Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5502 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תקרא את האותיות הקטנות.

על גולף שעולה 128990 (לפי המחירון של צ'מפיון) אתה משלם 165770

 

יש לך תשלום של 11.5 אחוז בהתחלה, 36 תשלומים של 2222 לחודש ובסוף התקופה "בלון" (זה המונח המקצועי) של 70000 ש"ח

 

בסכום הזה אתה מקבל גם ביטוח מקיף וחובה לשלוש שנים, נגיד שזה שווה 21000 (7K לשנה)

שששששששששירוקו אדומה

פורסם
תקרא את האותיות הקטנות.

על גולף שעולה 128990 (לפי המחירון של צ'מפיון) אתה משלם 165770

 

יש לך תשלום של 11.5 אחוז בהתחלה, 36 תשלומים של 2222 לחודש ובסוף התקופה "בלון" (זה המונח המקצועי) של 70000 ש"ח

 

בסכום הזה אתה מקבל גם ביטוח מקיף וחובה לשלוש שנים, נגיד שזה שווה 21000 (7K לשנה)

 

אבל בנוסף זה כולל גם טיפולים (תחזוקה שוטפת כלשונם ל-25,000 בשנה) שקול לכ-1,500 -2000 ש"ח לשנה כלומר חסכון נוסף של 7,500 -10000 ש"ח כך שהסכום שנשאר הוא כ-10,000 ש"ח או פחות כריבית על מימון הרכב.

 

אם נוסיף לכך התחייבות לטרייד אין, אני לא בטוח שמדובר בעסקה רעה. שווה לדבר איתם ולהבין האם יש באמת אותיות קטנות (שלא מופיעות במודעה).

פורסם

אבל זה לא כולל שירותי דרך ונהגים לאיסוף הרכב, ורכב חלופי וכל זה.

אז מה הקטע ? אני כעצמאי אין לי זמן לבזבז על תחזוקה ולקיחת רכבים למוסך, אני רוצה פתרון תפעולי מלא, זה לא עונה על הדרישה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

×
×
  • תוכן חדש...