Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז כמו בכותרת, הנושא הוא רמקולים למחשב...



 

אני מתלבט בין 2 סטים - הראשון הוא 2.0 והשני 2.1.

 

אז ככה, זהו הסט הראשון: Microlab SOLO 7C:

 

http://ksp.co.il/hmain.php?uin=12998

 

3547703.jpg

 

__________________________________________________________

 

והסט השני 2.1: CORSAIR SP2500

 

http://ksp.co.il/hmain.php?uin=12644

 

sp2500viewb1.png

 

מה דעתכם? איזה עדיף?

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם

לא זה ולא זה, M-audio AV-40 או audioengine 2, שני המוניטורים המובילים במחירים האלה, תחום הביניים המפורט בשניהם זה הקלף המנצח.

אני אישית מעדיף את הAV-40 וזה מה שיש לי, הצליל שלהם נעים יותר ופחות "חד" לטעמי.

חפש עליהם ביקורות באמזון או באתרי אודיו מובילים.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

בסכומים הללו הייתי מחפש מגבר דיגטלי קטן ושני מדפיים של מערכת סטריאו, משומשים (Kef, Tannoy, Axiom, כל חברה רצינית). אפשר אפילו מגבר סטריאו טוב ומשומש.

 

אם תקנה משהו סביר זה עדיין יהיה עשרות מונים יותר איכותי מרמקולים סינים מפלסטיק מ-KSP.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הסט הראשון הוא ממש לא מפלסטיק אלא מMDF, ואגב החברה MICROLAB די ידוע בתחום הרמקולים למחשב וקורסייר היא חברה מהמובילות בתחום החומרה למחשבים.

 

עוד תמונה להמחשת הגודל של הסט הראשון:

120998526499381256.jpg

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

×
×
  • תוכן חדש...