Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכבי תל אביב בפיינל פור!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5554 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם יציעו לי מנויים אני יפנה אליכם.

אני חושב שהשנה(במידה והסגל ישאר, לדעתי הוא לא ישאר) יהיה קשה להשיג מנוי.

 

הפיינל פור לדעתי יתקיים כסדרו, אני לא רואה שום סיבה שבה הרשויות יסכימו להקדים את המשחק(בעיקר הרשויות בברצלונה) כשהם יודעים שבמידה והמשחק ישאר בשעה המתוכננת יש סיכוי שברצלונה תשחק.

 

לדעתי צריך לנסוע, ובמידה ונגיע לגמר(אל תמהרו להספיד את ריאל- אני חושב שהיא תנצח ותעלה לחצי גמר) וירצו לשחק ביום הזיכרון אז פשוט צריכה פשוט לרדת.

נכון נחטוף תביעות ענקיות, אבל שמרנו על העקרונות שלנו ולדעתי זה הכי חשוב, כמו כן גם ערוץ 10, האוהדים, הנהלת הקבוצה ועוד יוכלו להגיש תביעה נגד.

קובי

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

התביעה של ערוץ 10, היא קטנה לדעתי, ממה שמצפה ליורוליג (תביעות כמובן...) מחברת הכבלים "נובה" ומספונסרים אחרים.

גם לדעתי, בסוף מכבי לא יופיעו בפיינל פור (יישארו בבית) מפני שזמן המשחקים לא יוזז.

אבל נחייה ונראה.

alfa 156 2.5.

פורסם
אז איך תסביר את זה שליורוליג יש הסכם עם מכבי תל אביב שלא משנה איזה מקום הם יוצאים בליגה תמיד הם ישתתפו במפעל הזה?

 

אתה יודע , גם חוזים אפשר להפר , והחוזה הזה לא ידגדג למכבי שום דבר , מכבי לא תסתכן ואין סיכוי שתשחק ביום הזכרון , היורוליג מצד שני יכול לעשות שרירים כמה שהוא רוצה אבל גם הם וגם מכבי יודעים שמכבי מכונה שמכניסה כסף ליורוליג , ומלבד הבזיון (תאר לך שברצלונה לא תגיע לגמר ליגת האלופות) גם רוצים את מכבי שנה הבאה במפעל , לכן כולם יודעים שהיורוליג יתקפלו , הם פשוט לא רוצים עדיין לשנות את התאריך כי לא יודעים אם מכבי תהיה שם או לא , אני בטוח שבסוף ישנו.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

יש חוזה כי מכבי אחת מאבני היסוד של היורוליג.

להזכירכם זו ליגה שיוסדה ע"י הקבוצות הגדולות שרצו להיפרד מ FIBA.

 

בינתיים כשלהפועל ירושלים היתה אפשרות להשתתף במפעל בלי שלב מוקדמות לאחר שזכו ביול"ב קאפ , הם העדיפו לוותר אז אין פה מה להלין.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אין לאף אחד מה להלין, גם אם ירושלים תרצה היא לא תוכל בגלל שאין לה אולם שעומד בתנאים.

אני לא מאמין שהם יארחו בנוקיה.

קובי

פורסם

אז לצערנו ריאל היא הקבוצה שנגדה נשחק בחצי הגמר.

 

האם גם עכשיו כולם אופטימים שנעלה לגמר?

לדעתי יול והסנטר שברח לי שמו כרגע יעשו לנו צרות.

 

*אני חושב שהניצחון שלהם על בארסה זה עקב ירידת מתח של בארסה ואכזבה מאי העפלה לפיינל פור, ולריאל זה נתן זריקת מרץ.

קובי

פורסם

אל תדאג יהיה כרטיסים לאוהדי הקבוצה, עובדים על זה.

 

פשוט הרבה אוהדי ברצלונה קנו וכעת אין להם יותר מידי מה לעשות איתם.

 

לא יודע לגבי שיא הכושר- אבל בהחלט בשיא המוטיבציה.

ריאל קבוצה כישרונות מאוד, אך מכבי יכולה לעבור אותה.

קובי


×
×
  • תוכן חדש...