Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקרוב מאוד אני מקבל את הרשיון שלי, יש לנו במשפחה Honda Jazz 1.4 אוטומת דגם LS (הכי פשוט)

רציתי לשנות אותה טיפה למרות שהיא נראית לא רע לדעתי

הנא מספר תמונות:

http://up351.siz.co.il/up2/qnltiy2zhltm.jpg

 

http://up351.siz.co.il/up1/e3lzmjjugwwn.jpg

 

הדבר שהכי מפריע לי זה הגלגלים, ובתור התחלה רציתי לדעת איזה ג'אנט כדי לי לרכוש, אבא שלי גם בעד הרעיון.

בעקרון התקציב לא מוגבל אבל אני לא מחפש משהו מיהלומים או לספורט, נטו יופי ושלא יהיו בעיות.

אז כמה יעלה העסק עם הגלגלים (לכל הגלגלים מן הסתם) ואם אפשר תמונות אז אני גם אשמח.

ברשיון כתוב 14", האם אפשר 15" ללא אישורים ועבירה על החוק?

 

ראיתי תמונות נחמדות באינטרנט של רכבים כאלו עם כל מיני שינויים חיצוניים וממש אהבתי :)

אשמח אם תתנו רעיונות (חוקיים בלבד, אבא שלי לא יסכים לשום דבר שהוא אפילו קצת מעקם את החוק)

תודה רבה מראש! ואשמח לחוות דעת על האוטו :)

 

פורסם

תעשה מה שאני עשיתי,

וילון אחורי + השחרת חלונות + מגיני רוח לדעתי זה מספיק בשביל לעשות אותה מיוחדת מהשאר.

Polo 2012

פורסם
תעשה מה שאני עשיתי,

וילון אחורי + השחרת חלונות + מגיני רוח לדעתי זה מספיק בשביל לעשות אותה מיוחדת מהשאר.

אפשר תמונה אולי?

 

מיוחדת היא גם ככה P: יש אולי 3 כאלו בעיר ואחת מהם ללימודי נהיגה :-D

 

לגבי השחרה, הבנתי שיש הגבלות כמו כמה אחוז ובאיזה חלונות, אפשר פירוט?

 

ומה לגבי שיפורי כח? יש משהו חוקי?

 

פורסם

השחר המותר לעשות בחלונות של היושבים מאחורה ובשמשה האחורית.

 

לגבי שיפורי כוח, שום דבר אינו חוקי בארץ.

Got To love It

פורסם

חישוקי מגנזיום יפים ישנו לך את מראה הרכב ללא היכר.

עלות 1500-3000 ש"ח.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

איך זה הגיע לאוף טופיק?



 

לשאלה של פותח השירשור - אם התקציב לא מוגבל, לזרוק את הג'אז מצוק, ולקנות פרארי איטליה

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

איך זה הגיע לאוף טופיק?



 

לשאלה של פותח השירשור - אם התקציב לא מוגבל, לזרוק את הג'אז מצוק, ולקנות פרארי איטליה

זה בתכנון.

 

אפשר בבקשה התייחסות לשאלה: "ברשיון כתוב 14", האם אפשר 15" ללא אישורים ועבירה על החוק?"

 

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

בשביל לשנות מידה אתה צריך לאשר את המידה החדשה ברשיון, חלונות - אפשר רק את חלונות הצד האחוריים את השמשה האחורית אי אפשר גם לא את הקדמית וגם לא את חלונות הצד הקדמיים.

ג'אנטים - כנס לאוטו דיפו או לפנצ'ריה גדולה ותבחר מה שמתאים לך בעין, לידיעתך, ג'נטים מסגסוגת פחות עמידים למכות, שריטות ומדרכות מג'אנטים ברזל רגילים.

מבחינת שיפורי חוץ, זה יכול בקלות להפוך ל"שיבורי" חוץ, תזהר שלא להגזים - בקשר לשיפורי כח - אתה קצת חי בסרט, עוד לא נהגת על הרכב ואתה רוצה לשפר את הכח שלו, למה אתה יודע כמה כח יש לו?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

לדעתי האישית אין יותר מדי דברים שניתן לעשות עם הרכב הספציפי הזה. אבל מה שאני הייתי עושה זה מחפש ג'אנטים מקוריים של הונדה שיתאימו לרכב(תבדוק את הדגמים ה'מפוארים' יותר של הג'אז בחו"ל) + שם צמיגים איכותיים ואולי אף עושה הנמכה. במקרה כזה הרכב ייראה יותר 'קרבי' וכמובן תשתפר האחיזה, אך הדבר דורש השקעה.

פורסם

יש הרבה דברים שאפשר לעשות לג'אז (FIT בארה"ב)

 

p1fit.jpg

 

hon07fit_dsports01n.jpg

 

Honda_Fit-extreme_7.jpg

 

אישית אין לי חיבה יתרה לדברים מצועצעים אז אני ממליץ על ג'אנטים, הכהה ואולי קצת נגיעות של כרום.

haters will hate

×
×
  • תוכן חדש...