Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תוריד את ההתמחויות ותעביר את השפות לסוף.

כמו כן, תן יותר מידע. תקפיד על פונט זהה לאורך המסמך ואל תתנסח בגוף ראשון.

משכנתא זה קל

פורסם

עשה לעצמך טובה - קצר את כל הסקשן שפות לשורה אחת ותעביר אותה לסוף.

כמו כן - אם אתה לא מדבר ברמת שפת אם , אתה בטח לא כותב כשפת אם.

אתה יכול לכתוב אולי כשפת אם , או אם זה בנושא מסויים - טובה מאוד והתמצאות באנגלית טכנית.

 

דבר שני - כל מקום עבודה:

תקופה - תפקיד - מקום: הסבר על התפקיד.

מקומות מציינים מהנוכחי אחורה , לא הפוך.

החלוקות האלו שעשית - מגוכחות - כולם מקומות עבודה נקודה.

הריווח הכפול מיותר ומעיק - תן בוורד ריווח יותר גדול בין השורות פשוט.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

כמו שרשמתי, מילאתי פרטים באתר שמצאתי וזה הפלט הסופי שקבלתי.

 

את מקומות העבודה אכן רשמתי בסדר מהנוכחי לקודם, והשמטתי עבודות שוליות כמו מלצרות.

 

ליביאור, אני מבין שאתה מתכוון שאני אעביר את הצבא לרשימת העבודות?

 

הכוונה של השפת אם היה לקריאה, לא שמתי לב. :oops:

 

אני אמור לכתוב על עצמי בגוף שלישי?

פורסם

בגרות זה לא רלוונטי כשיש השכלה על תיכונית.

 

כמו כן, בצבא אתה עדיין רושם "שירתתי" וכו'.

 

בנוסף הוסף בסוף יכולות מחשוב, שפות, יכולות אישיות וכד'.

משכנתא זה קל

פורסם

יש מעבר היום כן לכתיבה בגוף ראשון, אני לא רואה בזה בעיה כל עוד אתה עקבי וכותב את כל קורות החיים בגוף ראשון ולא חצי ככה חצי ככה.

אני בפרוש כותב "ניהלתי / בדקתי / הדרכתי " עשיתי את כל אלה, ואם לא אני אתן לעצמי קרדיט אז מי כן ?

 

אם הלימודים בתיכון היו מיוחדים אפשר לציין אותם בנוסף לתואר ראשון

למשל "תואר ראשון בביולוגיה בפקולטה למדעי החיים , תיכון - לימודי חשמל ואלקטרוניקה" אם זה סתם תיכון ואין שם כלום פרט לבגרות מלאה סטנדרטית מינימלית אז אפשר לוותר.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

×
×
  • תוכן חדש...