Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5551 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה אני מעוניין להחליף את ה 75.4 JBL שלי במשהו יותר איכותי בהתאים לתקציב,התקציב גג עד 1000 אולי שקל לפה שקל לשם..

אין מה להגיד לי לחסוך כסף ולקנות משהו יותר טוב במחיר יותר גבוהה כי אני לא מתכוון לשים יותר בכל מקרה על מגבר (בעיה תקציבית)

מה אתם אומרים אפשרי למצוא משהו יד 2 שנקבל יותר "איכות"? כי עוצמה אני לא ממש זקוק..

אני עובד אקטיבי עם מידבאס אינפיניטי 6.1 וMT23

 

מה שחשבתי עליו זה הסלסטרה FA יד 2

או סאנדאון 100.4 גם יד 2..

Scan Speak

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמו שכתבתי חשבתי עליו ודיברתי עם יבגני,נראה לי אחלה בחור גם.

 

בקשר לשאלה שלי מה אתה אומר איך ה 75.4 ביחס לסלסטרה או סאנדאון?

ידוע לך איך אני עובד ישראל:wink:

Scan Speak

פורסם

דן,



 

אתה פותח כאן קופסאת שרצים שכבר רצה כאן על השוואה בין סאן דאון 100.4 לJBL הזה.

 

אין לי כוח להכנס לזה שוב, פשוט אין לי.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי בקצרה אי אפשר לסכם את זה?

אילו אפשרויות יש לי לתקציב ומה לדעתך הכי משתלם שהכי קרוב לSQ,אין צורך להרחיב ולהסביר דברים.

Scan Speak

פורסם

מה שהכי קרוב לSQ זה שתכוון את המערכת שלך כמו שצריך...



 

הקפיצה לסלסטרה FA או לסאן דאון מהJBL הספציפי הזה תהיה שדרוג, אבל יחסית קטן, אם אתה כבר ממש רוצה לכוון יותר גבוה למגברים יותר "נקיים" אז הייתי ממליץ לך לחסוך למגברים כמו

 

סלסטרה סדרת RA

TRU סדרת סטיל

JBL מגברי סדרת POWER שהם בעצם מגברי CROWN

ג'נסיס פרופייל או גנ'סיס סטריאו

DLS אולטימייט

 

כאן אנחנו כבר מדברים על שדרוגים שישאירו אותך שבע להרבה זמן ולא עשיית "תפר" או "טלאי" בדרך לשם.

 

לבינתיים - אם הייתי במקומך, הייתי שואל את עצמי האם באמת הבאתי את המערכת למיצוי הפוטנציאל שלה ולוקח את עצמי לאיזה מפגשון נחמד בשביל לראות מה חושבים חברי פורום מנוסים על המערכת שלי

 

ואז מכוון... ומכוון... ומכוון...

 

אולי בסוף לא תרצה לשדרג בכלל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תשמע את האמת אני די מרוצה אך אני מרגיש שהגיע הזמן לעשות "שינוי" ולקבל קצת יותר..

בשבילי קצת בעייתי להגיע למפגשים בימי שישי לכן אני לא מצליח להתארגן ולהגיע לשם למרכז בימי שבת בכלל אין לי חשק לנסוע עד לשם.

Scan Speak

פורסם

החתימה שלך היא בסה"כ שרשרת של מותגים

 

אתה יכול לפרט בדיוק איזה רכיבים יש לך במערכת?

 

איזה רמקולים - איזה יצרן איזו סדרה, כמה חלקים

איזה HU

איזו הגברה

 

וכו' וכו'...

 

?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אכן החולייה החלשה שלך זה המגבר הזה.

 

העניין הוא שבתקציב שאתה הצעת אתה לא יכול לעשות שדרוג גדול מידי - באמת אולי ללכת על הסלסטרה FA או למצוא סאן דאון 100.4 יד שניה גם כן.

 

כמה אתה חושב שאתה תוכל להשיג על המגבר הנוכחי אחרי שתמכור אותו? בא נאמר 500 שקלים?

 

אם כן אז אתה יכול להתאמץ עכשיו קצת יותר ואח"כ לכסות חלק מהבור הזה - אם אתה מעביר את התקציב לסביבות ה2000 אולי אפילו יהיו לך אופציות שמהוות באמת שדרוג.

 

לא מזמן ראיתי מישהו שמכר כאן LRX 4.5 ב1500 שקלים שזה ללא ספק מגבר מאוד ראוי לסט שלך.

 

הדיעה שלי בכנות היא - תמשיך לחסוך נכון לעכשיו ושיהיה לך תקציב גדול יותר כבר תשקיע בשדרוג שיתן לך תמורה מלאה מהסט הקדמי שלך כי מדובר באלמנטים נהדרים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תשמע אדי אני גם חשבתי ככה וחשבתי גם על הLRX אך גורמים אחרים אמרו לי שאין שינוי באיכות בינו לבין הסלסטרה אלה רק בחוזק..

וזה לא מה שאני מחפש.

אתה בטח יודע איזה קשה זה לחסוך כסף שאתה בצבא לכן אני מגביל את עצמי וזה די קשה..

בכל מקרה תודה לך אני אחשוב על זה שוב.:-P

Scan Speak

פורסם

Zapco iforce 450 מגבר פשוט איכותי ברמה

אחת מעל כול מי שבאזור התקציב שלו במיוחד שהוא מחובר עם SymbiLink

יש שתי אנשים שמוכרים אותו כאן אני ואביתר א. כדי לך לבדוק.

 

 

ואם כבר הסאן או סלסטרה הסלסטרה יותר נעים לדעתי מגבר מצוין.

 

אני אישית היתי מחכה קצת וחוסך לאזור ה 2000

כאן זה יהיה ממש הבדל רציני:-D:-D

פורסם


 

סלסטרה סדרת RA

TRU סדרת סטיל

JBL מגברי סדרת POWER שהם בעצם מגברי CROWN

ג'נסיס פרופייל או גנ'סיס סטריאו

DLS אולטימייט

 

 

 

 

אדי, העלית פה רשימה של מגברים נאים, אך הם יושבים על 3-4 רמות שונות.

אולי ניתן להשיג אותם במחירים שומים (גם זה לא, אבל שיהיה) אך ההבדלים ביניהם עצומים, ואני לא מדבר על אופי צליל, אני מדבר על רמת המגבר.

JBL POWER

TRU STEEL

CELESTRA RA

אלו 3 סדרות שההבדל בין כל אחד ואחד מהם הוא גדול, הן באיכות הבניה והן באיכות הצליל המתקבלת.

 

האופציה הכי טובה לדן, היא למצוא מגבר מיד שניה ברמה הכי גבוהה שנכנסת לו לתקציב. את הטרו סטיל ואת ה JBL POWER, ניתן למצוא משומשים ברמת מחיר של 1000-1200 שקל. את ה FA יש זמין ממישהו אמין ב- 1200 שקל, המגבר הזה עולה בחו"ל 600$.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אני לא מאמין שאתה תוכל ממש להבדיל בין המגברים האלו בצורה חד משמעית



 

הRA הוא ברמה הגבוהה כאן והוא אמור לתת למערכת תוצאה נעימה מאוד לאוזן.

 

הסטיל - אני מדבר על האח הגדול יותר ה45 - לא בטוח שביד שניה אתה תוכל למצוא אותו בכזה מחיר - זה יהיה מאוד מעניין אם יש כזה דבר.

 

והJBL שבאים בעצם מתכנון של חברת CROWN - אל תזלזל בהם, נאמר את זה ככה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי, אני לא ניסיתי יותר מדי מבחנים עיוורים, אבל ניסיתי הרבה השוואות 1:1 לא רק כאלו של דקה, אלא כמה ימים עם כל מגבר, ואתה מבדיל יפה מאוד בין טרו בילט לג'נסיס דואל מונו, ובין טרו בילט ל- RA ובין קיקר לטרו ובין נקמיצ'י לטרו.

בהנחה ואתה מכוון את העוצמה הסופית לאותו הדבר, זה נשמע דומה בהתחלה, אך ככל שתשמע יותר, תשים לב ליותר הבדלים.

כשמכרתי את ה B-475 שמתי במקומו נקמיצ'י ו ST60, בשמיעה ראשונית אמרנו (אני ואלי) "זה נשמע לא רע בכלל, אפילו מאוד קרוב לטרו", אחרי שעתיים של שמיעה הבנו כמה שזה שונה, גם רמת הפירוט ירדה, גם גוון הצליל השתנה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference


×
×
  • תוכן חדש...