Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשרה ימים לפני תחילת העונה, למי יש הימורים בקשר לאליפות (נהג)?

 

אני חושב שהשנה זה בלתי וודאי לחלוטין...

סולברג בסובארו, מקריי בסיטרואן, גרונהולם ופאניצי בפג'ו, הצעירים המבטיחים של פורד עם המכונית שכנראה תהיה הטובה ביותר השנה (אני מעריך אלופת היצרנים... אבל אל תתפסו אותי במילה, גם פג'ו אקסטרה חזקים)- מארטין ודובאל.... לכו תדעו...

 

 

*מומלץ להפוך הנושא לסקר*

 

http://rally.racing-live.com/en/

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם
עשרה ימים לפני תחילת העונה, למי יש הימורים בקשר לאליפות (נהג)?

 

אני חושב שהשנה זה בלתי וודאי לחלוטין...

סולברג בסובארו, מקריי בסיטרואן, גרונהולם ופאניצי בפג'ו, הצעירים המבטיחים של פורד עם המכונית שכנראה תהיה הטובה ביותר השנה (אני מעריך אלופת היצרנים... אבל אל תתפסו אותי במילה, גם פג'ו אקסטרה חזקים)- מארטין ודובאל.... לכו תדעו...

 

 

*מומלץ להפוך הנושא לסקר*

 

http://rally.racing-live.com/en/

 

מה שבטוח, יהיה מעניין...

סולברג היה מצוין לקראת סוף העונה שעברה.

מקריי לפעמים מדהים אותי, ולפעמים עושה הרבה שטויות...

גם ברנז - לפעמים עצבני מדי, ורואים את זה גם בנהיגה שלו :wink:

גרונהולם יכול בהחלט להיות האלוף גם השנה - הנהיגה שלו מושלמת.

פאניצ'י - זאת תהיה הפתעה גדולה אם הוא יהיה האלוף. היתרון היחידי שלו הוא באספלט, שם אף אחד פשוט לא יכול עליו, אבל בשאר הוא פחות טוב באופן מורגש.

מרקו מרטין, למרות מראה האסטוני הדביל, הוא נהג בחסד ויש לו סיכוי להצליח בגדול.

 

אני כבר לא יכול לחכות...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

four in a row.

 

זה ההימור שלי.

וברנס יהיה אלוף עולם.

 

עם כל הכבוד לפורד, היחידים שיכולים לקרוא תיגר על האימפריה הם התת אימפריה, סיטרואן.

פורסם

השנה תראה דומה אבל הפערים יצתמצמו. שיטת הניקוד החדשה בה מוענקות 8 נקודות למקום שני תיצור תחרותיות לאורך השנה אבל תחליש את הרצון לנצח וחבל.

 

התחרות היא בעיקר מבית אבל בעונה ראשונה מלאה אני לא רואה אותם אלופי עולם.

 

סובארו עדיין לא ברמה של פיג'ו ועל פירלי פחות טובים אליםות לא יוכלו לקחת.

 

צפיות לעונה:

 

נצחון ראשון לברנס בפיגו למקריי בסיטרואן ולמרקו מרטין בפורד.

 

גרונהולם ופיג'ו אלופים.

 

אני עדיין מקווה לראות 3 מירוצים העונה טורקיה קפריסין ופינלנד מה אתכם?

 

 

_________________________________

 

מחר ב 13:00 שחת וידאו באתר של פיג'ו http://www.peugeot-avenue.com/index_en.asp?num_page=13&langue=en

 

נשארו רק 6 שבועות לאנאטליה... :lol:

Mazda MX-5 NC RWD

Subaru Forester 2.5 Sport AWD

BMW R1200GS Adv

פורסם

התחתרות היא בעיקר מבית אבל בעונה ראשונה מלאה אני לא רואה אותם אלופי עולם.

 

נשארו רק 6 שבועות לאנאטליה... :lol:

 

 

תגיד, מי ינצח בתחתרות?? :lol:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

זמן השידור אחרי חצות פחות או יותר

 

בנוסף ביום שני שלאחר מירוץ יש סיכום של שעה

 

ביום חמישי שלפני המירוץ יש חצי שעה של מגזין על ראלי ובו כתבות על נהגים ומכוניות הסבר על הראלי.

 

ניתן לעקוב ע"י האתר הרשמי http://www.wrc.com

Mazda MX-5 NC RWD

Subaru Forester 2.5 Sport AWD

BMW R1200GS Adv

פורסם

בראלי שוודיה 2002 היה לסובארו צמיג דק מאד מקדימה

זה בגלל השלג או משהו אחר

(מצורפת תמונה להמחשה)

96264.jpg

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

פורסם

זה רק צמיג אחד... לא סתם.

 

בשלג ובקטעים רטובים הצמיגים נוטים יותר לצוף מאשר לאחוז (כמו שקורה גם במכוניות ספורטיביות רגילות) ולכן משתמשים בצמיגים שיחדרו ויצרו מגע עם המשטח.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

ולמי שלא קורא כותרות, אלא רק את התוכן, אני מוכן לחזור עוד פעם: גרונהולם.

 

ועוד תחזית, כמעט בטוחה, לעונה הקרובה: פורד יופתעו לגלות שאפשר לסיים עם שתי מכוניות במירוץ, ולא עם אחת מרוסקת. מעניין אם הם ייחסו את זה לחילופי הדגם או לחילופי הנהגים...

 

בטאמן

(-;

אה, ותרשמו את מה שאני אומר: שני נצחונות השנה לסבסטיאן לואב. הילד גאון, אבל ככל הנראה, כמו פאניצי, אין לו מה לחפש מעבר לאספלט.

ברינג און דה סבבה

×
×
  • תוכן חדש...