Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ההבדלים בשמפואים - מה שאני הצעתי לך מכיל וואקס - לכן בתום השטיפה תקבל ברק יותר יפה לרכב. ואילו במה שאתה בחרת יש חומרי איטום לצבע. אז אולי תנסה את שניהם ותראה תוצאה של מה אתה יותר אוהב.

 

גם בפולימרי יש ווקס.

מניסיון של כמה שנים, הפולימרי נותן תוצאות טובות יותר, לאורך זמן.

 

לגבי החומר של הדשבורד, אני לא מכיר את הסידרה של ה "אקולוגי". מרוצה מהדשבורד פוליש - ספריי.

באופן כללי המוצרים האקולוגיים לא משהו. מה שכן טוב דווקא בתכשיר לדשבורד, זה שהוא לא משאיר שכבה שומנית מציקה לאחר השימוש.

!AWDSOME

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

קיבלתי היום בבוקר את ההזמנה,

אולם הבד למריחת הווקס ניראה לי גס מידי למריחה, למרות שזה כותנה ואמור לשמש לווקס.

 

ברמונדו,הוא לא עושה שריטות?

 

ועם עוד משהו משתמש בבד הזה,אשמח לדעת איך הוא בפועל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הזמנתי:

1-שמפו פולימרי.

2-ווקס אוטופיניש.

3-ג'ילדה מעור צבי קטנה.

4-מטלית מיקו פייבר.

5-ספריי לבדשבורד (פוליש דשבורד).

6-כפפת מיקרו פייבר לרחיצת הרכב.

7- 20 מגבונים לחלונות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
קיבלתי היום בבוקר את ההזמנה,

אולם הבד למריחת הווקס ניראה לי גס מידי למריחה, למרות שזה כותנה ואמור לשמש לווקס.

 

ברמונדו,הוא לא עושה שריטות?

 

ועם עוד משהו משתמש בבד הזה,אשמח לדעת איך הוא בפועל.

 

אני משתמש בו. הוא נהדר.

 

לא עושה שריטות ולא כלום.

 

חתיכה אחת קטנה למריחה ועוד אחת קטנה שאני מסיר איתה וזהו.

פורסם

תודה.

 

אגב כמה בכמה שכבות מהבד אתה משתמש למריחה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מצטרף להמלצות.

קניתי לפני מספר שבועות (בעקבות המלצות בפורום....) את ה-Autofinish, והתוצאות טובות מאד.

מתייבש בקלות, יורד בקלות, וסוף סוף נפטרתי מפירורי הווקס המעצבנים של טרטל ווקס.

סובארו ג'אסטי 93', 2000-2010, יהי זיכרה ברוך

פורסם

גם אני משתמש בבד הזה - הוא מצויין.

אין צורך לקחת יותר מדי, אני לרוב גוזר ריבוע קטן, מקפל אותו פעמיים שלוש ומתחיל למרוח.

 

זה אמור להספיק לך להרבה זמן, אני עשיתי הזמנה לפני כשנה וחצי - ועדיין נשאר דיי הרבה ממנו. :idea:

פורסם

גם אני מצטרף להמלצות על הווקס של carplan.

לגבי בד הכותנה, מנסיון שלי, נוח מאוד לעבודה, מספיק להרבה זמן ואינו שורט את הרכב.

 

אגב, בהמשך להמלצה, אני רוכש דרך החנות הזו - חברה צעירים שנותנים אחלה שירות ומשלוח מהיר.

Bimmer

פורסם

אני דווקא הייתי מרוצה מהווקס של CARPLAN, והחזיק לי די הרבה זמן (לאחרונה נגמר לי הווקס), השבוע קניתי ווקס חדש של סונקס sonax premium class carnauba care, אני מתכוון לנסות השבוע (עם יהיה מזג אוויר טוב אצלנו) ולדווח.

20062011263.jpg

20062011264.jpg

20062011266.jpg

×
×
  • תוכן חדש...