Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מכל מה שרשמו, כלום לא מוצא חן בעיניך?

בדקת אולי משהו ואתה מעוניין בחוות דעת נוספת?

מה עם ה beast או הגרסה היותר חזקה?

או comp vr?

קח בחשבון שיותר עוצמה=יותר כסף בו במדינה הזו... :mad:

פורסם

שמעה בתקציב שלך (1000) קשה לימצוא משהוא חזק ואיכותי....

 

 

תאסוף עד שתגיעה ל1500 ואז יגדלו לך האפשרויות...

 

 

ובנתיים תישאר עם 2 פיונרים...

פורסם

בינתיים יש לי פלטיניום אדיו 4 יציאות :oops: 1200 וואט

ביגלל זה אני רוצה שני סללים בשביל לשים גישור אחד סליל אחד גישור שני סליל שני :lol:

פורסם
בינתיים יש לי פלטיניום אדיו 4 יציאות :oops: 1200 וואט

ביגלל זה אני רוצה שני סללים בשביל לשים גישור אחד סליל אחד גישור שני סליל שני :lol:

לא כדאי לחבר ככה זה יהיה מאד קשה לכוון את הסאב. אולי אפילו בלתי אפשרי במגבר כזה.

עדיף לך 2 סאבים של 4 אום. מאשר 2 סלילים של 4 אום. חשבתי שאתה רוצה לחבר לאיזה מונו או משהו... תחפש איזה רוקפורדים של 200W

פורסם

או קי אבל בכל זאת איזה סאב יש שאני יכול ליקנות והוא יהיה שני סלילים של 4 אום ???

 

מה עם השיבה ???

 

הוא 8 אום זה גם בסדר לא???


×
×
  • תוכן חדש...