Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראשית לבדוק אם קיים גז במערכת (לחיצה על הוונטיל של צינורות הגז המיתחברות למזגן תוכל לתת לך תשובה לזה)

אם אכן קיים גז פשוט לעבור על החיווט ההולך מהמדחס אל צמת החשמל ולראות שאין איזה נתק בדרך.

אם זה לא עוזר ולא נימצא נתק פשוט לגשת לחשמלאי שייבדוק זאת יותר לעומק. גם מזגניסט יוכל לתת את הפיתרון אני מאמין.

:)
פורסם

תודה רבה אעבוד על זה מחר.

אם לאחרים יש עוד טיפים אשמח לשמוע , בדקתי פיוזים לא קיים פיוז למדחס אבל יש ריילי (AC)

תהליכי שיפוצים

פורסם

האור דולק , AC וגם הכפתור של הסירקולציה גם פועל , בנוסף בדקתי באמצעות לחיצה על הוונטיל ויוצא גז יש לחץ במערכת.

היום שכבתי מתחת לאוטו ונגעתי במגעים של החיבור לא היה הבדל אבל שמעתי כמו צ'יקצ'וקים כאלה מאזור המדחס , כניראה ישנה אופציה שהוא תפוס. (?)

תהליכי שיפוצים

פורסם

כאשר לחץ הקרר פחות מ 2 בר המערכת לא תכנס לפעולה, צריך לבדוק זאת בעזרת שעוני לחץ יעודיים.

בדוק את ממסר ההפעלה של מצמד מדחס מזגן ואת החיווט שלו

×
×
  • תוכן חדש...