Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8060 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההודעה פורסמה זה עתה ב- Ynet

 

 

כל בעלי פולקסווגן טוארג נקראו למוסכים בשל בעיות בחגורות הבטיחות.

 

פולקסווגן הגרמנית הודיעה היום שכל בעלי מכוניות מדגם היוקרה "טוארג" ברחבי העולם נקראים למוסכים, בשל בעיה אפשרית בחגורות הבטיחות במושב האחורי. ההודעה מתייחסת לכ-60 אלף מכוניות מדגם זה, מקצתן נמכרו בישראל. טרם פורסמה הודעה מטעם היבואן המקומי "צ'מפיון מוטורס".

 

 

הודעה זהה פרסמה פורשה לגבי דגם "קאיין". הקאיין והטוארג פותחו במשותף על-ידי פולקסווגן ופורשה, וחלק מהמכלולים מיוצרים במשותף.

פורסם
פורשה מתחילה לאבד אמינות, זה מה שקורה שנכנסים בשותף, העסק מתחיל להתקלקל

 

א. אני לא חושב שמקרה יחיד זה יכול להעיד על כל הפיתוח המשותף.

 

ב. מאיפה אתה יודע איך הייתה האמינות של פורשה לפני הפרשה?

פורסם
פורשה מתחילה לאבד אמינות, זה מה שקורה שנכנסים בשותף, העסק מתחיל להתקלקל

 

אפשר לחשוב, בעיה בחגורות בטיחות, אווווו

בעית אמינות רצינית......עלק.....

פורסם

זה היה בדיחה לכל הרציניים שפה, אני מקווה שמחר תקבלו הרבה מים שיקררו אותכם

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
פורשה מתחילה לאבד אמינות, זה מה שקורה שנכנסים בשותף, העסק מתחיל להתקלקל

 

אולי כדאי שפיג'ו יפרדו מסיטרואן :twisted:

 

תראה מה קרה לטאלבוט :lol:

פורסם

אךךךךך איזה אוטו זה הטוראג

הג'יפ אחד היפים בעולם, הוא ו audi allroad

 

הייתי קונה אבל הביטוח יקר לנהג חדש .. :bugeyed:

פורסם

הבדיחה הכי טובה, (דוד שלי קנה פורש) היא שפורש צריכה טיפול אחד בשנה !

 

בארה"ב צוחקים על בעלי ב מ וו כי יש להם הרבה בעיות מכניות. מסתבר שפורש דורשת מעט מאד טיפולים והיא נחשבת לסופר אמינה (במיוחד המנוע).

פורסם
אךךךךך איזה אוטו זה הטוראג

הג'יפ אחד היפים בעולם, הוא ו audi allroad

 

הייתי קונה אבל הביטוח יקר לנהג חדש .. :bugeyed:

 

מי שקונה רכב בסכומים כאלה לא מעניין אותו הביטוח... מספיק לחרטט.

 

 

הפורשה 911 היא אחת היפות בעולם, אבל הביטוח גרם לי לקנות במקומה פולו 16V שנת 97.... :twisted:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אךךךךך איזה אוטו זה הטוראג

הג'יפ אחד היפים בעולם, הוא ו audi allroad

 

הייתי קונה אבל הביטוח יקר לנהג חדש .. :bugeyed:

 

מי שקונה רכב בסכומים כאלה לא מעניין אותו הביטוח... מספיק לחרטט.

 

 

הפורשה 911 היא אחת היפות בעולם, אבל הביטוח גרם לי לקנות במקומה פולו 16V שנת 97.... :twisted:

 

למה נראה לך שאני מחרטט?

ברגע שאני ממשכן ת'בית יש לי בדיוק לקנות כזה אוטו :)

פורסם
אךךךךך איזה אוטו זה הטוראג

הג'יפ אחד היפים בעולם, הוא ו audi allroad

 

הייתי קונה אבל הביטוח יקר לנהג חדש .. :bugeyed:

 

קצת מצחיק וקשה להאמין אבל עד לפני שבוע ה allroad 2.7 T היה רכב העבודה אצלי , הוחלף זה עתה בפולסווגן טוראג החדש :) , האישה של הבוס חיה טוב :roll:

אלפא רומיאו , הנעה אחורית V6 24v Twin-Turbo

פורסם
אךךךךך איזה אוטו זה הטוראג

הג'יפ אחד היפים בעולם, הוא ו audi allroad

 

הייתי קונה אבל הביטוח יקר לנהג חדש .. :bugeyed:

 

קצת מצחיק וקשה להאמין אבל עד לפני שבוע ה allroad 2.7 T היה רכב העבודה אצלי , הוחלף זה עתה בפולסווגן טוראג החדש :) , האישה של הבוס חיה טוב :roll:

 

אני מבין ממה שרשמת שאתה עובד בתור נהג של אשת הבוס ...

 

חתיכת עבודה מצאת לך :p

 

תגיד בקרה יש לבוס הזה גם בת שצריכה נהג , לא היית מתנגד לנהוג על איזה TT :twisted:

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

×
×
  • תוכן חדש...