Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בשעה טובה התחדשתי לי ב.... [פולו GTI]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פולו GTI החדשה!

היום ביקרתי באולם התצוגה המרכזי בבני ברק והזמנתי לי אחת בצבע שחור 3 דלתות.מועד ההגעה הצפוי- לקראת סוף אוגוסט.

האם יש בפורום בעלים של הרכב הנ"ל? במידה וכן , הייתי שמח לשמוע את חוות דעתכם על הרכב עד כה.

בתודה מראש על הסיוע.

פורסם
לדעתי זאת בחירה מעולה וייחודית יחסית בתוך עדר הFRים והקופרות.

ידנית או DSG?

קיימת רק ב-DSG.

ובמפתיע, זולה ב-15 אלף ש"ח מהקופרה (לפחות על הנייר).

 

תתחדש!

פורסם

כפי שכבר נאמר, הרכב מגיע עם תיבה אחת בלבד -DSG. "על הכביש" מחיר הרכב עומד על כ-155 אלף שקלים.

חברים שאלה לי לגבי המנוע של הרכב, מישהו יודע האם ישנן בעיות אופייניות למנוע 1.4 בעל הטורבו + סופרצ'רגר? כי יצא כבר להיתקל במספר דיונים פה בפורום בהם הלינו לגבי תפקודו של המנוע ברכב השירוקו ( בגרסאת ה-160 כוח סוס )?

פורסם

^^

לפני שנה בערך לסקודה אוקטביה בעלת אותו מנוע 1.4TSI בגרסת שני מגדשים התגלתה בעיה של כיבוי מנוע במהלך נסיעה, צ'מפיון עשו ריקול שקט בדמות עדכון תוכנה שככל הנראה פתר את התקלה.

http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-25451-%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-%D7%91%D7%A1%D7%A7%D7%95%D7%93%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%AA%D7%A8%D7%95%D7%9F-%D7%91%D7%93%D7%A8%D7%9A.aspx

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

האוקטביה לא מצויידת במנוע ה-1.4 180 שמגיע עם מגדש טורבו ומגדש על, גם גירסת ה-160 שנמצאת בגולף ובג'טה למשל לא נמצאת באוקטביה.

האוקטביה מקבלת את אותו המנוע אבל עם מגדש טורבו בלבד ו-122 כ"ס.

פורסם
כפי שכבר נאמר, הרכב מגיע עם תיבה אחת בלבד -DSG. "על הכביש" מחיר הרכב עומד על כ-155 אלף שקלים.

חברים שאלה לי לגבי המנוע של הרכב, מישהו יודע האם ישנן בעיות אופייניות למנוע 1.4 בעל הטורבו + סופרצ'רגר? כי יצא כבר להיתקל במספר דיונים פה בפורום בהם הלינו לגבי תפקודו של המנוע ברכב השירוקו ( בגרסאת ה-160 כוח סוס )?

 

מה הפואנטה בלשאול שאלה כזו אחרי שכבר הזמנת?

בכל אופן היו בעיות עם המנוע הזה באקלים חם כמו בישראל והבעיות האלו טופלו בעזרת עדכון תוכנה בשנה שעברה.

בתור אחד שנוסע על רכב עם מנוע כזה, תהיה רגוע. :-)

פורסם
מה הפואנטה בלשאול שאלה כזו אחרי שכבר הזמנת?

בכל אופן היו בעיות עם המנוע הזה באקלים חם כמו בישראל והבעיות האלו טופלו בעזרת עדכון תוכנה בשנה שעברה.

בתור אחד שנוסע על רכב עם מנוע כזה, תהיה רגוע. :-)

 

לדעתך זה אומר שגם הרכב שלי יצטרך לעבור עדכון תוכנה?

פורסם

תתחדש על הרכב שרוב החברה מנסיעות המבחן אוהבים וזאת כי הוא מאובזר טוב ,איכותי ולפי ניסיון שלי עם קופרה אז הוא גם נוסע טוב (יש לך את השיפםטים בחלקו האחורי של ההגה).

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם
לדעתך זה אומר שגם הרכב שלי יצטרך לעבור עדכון תוכנה?

 

הרכב שלך כבר יגיע עם התוכנה המעודכנת, כמו ששלי הגיע עם תוכנה מעודכנת כבר בספטמבר 2010.

×
×
  • תוכן חדש...