Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פג'ו 406


B.R
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8060 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך ההתקנה בפג'ו 406 מודל 2001? ומה גודל הרמקולים?

צריך מתאם לרדיו דיסק או שזה כמו ביפניות שצריך רק להוציא ישן ולהכניס חדש?

פורסם

ככל שזכור לי ב-406 יש רדיו סטנדרטי של קלריון עם שליטה מההגה.

 

סביר להניח שאם תחליף אותו באחר, תאבד את אפשרות השליטה מההגה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אם יש רדיו דיסק של קלריון ב 406, סביר להניח שיש לו גם יציאות למגבר, ואם יש יציאות למגבר אני לא רואה כל סיבה להחליף מכשיר של קלריון במכשיר אחר.

פורסם

יש רדיו טייפ של פיליפס אם שליטה מההגה. אבל הוא נראה כאילו מובנה בתוך הדשבורד. אבל אני לא בטוח. לא אכפת לי לאבד את השליטה מההגה. וכבר יש לי רדיו דיסק אז אני לא רוצה לשים צ'יינגר

פורסם

אתה יכול לקנות פנל רדיו ל-406 מוכרים אותו בחברה,בפעם האחרונהשקניתי זה עלה משהו כמו 90 שקל בערך ודרך אגב הרכב לא "נחמד"להתקנה.

פורסם

יש משהו שאני צריך לדעת בטור אחד שמתקין את המערכות שלו לבד?

צריך איזה כלים מיוחדים בשביל להתקין?

פורסם
יש משהו שאני צריך לדעת בטור אחד שמתקין את המערכות שלו לבד?

צריך איזה כלים מיוחדים בשביל להתקין?

 

כדי לטפל ברכבים צרפתיים צריך ידים טובות ועדינות,הרבה מזל (סתם צוחק) ובנוסף לכלים הסטנדרטים מפתח כוכב T20 (אל תטעה זה לא אלן).

 

עופר.

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם
יש משהו שאני צריך לדעת בטור אחד שמתקין את המערכות שלו לבד?

צריך איזה כלים מיוחדים בשביל להתקין?

 

כדי לטפל ברכבים צרפתיים צריך ידים טובות ועדינות,הרבה מזל (סתם צוחק) ובנוסף לכלים הסטנדרטים מפתח כוכב T20 (אל תטעה זה לא אלן).

 

עופר.

 

אב לאפשר להשתמש גם במברג רגיל בשביל זה לא?? הרי זה כמו פיליפס רק אם 6"קרניים" במקום 4

פורסם

עדיף מאוד שלא, אם תשתמש בפיליפס והוא יחליק לך כמה פעמים, הוא עלול לשחוק את הבורג ואז לא תוכל בכלל לפתוח אותו.

פורסם
עדיף מאוד שלא, אם תשתמש בפיליפס והוא יחליק לך כמה פעמים, הוא עלול לשחוק את הבורג ואז לא תוכל בכלל לפתוח אותו.

 

התכוונתי למברג רגיל לא פיליפס. אב ללא משנה עכשיו כל כך הפרטים הקטנים כי אבא שלי לא סגור על האוטו עדיין אז חבל סתם לדבר. רציתי רק לדעת אם יש בעיות יותר רציניות בדשבורד כי זה מה שמדאיג אותי.

×
×
  • תוכן חדש...