Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

היום נסעתי בכביש בגין אשר בירושלים.(בדיוק בצומת של הפנייה שמאלה לקניון מלחה למי שמכיר) נעצרתי עם האוטו ליד הפס בנתיב של פנייה שמאלה(יש שני נתיבים)

יוצא. שעמדתי בדיוק מול הרמזור לפניה ישר. כאשר זה התחלף לירוק התבלבלתי ונסעתי ישר; השתלבתי ללא בעיות- זה היה כראילו היה נתיב גם הרמזור שלי. בכל אופן; הרמזור לפנייה שמאלה לו כביכול חיכיתי לא התחלף. האם צולמתי? במידה וכן; מהן ההשלכות? יש לי עבירה קודמת של אי ציות לתמרור עצור מלפני כמעט ארבע שנים.

מעוניינת לשמוע את דעתכם.

תודה.שירה

פורסם

איך ננחש האם צולמת?

או שיש מצלמה פעילה במקום והיא היתה תקינה ועם פילם בזמן שהיית שם, או שלא.

 

אם צולמת, תקבלי דו"ח עם קנס של 1000 ש"ח ו-10 נקודות.

פורסם

אני שואלת מה הסיכוי, כי הבנתי שבשביל דוח רמזור צריכות להיות שתי תמונות. והתמונה השניה שלי היא כביכול איפה שמותרת נסיעה כי התחלף להם הרמזור.

פורסם

אם הבנתי נכון.

את עמדת בפניה של שמאלה, המשכת ישר כאשר היה מופע ירוק ברמזור לכיוון ישר?

לכן לא חצית את הרמזור באדום, אלא קיפחת זכות קדימה, או שביצעת עברה של חציית נתיבים.

אם לא היה פלאש לא היה צילום.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אם היא אכן צולמה לא בטוח שיהיה קל להוכיח שהיא המשיכה ישר ואשמה רק בעבירה של נסיעה בניגוד לחץ וקיפוח זכות.

פורסם

היי, תודה רבה על התשובה. אני לא יודעת אם זה צילם כי זה היה באור יום ולא יכולתי להבחין בפלאש. במידה ואכן צולמתי, אבל בפועל רק קיפחתי זכות קדימה לפי מה שאמרתם, מה ניתן לעשות? כיצד להוכיח זאת? ומה בדיוק מהצלמה תלם במקרה כזה?

פורסם

נהגת שודים- זה בדיוק מה שאמרת. העברה היא של חציית נתיבים. מה קורה במקרה כזה אם בכל זאת צולמתי?

פורסם

מצאתי דוגמא של צילום מצלמת רמזור ברשת.

אפש לראות, אמנם לא בבירור כי איכות התמוונה אינה טובה, אך ניתן להבחין בנתיבים, ברכבים, בצבע הרמזור, ובנתיב הנסיעה של הרכבים.

לכן המצלמה מצלמת 2 תמנות.

 

 

 

 

ל'

רמזורים.jpg

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אוקיי. אז לדעתך מהם הסיכויים שאכן צולמתי במקרה כזה? ובמידה וכן, הם ישלחו לי דוח גם אחרי שייראו שהתבלבלתי ברמזור?

פורסם

יש במקום מצלמה?

המצלמה מצלמת זוית מסויימת את הצומת.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

מצלמה מצלמת את התנועה שנמצאת בכיוונה.

ולא את התנועה שמגיעה ממול.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אממ.. זאת אומרת שבשביל לצלם אותי היא צריכה לעמוד על האי תנועה לידי? כלומר;רק מאחורי; ולא ממול בשום מצב?

פורסם

אכן, מצלמת הרמזור מצלמת מאחור.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אממ.. זאת אומרת שבשביל לצלם אותי היא צריכה לעמוד על האי תנועה לידי? כלומר;רק מאחורי; ולא ממול בשום מצב?

בדיוק.

עם כיוון נסיעתך.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...