Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

אני מחפש רכב גבוה יותר מרכב משפחתי כדי להקל על הכניסה והיציאה שהיא קשה לי מפני שאני נכה.

אני גם רוצה תא מטען גדול שיוכל לאכלס או כיסא חשמלי או קלנועית עוד לא החלטתי.

האם הפורד SMAX עונה על הדרישות או שהוא לא מספיק גבוה?

אינני צריך שבעה מושבים אבל אני רוצה גם רכב זריז ונוח.

כרגע נוהג במאזדה 6 שכבר לא נוחה.

תודה

פורסם

תא המטען ב-SMAX קטן אם המושבים האחוריים פתוחים. כשהם סגורים הוא גדול מאוד, אבל אני לא יודע מבחינת נוחות של הכנסת כיסא. כדאי לבדוק אצל היבואן.

הרכב עצמו מצוין, במיוחד בגרסת הטורבו החדשה. מבחינת גובה זה עניין אישי - בדוק אם זה מתאים לך.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ארגנו לי נסיעת מבחן ביום ראשון.

לפי הנתונים והתמונות הרכב לא נראה גבוה מספיק מבחינת הכניסה והיציאה אבל נדע יותר לאחר המבחן.

אם זה עדיין לא יספיק אבדוק את הסובארו אאוטבק.

פורסם

לגבי האאוטבק אני אשמח לפרט לך את היתרונות:

- לאאוטבק מפתח דלתות רחב במיוחד התורם ליכולת כניסה / יציאה אופטימלית.

- גובה המושב מתוכנן כך שלא צריך להתרומם ו"לטפס" אל המושב ומצד שני לא צונחים למושב כמו ברכבי נוסעים רגילים.

- שדה ראייה מעולה עם שטח חלונות גדול במיוחד התורם לבטיחות בזמן הנהיגה.

- עוד יתרון בולט הוא מערכת הבלם החנייה החשמלית, מדובר על כפתור קטן ונוח לשימוש, מערכת הבלם משתחררת אוטומטית במתחילת נסיעה (ללא צורך בשחרור הבלם ע"י הנהג) בנוסף ניתן לתכנת את הרכב להפעלה אוטומטית של הבלם בעת עצירה (בשיפוע בלבד).

- מושב נהג חשמלי מלא המאפשר כוונון קל ופשוט לצורך מציאת תנוחת נהיגה אופטימלית.

- דגמי ה 3.6 מצוידים עם מערכת EASY ENTRY אשר מכוונת את המושב לתוכנית מיקום מוגדרת מראש בעת כניסה לרכב.

- תא המטען גדול ושימושי שכולל מפתח רחב כאשר גובה שטח ההטענה הוא גבוה במיוחד לטובת נוחות בעת הכנסת ציוד גדול (כמו כיסא גלגלים, עגלה וכדומה...)

- גיר אוטומטי רציף מתקדם שמבטיח נסיעה חלקה במיוחד (ללא תחושה של העברת הילוכים) ותורם גם לחסכון בדלק.

הגיר המתקדם כולל 6 הילוכים קבועים הנשלטים מגלגל ההגה, ללא צורך להוריד את היד מגלגל ההגה.

 

אם יש לך עוד שאלות אשמח לעזור,

אייל מסובארו

פורסם

תודה

שני הרכבים הם פחות או יותר באותו מחיר אבל הדגם המאובזר של האאוטבק 2.5 יותר יקר מהדגם המאובזר של הפורד.

אני גם רוצה לבדוק את עניין איכות הגימור ואיכות הפלסטיק שלפחות בסובארו קראתי שחסכו בנושא הזה שלא מתאים לרכבים במחירים האלה.

לפורד יש מנוע חדש שאוכל את המנוע של האאוטבק בלי מלח אבל זה רק אחד השיקולים שלי.

השיקול הנוסף מעבר לגובה הוא כמובן מי נותן הנחות ומי לא?

אני לא קונה בזמן הקרוב אז יש לי מספיק זמן לבדוק.

פורסם

ממליץ בחום לבדוק את המיצובישי אוטלנדר, יש דגם 2X4 עם מנוע קטן יותר אשר עולה באזור 170-180K ש"ח ובנוסף גם חסכוני באופן יחסי.

הרכב נוח מאוד והכי גבוה בקבוצה.

כמו כן הוא מרווח ועם תא מטען גדול מאוד.

פורסם
ממליץ בחום לבדוק את המיצובישי אוטלנדר, יש דגם 2X4 עם מנוע קטן יותר אשר עולה באזור 170-180K ש"ח ובנוסף גם חסכוני באופן יחסי.

הרכב נוח מאוד והכי גבוה בקבוצה.

כמו כן הוא מרווח ועם תא מטען גדול מאוד.

הוא די עגלה עם המנוע הקטן לא?

פורסם

דגם האאוטבק 2.5 מגיע עם מפרט אבזור שכולל גג נפתח מקורי, פנסי קסנון, בקרת אקלים מפוצלת, מושב נהג חשמלי, מחליף 6 דיסקים נשלט מההגה, מערכת הנעה ללא מפתח ועוד שלל אביזרים.

אתה תמיד מוזמן לבדוק את הרכב באולם התצוגה ולהתרשם מאיכות החומרים.

תוכל להתרשם מדיפון הדלתות הרך, מהחיפויים היוקרתיים בכל מקום שהיד פוגשת (משענת היד המרכזית, משענות ליד בדלתות, גלגל הגה מצופה עור ועוד) שים לב לדיפון בתקרת הגג של הרכב.

תחושת האיכות בולטת עוד יותר בנסיעה בזכות בידוד רעשים מעולה וחומרים הבונים בצורה שמונעת "קירקושים" במהלך הנסיעה.

פורסם
הוא די עגלה עם המנוע הקטן לא?

 

את האמת, אין לי מושג, לי היה את הדגם 2.5L 4X4 והוא היה פשוט מעולה.

אם אני לא טועה העלות שלו הייתה קצת פחות מ-200K ש"ח [ליסינג..]

לדעתי אין מה להשוות בינו לבין הסובארו [יסלח לי סוכן המכירות..] הסובארו פשוט מרגיש סטיישן לידו.

הוא הכי מרווח בקבוצה שלו ובקבוצת המחיר בכלל.

פורסם

אתמול קיבלתי לבדיקה שני רכבים.

הראשון פורד SMAX לצערי הדגם הפשוט כי אין טיטניום כרגע.

מבחינת כניסה ויציאה היו מספר קשיים בעיקר בגלל צורת המושב והדלת שאין לה מעצור כמו שאני רגיל.

מבחינת תא המטען הוא רחב ודי עמוק אבל הגובה לא משהו בגלל העיצוב של החלק האחורי,בכלל האוטו רחב והדשבורד ענק ממש.

איכות הגימור והחומרים לא אחידה והנסיעה די רכה ולכן הרכב קצת מתנדנד בכביש לא חלק.

כרגע אני לא רואה למה לשלם כל כך הרבה כסף על האוטו.

לדעתי הוא לא שווה 190000.

הרכב השני שבדקתי היה המיצובישי אאוטלנדר בגירסה הכי זולה עם המנוע הקטן וחמישה מושבים.

מבחינת גימור ואיכות חומרים הוא הפתיע אותי בעיקר בשילוב הצבעים שמוסיף יוקרה ונגיעות העור עם התפרים.

כיוונון המושב פשוט ולא איכותי ועל חשמל אין מה לדבר בכלל.

אבל מה שאיכזב אותי זה דווקא תא המטען שהוא צר ולא עמוק מספיק.

בקיצור צריך להמשיך לחפש.

×
×
  • תוכן חדש...