Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכבי תל אביב בפיינל פור!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5552 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מסכים איתך שהמשחק שלהם הוא רק שלשות, יש שם שחקנים שהם הם היו במיטבם מכבי הייתה בצרות.

 

האחוזים ל3 הם כתוצאה מעייפות, אחרת אין לי מושג איך להסביר שהם החטיאו כל כך הרבה(חלק בגלל ההגנה של מכבי אך חלק ממצבים פנויים).

קובי

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איזה אושר, משחק אדיר, לב אדיר של השחקנים.

 

לצערי הרב החסרון של פרקינס מכה אנושה למכבי. קודם כל הוא הריבאונדר הכי טוב בקבוצה! שנית, תמיד היה מישהו פארגו/פרקינס על המגרש בכל רגע נתון לכן עכשיו קבוצות יתקפו את פארגו על מנת לעייף אותו ולמלא אותו בעבירות, מצב בעייתי שכן אין מי שיחליף אותו. הרכב עם איידסון בורשטיין ופניני לכמה דקות יהיה הרכב איטי ומסורבל. מקווה שפארגו יכול לשמור על עצמו בהגנה ולהמנע מעבירות ולנוח על המגרש בדקות שלמכבי הולך בלי היכולת האישית הפנומנאלית שלו.

 

רק שיחתימו אותו כבר, המחיר שלו עולה ממשחק למשחק.

פורסם

פיליפ , רואים שאתה מבין כדורסל .

החסרון של פרקינס התבטא בראש ובראשונה בריבאונד הגנה , יחד איתו המשחק הזה היה נגמר 40 הפרש, הם קיבלו הזדמנות שניה יותר מדי פעמים.

הבעיה השניה היתה הולכת הכדור, היתה לנו בעיה לעבור את החצי ברגע שסגרו את פרגו , אידסון יודע להוליך כדור אבל הוא לא טבעי.

 

לפחות היית במשחק ? (סוף סוף עברת לגור במרכז...)

 

 

בקשר לקאחה לבורל : קובי, מה הם עוד יודעים לעשות חוץ משלשות ?

זו קבוצה של גאנרים :

סן אמטריו - מלך השלשות של היורוליג, הרכז היחיד שעושה שם את העבודה.

טלטוביץ' - פורוורד גמלוני שלא יודע לשים כדור על הרצפה ולסיים מתחת לסל, רק יודע להשליך שלשות באחוזים פנומנליים (זה גם הרבה)

לוגן - אותו סיפור כמו סאן אמטריו רק בלי ניהול משחק טוב.

באראץ' - סנטר כבד ומוגבל , עם יד טובה מבחוץ (אמרנו שלשות,לא?)

בטיסטה - כמו באראץ' רק בלי יד משלוש ועם תנועה אחת בלבד ברפרטואר, תוקף את הסל מצד שמאל בלבד. חסמת לו את שמאל - ניטרלת אותו לגמרי.

 

מי נשאר? זהו. כל השאר "צוות מסייע" ברמה בינונית.

שלא תבין לא נכון - לדעתי הם קבוצה טובה מאוד, פשוט לכל קבוצה יש משהו ספציפי שהיא מצטיינת בו ואצלם זה השלשות.

 

כשמכבי קולעים ב67 אחוז מחוץ לקשת (ולא מדובר על 2 מ3 אלא על 14 מ21) ונותנים הגנת ברזל ברבע השלישי - אין שום סיכוי ליריבה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לא הייתי לצערי, לא הייתי איל, כרטיס ב-600 שח היה לי יקר, צריך לממן בבית אימפרזה ו-2 קטנועים.

 

באראץ' סנטר טוב מאוד לדעתי, יש לו כמה מובים יפים מתחת לסל והוא הולך חזק על ריבואנד התקפה, הבעיה הייתה שהוא ניפצע למזלת מכבי בגב התחתון, בגלל זה הוא ניראה כל כך גמלוני ומוגבל.

 

לא עוקב אחרי ולנסיה או ריאל, מקווה שאין להם יותר מידי גארדים אמריקאים אתלטיים, כמו למכבי עד הפצעה למשל. אחרת באמת יהיו לפארגו בעיות. מזל שאיידסון למרות שהוא משחק לרוב בעמדה 3 יכול להוביל כדור ואפילו לשמור על שחקן נמוך ומהיר ממנו.

פורסם

אני מסכים איתך שהמשחק שלהם בנוי בעיקר על הפצצות משלוש ולרוב זה הולך להם.

אבל לגבי סאן אמטריו- אני לא מסכים עם העובדה שהוא יודע לזרוק רק משלוש, תן לו חצי זוית לסל ותקבל קליעה חלקה מרוב המקומות במגרש.

 

לגבי ריאל או ולנסיה, ריאל יותר כשרונית מולנסיה.

קובי

פורסם

פסיכי מי שמשלם כזה מחיר על כרטיס. 600 שקל זה למאחורי הסל למעלה.

 

לי יש מנוי, עונה שלמה ב1200 ש"ח... כולל כל משחקי הליגה והיורוליג כולל הצלבות.

מקומות לא הכי טובים בהיכל אבל העיקר האווירה.

 

אני מכיר אנשים שעשו אקזיט כדי להחזיר חלק מעלות המנוי, אבל תכלס בשביל מה אנחנו באים כל העונה אם לא בשביל המשחקים האלה? אז

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

צריך לדעת ממי לקנות, היה לי ב150.

זה לא משנה המקום, בכל מצב אני ב11.

כמו שנאמר-

אנחנו לא רואים את התוצאה, אנחנו קובעים אותה.

קובי

פורסם

מי נשאר? זהו. כל השאר "צוות מסייע" ברמה בינונית.

שלא תבין לא נכון - לדעתי הם קבוצה טובה מאוד, פשוט לכל קבוצה יש משהו ספציפי שהיא מצטיינת בו ואצלם זה השלשות.

 

הם לא קבוצת שלשות טובה רק בגלל שהקלעים טובים, אלא בגלל שהם מאומנים היטב בלפנות אותם. בניגוד למה שכתבת קודם, הם לא רק משליכים שלשות, הם יוצרים מצבים לשלשות, ועשו זאת יפה מאוד.

 

כשמכבי קולעים ב67 אחוז מחוץ לקשת (ולא מדובר על 2 מ3 אלא על 14 מ21) ונותנים הגנת ברזל ברבע השלישי - אין שום סיכוי ליריבה.

 

וזו היתה הבעיה של ויטוריה. ברגע שמכבי משיגה יתרון באספקט של המשחק שויטוריה לא התכוננה לו, לא נשארה להם תוכנית משחק. אני בטוח שלפניני ולשלשות שלו הם לא התכוננו, ולכן הוא היה פנוי לתפור אותם. מהבחינה הזו, חסרונו של פרקינס מצא את ויטוריה לא מוכנה בכלל...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
פסיכי מי שמשלם כזה מחיר על כרטיס. 600 שקל זה למאחורי הסל למעלה.

 

לי יש מנוי, עונה שלמה ב1200 ש"ח... כולל כל משחקי הליגה והיורוליג כולל הצלבות.

מקומות לא הכי טובים בהיכל אבל העיקר האווירה.

 

אני מכיר אנשים שעשו אקזיט כדי להחזיר חלק מעלות המנוי, אבל תכלס בשביל מה אנחנו באים כל העונה אם לא בשביל המשחקים האלה? אז

אם תארגן לי מחיר כזה למנוי לעונה הבאה אני קונה יחד איתך.

פורסם

falou, ברור שרוב רפרטואר התרגילים שלהם זה לפנות קלעים ל3 , אחרת כל זה לא היה אפשרי.

מצד שני גם במשחק מספר 3 הם קיבלו בראש וזה בלי הצגת שלשות מיוחדת כמו במשחק מספר 4.

 

אם תארגן לי מחיר כזה למנוי לעונה הבאה אני קונה יחד איתך.

 

חבוב, אני כבר 3 שנים ברשימת המתנה לשערים 5-6-11-12 ועדיין אין כלום.

השנה פשוט קניתי מנוי שלם ממישהו שהחליט לוותר, אבל בשנה הבאה סיפור חדש בלהשיג מנוי.

הבעיה עם המנויים הזולים זה שרוב האוהדים מחדשים אותם אוטומטית משנה לשנה ככה שלא מתפנים מקומות.

 

קובי, אני בראי של שער 11 - שער 6 . אותו רעיון פחות או יותר - מקומות לא מסומנים ומעודדים כל המשחק.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אפשר להשיג מנויים.

תמיד בתחילת העונה מישהו רואה שזה לא מסתדר לו.

בתחילת העונה הציעו לי כבר 3-4 מנויים, במחירים זולים מאוד(סביבות ה900 ש"ח) אם לא הייתי בצבא הייתי קונה.

שנה הבאה נחדש את המנוי ונפסיק לחפש כרטיסים דרך חברים.

קובי

פורסם

אין בעיה, פעם הבאה אני אתן את המספר שלך.

תמיד אני משיג, או שחברים מהGATE מפנים אליי.

 

מעניין האמת אם השנה יציעו לי, כי אני מאמין שיהיה טירוף לקראת שנה הבאה, בטח ובטח אם נגיע לגמר.

(שנה הבאה שון ג'יימס למכבי, מצ'באן מושאל לקבוצה אחרת, ומביאים את הגארד של גראד קאניה(ברח לי השם שלו)

קובי

פורסם

תצרפו אותי לרשימת המעונינים למנוי זול, מבטיח לצעוק חזק!!

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.


×
×
  • תוכן חדש...