Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אמרת יפה, מצפים למקסימום מאלה שמשתכרים מינימום. מה גם שהשוטרים חוץ מחוסר יכולתם לשבות הרבה פעמים לא מקבלים גיבוי מהמערכת שהם משרתים.

 

הפיתרון לפי אחד מחברי הפורום הוא שזה מה יש. שוטר שלא מתאימה לו העבודה או תנאי השכר מוטב שיפרוש. זה מה יש ומה שלא מתאים לו שילך הביתה. באמת אחלה פיתרון.

 

ואז מי בדיוק ישמור שלא ירצחו את כל המדינה ושלא ירסקו אותך בכביש ויברחו?! שוטרים שייבאו מתאילנד..?! :roll:

צריך להגיד תודה שיש עדיין אנשים עם טיפה פטריוטיות ונכונות לתרום למדינה שמוכנים לעבוד עם שכר זעום,עומס כבד, ושחיקה מתמידה. אנשים צריכים להתחיל טיפה להוקיר את השוטרים במדינה ולא להיות עלוקות שמחפשים אותם על כל שטות.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני כחודשיים נעצרתי גם לבדיקת אלכוהול השוטר שעשה לי בדיקה עם נשיפון, בסוף עם היד העיף את הפייה מפלסטיק על הרצפה ובא להכנס לרכב שלו על מנת לנסוע.

ניגשתי אליו ושאלתי מדוע הוא זרק ולא מרים את זה. נחש מה ענה לי? "סע סע אתה מפריע לי לעבוד"

 

מה עוד חדש תחת השמש?

 

נכון מאוד, אתם גם מאלה שממחזרים בקבוקים ועיתונים, חוסכים מים, לא מפעילים יותר מדיי צרכני חשמל בשעות העומס, לא קוטפים פרחים מוגנים ותמיד אבל תמיד אוספים את כל הזבל ולוקחים אותו באוטו עד לפח הקרוב כאשר יוצאים לעשות על האש בחיק הטבע. דיי לשפוט שוטרים ולחפש אותם בקטנות כל הזמן. גם לישראלי הממוצע לא חסר בלי עיין הרע. שוטרים הם בסך הכל בני אדם עם משפחות עם תנאי העסקה קקה. מי שמע ששוטר מרגיש מאויים על ידי עבריין מסריח עד כדי כך שהמערכת שבה נמצא השוטר לא מסוגלת להגן עליו. אז גם מצפים שיהיו שוטרים ישרים כמו סרגל וגם ממרים להם את החיים.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

מבחינתי שיכפילו לשוטרים את המשכורת. אבל בתור מישהו שמייצג את המדינה, אני מצפה ממנו לקצת יותר.

יונתן :wink:

עדיף לאבד רגע בחיים, מאשר לאבד חיים ברגע

פורסם

צודק, בהחלט. גם אני הייתי מצפה מאוד מאוד שהישראלי הממוצע ייצג בכבוד את מדינת ישראל כאשר הוא נמצא בכל מיני מדינות בעולם. יצא לי להיות בחו"ל ולשמוע ולראות פאדיחות של ישראלים.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
ואז מי בדיוק ישמור שלא ירצחו את כל המדינה ושלא ירסקו אותך בכביש ויברחו?! שוטרים שייבאו מתאילנד..?! :roll:

צריך להגיד תודה שיש עדיין אנשים עם טיפה פטריוטיות ונכונות לתרום למדינה שמוכנים לעבוד עם שכר זעום,עומס כבד, ושחיקה מתמידה. אנשים צריכים להתחיל טיפה להוקיר את השוטרים במדינה ולא להיות עלוקות שמחפשים אותם על כל שטות.

 

תסלח לי על המילים, אבל פטריוטיות בתחת שלי!

אני עובד במשכורת מינימום - זה אומר שאני נותן 50 אחוז מעצמי? לא! אני בא לעבוד, לא בא לעבודה!

ומי שלא רוצה - שפשוט יעזוב!

 

אתה רואה את הרופאים מזלזלים בעבודתם בגלל שהשכר לא נאה להם?

 

לדעתי, הבעיה במשטרה היא החומר האנושי שמאכלס אותו (80-90 אחוז זבל)

כמובן שיש עוד גורמים (מערכת בתי המשפט המבישה, וטרנד העבריינות האופנתי), אבל ההתייחסות כאן היא למשטרה עצמה.

 

תודה??? למשטרה??? חה חה חה.

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

Sprint - אם אתה מרוויח משכורת מינימום כנראה שגם אתה לא בדיוק חומר אנושי משובח, תרגיע עם האמירות המטופשות האלו.

המשטרה משקפת 1:1 את האזרחים שאיתם היא נאצלת להתמודד.

 

ולפותח השרשור: מה אתה בדיוק רוצה שהוא יעשה? יאזוק אותה וישלח אותה לגואנטנמו? הגיוני יותר שהוא ישאל אותה למה היא קפצה לכביש והיא תגיד לו שלא קפצה לכביש ובכך נגמר העניין. אז בשביל מה לעשות את השטות הזאת סתם? אף אחד חוץ ממך לא ראה ולא שמע.

בחיי שיש כאן גולשים שנטפלים לכל שטות קטנה.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

אם אתה משתכר מינימום למה לא תנסה להתקבל למשטרה ? חושש שהתיאוריה על 90% זבל תתנפץ בזה שמחסן הזבל הזה לא ייקבל אותך ?

פורסם
תסלח לי על המילים, אבל פטריוטיות בתחת שלי!

אני עובד במשכורת מינימום - זה אומר שאני נותן 50 אחוז מעצמי? לא! אני בא לעבוד, לא בא לעבודה!

ומי שלא רוצה - שפשוט יעזוב!

 

אתה רואה את הרופאים מזלזלים בעבודתם בגלל שהשכר לא נאה להם?

 

לדעתי, הבעיה במשטרה היא החומר האנושי שמאכלס אותו (80-90 אחוז זבל)

כמובן שיש עוד גורמים (מערכת בתי המשפט המבישה, וטרנד העבריינות האופנתי), אבל ההתייחסות כאן היא למשטרה עצמה.

 

תודה??? למשטרה??? חה חה חה.

הראל.

 

היא אפשר להאשים את המשטרה בחוסר העבודה שלה כשהיא קשורה לעוד מערכות במדינה, להלן: מערכת המשפט. אתן לך דוגמה כמתנדב במשמר האזרחי ביישוב שלי. אחת הדגשים בתדרוך כשמקבלים נשק במשטרה הוא שאסור לפתוח באש כל עוד שהסכנה היא לא כלפי ואין קהל מולי. עכשיו אתן לך סיטואציה: מחבל, עבריין או כל אחד שרוצה לפגוע בי ונוסע במכונית הפרטית או הגנובה או לא משנה מה, ומנסה לדרוס אותי. לא הצליח. מה עלי לעשות: האם לפתוח באש? מצד אחד אסור לי, כי הסכנה חלפה. מצד שני, אם הוא לא פגע בי, הוא יחזור אלי.

אז אני מתנדב והכל טוב ויפה, אבל מה קורה לשוטר שזו העבודה הקבועה שלו? למה הוא צריך להתחיל לסכן את חייו העתידים בגלל המערכת המשפטית? אפילו השוטרים בנהריה נקמו בגלל שאימו עליהם, נכנסו לכלא, אז מי צריך את זה?

פורסם

Citroën Visa, לטעמי טענתך בנוגע למשכורת מינימום ואופיו של האוכלוסין המשתכר כך אינה במקום ובכל אופן אינה נכונה.

בירושלים, בכנסת ישראל, ישנם גם כאלו שאינם ראויים להגדרה כחומר אנושי משובח אך משתכרים "מעט" יותר מהמינ'.

 

אני כן מסכים איתך שמשטרת ישראל מייצגת בקירוב רב את העם היושב בציון. כח שיטור תמיד יורכב ברובו מהשכבות הפשוטות של האוכלוסיה, אך מצד שני בארה"ב ואירופה לא תראה אצל שוטריהם התנהגות כמו זו המקובלת במשטרת ישראל.

לדעתי ניתן לומר כי חינוך ראוי מבית וכזה במסגרת בתי הספר הוא הבסיס האיתן עליו ניתן להשתית שינוי חברתי\תרבותי. אכיפת משמעת במסגרות מוסדיות דוגמת המשטרה הינה בעלת חשיבות רבה אך ללא ערכים ותרבות תהיינה לה תוצאות חלקיות בלבד.

 

ניתן לראות את חוסר התרבות וההתנהגות הלא נאותה (בלשון המעטה) בכל תחום בחיים. חוסר הסבלנות, האגואיזם ועוד שלל תכונות "יפות" בהחלט מובילות לכך. בתור לקופה, ברכבת, בכביש, במהלך סרט בבית קולנוע, במועדון לילה ועוד דוגמאות אין קץ, בכל אלו יותר מדי אנשים מרשים לעצמם להתנהל לפי: "אני", "מגיע לי", "הוא אשם", "מה אני פראייר?", "למה מי את/ה?" וכו'. בהתחשב בכך, המשטרה ובעיקר האנשים ממנה היא מורכבת אינם מיוחדים. תשנו את זה ופתאום גם המשטרה לא תהיה כה נוראה.

 

אין זהו הליקוי היחיד, אך הסרחון מגיע מן היסוד.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
Sprint - אם אתה מרוויח משכורת מינימום כנראה שגם אתה לא בדיוק חומר אנושי משובח, תרגיע עם האמירות המטופשות האלו.

המשטרה משקפת 1:1 את האזרחים שאיתם היא נאצלת להתמודד.

 

הבנתי אותך...

אז כל אחד שמרוויח מינימום הוא לא חומר אנושי משובח..?

קילומטרים של כסף לא קונים מילימטר של כבוד.

מוסר ודרך ארץ לא קונים בכסף ולא קוראים בספרים!

 

האמירה שלך לא מטופשת, אלא מטומטמת. מי אתה בכלל שתשפוט אותי לפי הצ'ק שאני מקבל בסוף החודש?

 

ב-30 שנות חיי נתקלתי בשוטרים רק "כמה וכמה" פעמים...

SERVE AND PROTECT לא היה בדיוק המוטו שלהם... (לא אכנס לפרטים)

 

אדיבות, מוסר עבודה, כבוד לזולת, אכפתיות... כל אלה הן לא התכונות המקובלות לשוטר הטיפוסי בארץ.

 

אז נכון שיש עוד גורמים (כמו שציינתי בהודעתי המקורית) להתנהלות השוטרים, אבל זה לא אמור למנוע מהם להתנהג כבני אדם.

 

אני לא מתבייש להגיד שאני שונא שוטרים, אבל זה אני וזו דעתי (למיטב ידיעתי, אנו חיים במדינה שאמורה להיות דמוקרטיה). ועד שלא יוכיחו לי אחרת - אני בעמדתי נשאר.

 

הראל.

ואם תהיה נאמן לאמת ולעובדות, תבין שהפתרון לכל זה טמון בחינוך הבסיסי של כולנו.

 

*עריכה: הלב הספורטיבי הקדים אותי, אך דעתנו דומה.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
תסלח לי על המילים, אבל פטריוטיות בתחת שלי!

אני עובד במשכורת מינימום - זה אומר שאני נותן 50 אחוז מעצמי? לא! אני בא לעבוד, לא בא לעבודה!

ומי שלא רוצה - שפשוט יעזוב!

 

אתה רואה את הרופאים מזלזלים בעבודתם בגלל שהשכר לא נאה להם?

 

לדעתי, הבעיה במשטרה היא החומר האנושי שמאכלס אותו (80-90 אחוז זבל)

כמובן שיש עוד גורמים (מערכת בתי המשפט המבישה, וטרנד העבריינות האופנתי), אבל ההתייחסות כאן היא למשטרה עצמה.

 

תודה??? למשטרה??? חה חה חה.

הראל.

 

אוקיי, אז אל תתקשר למשטרה ותבקש את עזרתה אם חלילה יפרצו לך הביתה או יגנבו לך את הבייבי המכונית שלך או כל דבר אחר המצריך את עניין המשפחה. כנראה שישנם אנשים שיש להם בעייה עם מגזרים מסויימים. חלק לא סובלים שוטרים, חלק לא סובלים כבאים, חלק לא סובל רופאים כל אחד לא סובל את מי שבא לו. עזוב אותך ממשטרה. תעבור לשכונה של עבריינים ונראה אותך מדבר על המשטרה.

 

Citroën Visa, לטעמי טענתך בנוגע למשכורת מינימום ואופיו של האוכלוסין המשתכר כך אינה במקום ובכל אופן אינה נכונה.

בירושלים, בכנסת ישראל, ישנם גם כאלו שאינם ראויים להגדרה כחומר אנושי משובח אך משתכרים "מעט" יותר מהמינ'.

 

אני כן מסכים איתך שמשטרת ישראל מייצגת בקירוב רב את העם היושב בציון. כח שיטור תמיד יורכב ברובו מהשכבות הפשוטות של האוכלוסיה, אך מצד שני בארה"ב ואירופה לא תראה אצל שוטריהם התנהגות כמו זו המקובלת במשטרת ישראל.

לדעתי ניתן לומר כי חינוך ראוי מבית וכזה במסגרת בתי הספר הוא הבסיס האיתן עליו ניתן להשתית שינוי חברתי\תרבותי. אכיפת משמעת במסגרות מוסדיות דוגמת המשטרה הינה בעלת חשיבות רבה אך ללא ערכים ותרבות תהיינה לה תוצאות חלקיות בלבד.

 

ניתן לראות את חוסר התרבות וההתנהגות הלא נאותה (בלשון המעטה) בכל תחום בחיים. חוסר הסבלנות, האגואיזם ועוד שלל תכונות "יפות" בהחלט מובילות לכך. בתור לקופה, ברכבת, בכביש, במהלך סרט בבית קולנוע, במועדון לילה ועוד דוגמאות אין קץ, בכל אלו יותר מדי אנשים מרשים לעצמם להתנהל לפי: "אני", "מגיע לי", "הוא אשם", "מה אני פראייר?", "למה מי את/ה?" וכו'. בהתחשב בכך, המשטרה ובעיקר האנשים ממנה היא מורכבת אינם מיוחדים. תשנו את זה ופתאום גם המשטרה לא תהיה כה נוראה.

 

אין זהו הליקוי היחיד, אך הסרחון מגיע מן היסוד.

 

אמרת מילים נכונות וחזקות כסלע. הרשה לי להוסיך על דברייך. אתה צודק לגבי השוטרים בארה"ב. אצלם אין בולשיט כמו שיש בארץ. שם לא תראה אף אזרח מעליב ומקלל שוטר. שם הם מדברים ביזנייס. עצרה אותי פעם ניידת כאשר רכבתי על אופנוע ושם חביבי הם לא משחקים בקקות. כריזות ברמקול, הזמנה של עוד ניידת ומוכנות של השוטרים לשלוף אקדח. פה בישראל, אנשים מתחצפים, מדברים איך שבא להם ואפילו שואלים אם אפשר לבטל דוח עם השוטר לא בא עם הכבוע על הראש. מערכת הביטחון בישראל צריכה לתת יותר גיבוי לשוטרים שלה. מה שבטוח איך שאומרים "חראות יש משני הצדדים" כמובן.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

הנה כתבה "מעניינת" שקראתי הבוקר. כתבה כזאת חייבת "להקפיץ" את המורל והפטריוטיות של כל שוטר במדינת ישראל. לפעמים זה עדיין מפליא שקיים כזה דבר שנקרא משטרה. למרות כל זאת הבן אדם עדיין לובש מדים ומשרת את המדינה והציבור. ואנשים עוד מעיזים לפתוח שירשור למה השוטר לא הרים את החתיכת פלסטיק העלובה מהרצפה. ממש בא לבכות.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4079760,00.html

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

חברים בתור אחד שמדבר "מבפנים" כמעט כולם צודקים,משני הצדדים וזה העצוב. כן,אני מסכים עם "שונא השוטרים" שיש שוטרים ברמה נמוכה,אין ספק. את אותם שוטרים המערכת מנסה לנפות או "להעלים" מעיני הציבור לתפקידי משרד. אם רק היה ידוע כמה שוטרים פוטרו/הושעו בגלל בעיות כאלה ואחרות אז התמונה הייתה נראית אחרת. המשטרה בנסיון מתמיד לשפר, לשנות תדמית ולתת יותר לציבור. ישנן המון סדנאות שירות לציבור לשוטרי השטח והמגמה היא להעניק כמה שיותר. אבל כפי שנאמר, אתה לא יכול להתנהג לאזרחים הישראלים כאילו היו שבדים. אם רק הייתם מבינים מה היחס של הישראלי הממוצע לשוטר הייתם נחרדים. אותו אזרח כבר מזמן היה מושלך לצינוק אם הוא היה בארה"ב.

אז אין ספק שיש שוטרים לא ראויים, אבל יש המון שוטרים אחרים שנותנים את נשמתם למשטרה ולציבור. לאו דווקא בגלל המשכורת, אלה כי זה נמצא אצלם בלב- הנתינה והענקה למדינה ולציבור שלה.

אז נותר לי רק לאחל שאם מישהו כבר נתקל בשוטר, הוא ייתקל בשוטרים האיכותיים והטובים יותר.

פורסם

ואני בא "חצי מבפנים" (מתנדב מתנ"א,ממוצע משמרת בשבוע) ומאד לא מסכים עם שונא השוטרים. מתלהם כמוהו הוא בדיוק הסיבה לכך שבמשטרה צריכים עדיין להיות גם שוטרים המתאימים לטיפול יותר קר וקשוח - לא כמו בשוייץ ושבדיה.

פורסם

לאחרונה באתי במגע מספר פעמים עם גורמים שונים במשטרת ישראל (ולא מהצד הפחות טוב של המתרס), ואני חייב להגיד שכמו שאמרו כאן קודם, התמונה מעט יותר מורכבת מ'הם פטריוטים שחבל על הזמן!!!' או 'שוטרים הם ח*רות!'.

 

נתקלתי בהמון שוטרים וקציני משטרה טובים שעושים את עבודתם במסירות רבה, שעות רבות, תוך מאמץ נפשי ופיזי רב אשר עוד נאלצים לעשות השלמת הכנסה באבטחת משחקי כדורגל בשבתות כי הם לא מצליחים לגמור את החודש.

מהצד השני של הסקאלה, אפשר לשים את השוטר האדיוט שהשליך את הנשיפון על הרצפה, אשר מעבר לעניין הסביבתי, שוטר שמשליך פסולת ועובר על החוק מבלי להתבייש או להתנצל על כך, הוא שוטר גרוע (ואף אזרח גרוע), ולא צריך לעניין אותנו כאזרחים כמה הוא מרוויח בחודש.

 

עד כמה שלי יצא לראות יש רוחות של שינוי במשטרה. אבל בלי רה-אורגניזציה משמעותית הכוללת תוספת משמעותית של תקציב וכח אדם איכותי, האזרח הפשוט יאלץ לבוא במגע מדי פעם עם שוטרים אשר מבצעים את עבודתם באופן קלוקל המזיק לתדמית המשטרה, וגרוע יותר למדינה כולה.


×
×
  • תוכן חדש...