Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5492 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

יש ברשותי 2 רכבי אספנות חיפושית 74 ומוסטאנג 70

האם אני מחוייב לפי חוק לחגור חגורות או שאפשר בלי ?

וכנ"ל לגבי חגורות מאחורה ,שנים שחובה לא חובה וכו'

תודה לעונים

יריב מיכאלי

כלי רכב שברשותי : חיפושית 1974 וחיפושית 1973 וספה SS180 1968 ופיאג'יו CI 1992 יפים עם הרבה סטייל !!

פורסם

אין קשר בין היות הרכב אספנות לבין חגורות בטיחות.

ברכביך מותקנות חגורות בטיחות מקדימה- לכן חובה עליך לחגור (וגם מאוד מומלץ. תאונות דרכים לא עושות אפליה לרכבים ישנים).

ברכב משנת 1987 והלאה , המותקנות בו חגורות גם מאחור, חובה לחגור גם מאחור.

חגורת בטיחות מצילה את חייך ואת חיי הסובבים אותך, בכל רכב. כדאי לחגור.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

לפי החוק רכבים משנת 68 ומטה פטורים מחגורות בטיחות.

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

ליתר דיוק:

כל רכב וכל מושב שמותקנים בו חגורות בטיחות חובה להשתמש בהם.

אם הרכב הגיע עם חגורות חובה שהן יהיו קיימות.

רכב פרטי לפני 68 לא היה מחיוב להגיע עם חגורות.

 

אם מותקנות חגורות מלפנים או מאחור חובה להשתמש בהן בכל מקרה.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

חובת חגירת חגורות בטיחות קיימת בכל רכב אשר בו מותקנות חגורות, לא משנה סוג רכב ,משקלו או שנת יצורו

חובת חגירת ילדים ברכב חלה:

במושב אחורי של כל רכב ששנת יצורו 1983 ואילך ובמושב קדמי של כל רכב . למעט אוטובוס שאינו זעיר ,פרטי, מונית , אופנוע

פורסם

הגיע הזמן שנלמד כולנו להפנים שלא חובה לענות על כל שאלה שמופיעה בפורום.

שואל אדם שאלה של החוק , ומופיע פה בליל של שטויות , חלק מהעונים נותנים תשובה חלקית נכונה .

אדם שואל שאלה ע"מ לדעת את החוק כדי לשמור עליו , ומרבית התשובות טועות ומטעות.

אז אנא,,, מי שחושב שהוא מכיר את החוק , ואינו מכיר אותו על בוריו , עדיף שלא יגיב , כי האחר ישלם מכיסו , או רשיונו.

אישית אני , שחי את החוק , נמנע מלהגיב כי אני משוכנע שאחרי יגיעו עוד תגובות מבלבלות , ומסכן השואל :roll: :roll: :roll:

 

ועל זה אמר ז'וז'ו חלסטרא : ותחשבו על זה.

צביקה מרגלית

פורסם

לא מתיימר לדעת את החוק, וגם לא הולך להמליץ לפי החוק,

אבל לדעתי גם אם היה לי רכב אספנות משנת 1945, שהיה מסוגל לנסוע מהר מ30 קמ"ש, הייתי טורח לעשות לו לפחות חגורת מותן או כל דרך אחרת שהייתה מונעת ממני לפגוש את השמשה פנים אל פנים במקרה תאונה.

בברכה!

יונתן.

פורסם

 

83ב. (א) לא ינהג אדם ולא יסע ברכב מן הסוגים האמורים בתקנה 364א או בכל רכב שבו מותקנות חגורות בטיחות אלא אם כן הנוהג והנוסעים בו חגורים בחגורת בטיחות או רתומים במושב בטיחות או במושב מגביה כאמור בתקנה 83א, לפי הענין.

(ב) הוראות תקנת משנה (א) יחולו על הנוסעים ברכב כמספר החגורות המותקנות בו.

364

 

 

 

א. (א) לא יירשם רכב כמפורט בטבלה שלהלן אלא אם כן מותקנות בו נקודות עיגון שהותקנו בו בתהליך הייצור וחגורות בטיחות מן הסוג האמור בחלק ג' לתוספת השניה הכל כמפורט בטבלה שלהלן:

שנת

ייצור מיקום

הרכב סוגי הרכב החגורה סוג החגורה

 

1969 רכב נוסעים פרטי    במושבים חגורות מסוג אלכסוניות שלוש נקודות עיגון.

ואחריה רכב נוסעים פרטי דו-שימושי הקדמיים משהתירה רשות הרישוי לנוהג ברכב להסיע יותר

מונית בלבד מאדם אחד לצדו על פי תקנה 82 תהיה החגורה

רכב סיור לנוסע האמצעי חגורת מתניים

רכב מסחרי אחוד שמשקלו הכולל

המותר אינו עולה על 4,000 ק"ג

אוטובוס זעיר

 

1976 ברכב מסחרי בלתי אחוד כנ"ל כנ"ל

ואחריה

 

1983 בכל רכב שמותקן בו מושב נקודות עיגון

ואחריה אחורי למושב האחורי

 

1984 חגורות 3 נקודות נצמדות במושבים הקדמיים

 

 

 

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

חגורת לונה פארק לא תציל אף אחד מכם

כמו שכתב צביקה שאתם עונים על שאלות של אנשים אם אתם לא בטוחים אל תטעו

במיוחד שזה מדובר בחוק שזה או שחור או לבן

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

קרא פה על בטיחות רכבך:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=283825&highlight=%D7%94%D7%9E%D7%9E%D7%95%D7%98%D7%95%D7%AA

 

גם אם אין חובה, כדאי להתקין חגורות , ולהשתמש בהן בכל נסיעה, גם אם אינן מקוריות או אינן נדרשות לפי החוק היבש.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

תודה רבה לעונים וליודעי דבר !!

הבנתי עכשיו אני יודע שכדאי לשים חגורות בטיחות!

כלי רכב שברשותי : חיפושית 1974 וחיפושית 1973 וספה SS180 1968 ופיאג'יו CI 1992 יפים עם הרבה סטייל !!

×
×
  • תוכן חדש...