Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אז ביום שלישי אני טס להפוגה קלה באמסטרדם ובבלגיה. בשביל לממן המתכרויות שונות ומשונות שקלים לא יעזרו לי כאן.

איפה הכי "כדאי" להמיר את השקלים שברשותי למטבע האירופי ?

אני יודע שהבנק שלי לא משתלם בשיט וזה משאיר את בנק הדואר או חלפני כספי שנמצאים בקרנות רחוב.

 

מה כדאי ? ובהנחה שישארו לי יורו, איפה כדאי להמיר בחזרה לשקלים ?

Of all the things I've lost, I miss my mind the most

פורסם

המחיר יהיה דומה גם בדואר וגם בצ'יינג'ים.

אני תמיד קונה בצ'יינג' שקרוב אליי לעבודה, והמחיר דומה בכולם, אגורה שתיים

לפה לשם. בחישוב על 350 יורו זה ממילא כמעט כלום. בבנק אל תמיר כלום,

יקרעו אותך בעמלות ובשער.

פורסם

סתם מתוך סקרנות - נגיד והוא טס עכשיו לאמסטרדם ופשוט מושך 350 יורו מהכספומט באמצעות כרטיס האשראי הישראלי.

כמה הוא יפסיד לעומת צ'יינג' ספוט? 10 שקל? 50 שקל? 100 שקל? יותר?

פורסם

למיטב ידיעתי במשיכה מכספומט אתה "מפסיד" פעמיים.

 

היורו מומר לדולר והדולר מומר לשקל. בפועל אכן ה"הפסד" יהיה זניח שמדובר בסכום שכזה.

 

כשאני טסתי לפני כחודש החלפתי בסניף דואר הקרוב לביתי.

לפני כן בדקתי בשני צ'יינג'ים. באחד לא היה מספיק יורו (המרתי כ800 יורו) ובשני רצו לתת לי שטר אחד של 500 אחד של 200 ואחד של 100!

 

ההפרש בין הצ'יינג' לבין הדואר היה כ 0.06 אג'. ומכיוון שהמרתי 800 יורו קיבלתי הטבה וההפרש ירד ל 0.04.

בסך הכל הבדל של 32 ש"ח לעומת צ'יינג'! זניח ביותר!

ובנוסך לזה קיבלתי את זה בשטרות קטנים.

 

בסכום שכזה אתה לא באמת יכול ליפול.

 

 

תהנה! :wink:

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

על משיכה מכספומט בחול הוא ישלם גם שער גבוה של שתי המרות כמו שציינו כאן, ועוד עמלת משיכה

של מטח. להערכתי על סכום של 350 יורו יהיה הפרש של 50-100 שקל לעומת צ׳יינג׳/בנק הדואר.

לא בשמיים, אבל למה לתרום את זה לבנק בשביל דקה של טרחה?

פורסם
סתם מתוך סקרנות - נגיד והוא טס עכשיו לאמסטרדם ופשוט מושך 350 יורו מהכספומט באמצעות כרטיס האשראי הישראלי.

כמה הוא יפסיד לעומת צ'יינג' ספוט? 10 שקל? 50 שקל? 100 שקל? יותר?

 

תלוי איזה כ"א ברשותו.

יש כאלה שכמו שנאמר ממירים לדולר ואז ליורו.

העמלה היא 2.5%.

משכנתא זה קל

פורסם

אני טס לתאילנד לחודשיים ולכן הלכתי להווציא כרטיס אשראי בינלאומי

 

נאמר לי שיש לי המרה כפולה מבאט לדולר ואז לשקל ועל כל המרה יש יחס של 0.67 זה שחיטה

 

לכן נשתמש בכרטיס אשראי רק לחירום

קשה באימונים קל בים

פורסם
להערכתי על סכום של 350 יורו יהיה הפרש של 50-100 שקל לעומת צ׳יינג׳/בנק הדואר.

לא בשמיים, אבל למה לתרום את זה לבנק בשביל דקה של טרחה?

 

משום שזה לא דקה של טרחה. זה 5 דקות לחפש באינטרנט איפה הצ'יינג' הקרוב, אח"כ עוד 30-60 דקות לנסוע לשם במיוחד, וזה זמן שאפשר בינתיים לבלות בבית עם המשפחה, ודלק שאפשר לשרוף בנס-הרים.

 

הכל עניין של עלות-תועלת. תלוי איזה סכום, תלוי איזה כרטיס וכו', אבל אישית בשביל 10 יורו לא הייתי טורח.

פורסם

אם זה המצב לא הייתי טורח, אבל לי תמיד היה בקרבת מקום לבית או לעבודה צ׳יינג׳, כך שסהכ צריך להכנס לדקה,

להחליף את הכסף ושלום. מי שצריך להתחיל לנסוע, למצוא חניה וכד׳ לא שווה לו את המאה שקל חסכון.

פורסם
אני טס לתאילנד לחודשיים ולכן הלכתי להווציא כרטיס אשראי בינלאומי

 

נאמר לי שיש לי המרה כפולה מבאט לדולר ואז לשקל ועל כל המרה יש יחס של 0.67 זה שחיטה

 

לכן נשתמש בכרטיס אשראי רק לחירום

 

שטסתי לתאילנד לקחתי 2000 דולר במזומן...כל פעם פרטתי 100 דולר, בכל חור שם אתה תמצא צ'יינג' וכספומט.

לקחתי כרטיס אשראי למקרה חירום והוצאתי דרכו 12,000 בהאט (אז היה 375 דולר).

שילמתי עמלה של כ-0 שקלים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לוקחים מעט כסף מזומן (יחסית) ואת רוב החיובים עושים בכרטיס אשראי. העמלה נמוכה יותר בד"כ וזה הרבה יותר נוח.

 

בכל מקרה הכי זול זה בצ'יינג' השונים. תרים אליהם טלפון ותשאל כמה יעלה לך 350 יורו. את היורו שישאר לך לא כדאי להמיר חזרה (אלא אם יבטלו את היורו) כי סביר להניח שהוא ישמש אותך בטיסה הבאה לאיחוד האירופי.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

×
×
  • תוכן חדש...