשם. זה לא כל כך כבד וגדול ואפשר לסחוב את זה במזוודה. אבל לדעתי גם אם תשלח את זה ותשלם מיסים בארץ זה יעלה לך חצי מאצל היבואן...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יעצר, כמעט בוודאות, החבילה גדולה וכבדה.

אם הקלאצ' מקורי לא תהיי בעיה לשחרר, צריך כמה דברים:

ת.ז.

המכתב שתקבל מהדואר.

קבלה על תשלום שתואמת את מחירו.

אישור משרד תחבורה, ברגע שהחבילה תגיע בדואר ינחו אותך למי לפנות, תהליך קצת ארוך.

בשביל האישור תצטרך להציג אישור המוסך המטפל שהחלק אכן מקורי ומתאים לרכב שלך, סוג של לקיחת אחריות.

נ.ב

אני יבאתי חלקי בטיחות ולא נעזרתי ביבואן, אלה רק במוסך המטפל.

אקסודוס, הכל טוב ויפה אבל יש לך טעות קטנה. משרד התחבורה מבקש אישור מהמוסך\ יבואן מרכזי רק אם החלק הוא חלק בטיחותי. אם זה לא קשור לבטיחות משרד התחבורה רק רוצה לוודא שיש לחלק תקן שמסומן באות .CE, E

כמו שאמרתי השאלה הגדולה היא האם קלאץ נחשב כחלק בטיחותי או לא.

 

יש שינוי במשרד התחבורה, אתה משאיר את הניירת אצל השומר בכניסה ומחכה למכתב עם אישור.

תמצא מוכר ששולח ישר לארץ בשביל פחות בעיות,אם הוא מגיע בדואר אתה צריך להראות את כל הפרטים שלך שהחלק שלך.

כתובת בחו"ל יכולה לעשות בעיות.

משלוח UPS או אחת החברות האחרות הרבה יותר יקר אבל הוא מגיע עד הבית בלי הסיפור של משרד התחבורה בתל אביב

הקלאץ' אחרי מיסים ומשלוח יעלה לפחות 2000 ש"ח אחרי משלוח ומיסים.

יש סיכוי שיבקשו ממך אישור מוסך,חפש לך מוסכניק נחמד שיהיה מוכן לחתום.

והכי חשוב, אם במכס לא ידעו שזה חלק לרכב זה הכי טוב.

נראה לי זה מתאים בדיוק לברבי

ממש לא נכון, אתה יכול למצוא כאן קישור של מישהו שהזמין חלק מאנגליה אם אינני טועה דרך פדקס. הוא טען שהוא שילם מחיר מראש תוך כדי התחייבות של פדקס מחו"ל שזה כולל עמלת שיחרור על ידי פקדס מול המכס והבאת החבילה עד הבית. מה שאירוני שפקדס העולמי טען משהו כאשר פדקס בישראל טען משהו אחר לגמרי. בישראל פדקס רצו ממנו עמלת שיחרור מהמכס על סך 200 פלוס שקל וזאת בנוסף על מה שהוא שילם בעבור המשלוח. אפילו חברת פורום בשם "שטוטית" ( סליחה אם טעיתי בשם) טענה שהיא עובדת בפדקס וניסתה להסביר את הצד שלהם אם כי היא יותר "התבכיינה" ולא בצדק שכל חברות השילוח מופלות לרעה לעומת דואר ישראל. דבר שאיננו נכון. בסופו של דבר הוא וויתר ונתן להם להינות עם החלק.

 

אני אנסה למצוא את השירשור הזה.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, הבאתי חובקי הגה ועוד כמה דברים דיי קריטיים למנוע, אם זה לא חלק בטיחותי אני לא יודע מה כן.

מה שכן, אולי משרד התחבורה באמת לא מגדיר אותם ככה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, הבאתי חובקי הגה ועוד כמה דברים דיי קריטיים למנוע, אם זה לא חלק בטיחותי אני לא יודע מה כן.

מה שכן, אולי משרד התחבורה באמת לא מגדיר אותם ככה.

 

פנסים, גומיות למינהן, אגזוזים ועוד כמה פרטים שהיו כאן ברשימה של משרד הרישוי לא מצריכים אישור מוסך יבואן אבל כן מצריכים אישור משרד תחבורה. מי שמבקש את האישור זה המכס שמשחק אותה ראש קטן ואומר "היי, יש כאן חלק למכונית. אני לא מבין במכוניות ולכן לא רוצה לקחת אחריות ולשחרר אותו". לכן הם מבקשים אישור משרד תחבורה. משרד התחבורה מצידו רוצה להוריד לחץ ועומס מעצמו ולכן מוכן להנפיק אישור על חלקים לא בטיחותיים כל עוד הם בעלי תוו תקן. השאלה היא כאמור האם קלאץ זה חלק בטיחות או לא. הוא יצטרך להתקשר למשרד התחבורה לראובן ברדה (האדם שמתעסק עם מתן אישורים) ולשאול אם קלאץ מצריך אישור מוסך או לא. אבל הוא צריך להזדרז כי קבלת אישורים לוקחת מינימום שבועיים(מנסיוני האישי) ואם לא ממהרים החלק יכול לשבת אפילו חודש ואז משלמים דמי אחסנה.

 

הנה הקישור לשירשור עם מסכת העינויים של פאדקס והאזרח הקטן. דבר זה בא להראות שגם עם משלמים במיטב כספינו על מנת לקבל שירות הולם לא תמיד זה חוסך כאבי ראש.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=371034

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

ממש לא נכון, .

הכוונה הייתה שאתה לא צריך לטיול בין כל משרדי הממשלה בתל אביב. הם פשוט מביאים לך הבייתה (זה עולה כסף)

שחבילה מגיעה בדואר לבחור מבאר שבע הוא צריך לבוא לתל אביב פעמים בשביל כל הסיפור.

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...