Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5534 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום נכנסתי למוסך כדי להחליף טרמוסטט כי הרכב היה מגיע לטמפ' עבודה לאחר זמן רב (כרבע שעה). הטרמוסטט הוחלף. מולאו מים ירוקים חדשים והמנוע הופעל והגיע די מהר ל90 מעלות.

הרכב היה מונע די הרבה זמן ואף יצאתי לנסיעה של כ 15 דקות. כשחזרתי למוסך הטמפ' הייתה קבועה על 90 מעלות והשארתי את המנוע לפעול עוד כ15 דקות אבל שמתי לב שהמאווררים לא נכנסים לפעולה כלל.

האם זה הגיוני שהרכב לא מתחמם יותר מ 90 מעלות? באיזה טמפ' אמורים המאווררים להיכנס לפעולה?

להזכירכם מנוע דיזל sdi

פורסם

הייתי במוסך וחיכינו שהמאוורר יידלק אבל הטמפ' לא המשיכה מעבר ל 90 מעלות. לפי ההגיון, אם המאוורר אינו פועל והטמפ' ממשיכה לעלות אז כמובן שיש בעיה. אצלי המצב הוא שאין עלייה מעבר ל 90 מעלות למרות שהמאוורר לא נכנס לפעולה.

פורסם

המאוורר לא נדלק בכלל והטמפ' לא עברה 90 מעלות. גם לאחר שהרכב היה מונע חצי שעה שכללה נסיעה ועמידה של רבע שעה במקום.

פורסם

בתור התחלה מצא את הטרמוסווטש נתק את החוטים הנכנסים אליו וגשר בניהם,אם המאוורר נדלק אז היוניט לא תקין

האם נוקז אוויר והושלם נוזל קרור אחרי החלפת הטרמוסטט ?

  • ספונסר פורום
פורסם

מנוע דיזל שפועל ללא עומס יכול לעבוד המון זמן עד הפעלת המאווררים ,

זהו מנוע שמתחמם מאד לאט .

כדי לבדוק את תקינות המאווררים עצמם עליך להפעיל את המזגן כי אז הם אמורים

להתחיל מיד לעבוד עם המזגן כל משך פעולת המזגן .

המאווררים ברכב הזה פועלים כצמד כלומר אם יש מצב כלשהו ובו אתה רואה רק מאוורר

אחד פועל אז בהכרך שיש בעיה .

תבצע את הבדיקה עם המזגן ומעבר לזה אם הרכב לא מתחמם אז כנראה שאין אצלך תקלה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

הושלם נוזל קרור. "הבעיה" הייתה גם לפני החלפת הטרמוסטט. לא נראה לי שהשעון מקולקל. הוא מראה טמפ' באופן רציף עד 90 מעלות ומשם הוא מתייצב על 90. הרכב לא מראה שום סימני התחממות,אובדן סחיבה או כל דבר אחר. הרכב עלה עלייה ארוכה ומתמשכת (כברי לכיוון מעלות) ללא כל בעיה ובמהירות 100-110 ק"מ.

פורסם
מנוע דיזל שפועל ללא עומס יכול לעבוד המון זמן עד הפעלת המאווררים ,

זהו מנוע שמתחמם מאד לאט .

כדי לבדוק את תקינות המאווררים עצמם עליך להפעיל את המזגן כי אז הם אמורים

להתחיל מיד לעבוד עם המזגן כל משך פעולת המזגן .

המאווררים ברכב הזה פועלים כצמד כלומר אם יש מצב כלשהו ובו אתה רואה רק מאוורר

אחד פועל אז בהכרך שיש בעיה .

תבצע את הבדיקה עם המזגן ומעבר לזה אם הרכב לא מתחמם אז כנראה שאין אצלך תקלה .

 

רון תודה על תשובתך! הגבנו ביחד ולא ראיתי .

הרגעת אותי .

כרגע אין לי אפשרות לבצע את הבדיקה עם המזגן מכיוון שהוא לא תקין (לא נכנס לפעולה ולא מקרר מן הסתם) מכאן שהמאוורר של המזגן לא ייכנס לפעולה ממילא.

  • ספונסר פורום
פורסם

אם הוא לא נכנס לפעולה אז יכול להיות שיש קשר בין אי פעולתו לבין אי

פעולת המאווררים .

אני מציע לך לבדוק את זה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

בדקתי גם פיוזים. תקין. ביצעתי קיצור המוליכים לאחר הוצאתם מהיוניט חום. המאווררים פועלים יחד. נראה לי שתשובתו של רון קולעת בול.

×
×
  • תוכן חדש...