Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8059 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ממש לא נהג שלה אבל רוב הזמן אחד הרכבים אצלי ,

תאמין לי שאחרי מיצובישי VR4 ,אודי TT קוואטרו תהיה גם לא זריזה וגם הרבה פחות מהנה בשבילך -

been there done that ,

בכל אופן לא יצא לי עוד לבחון ממש לעומק את הטוראג , ברגע שיהיה אצלי מספיק זמן יהיה עדכון ...

חן.

אלפא רומיאו , הנעה אחורית V6 24v Twin-Turbo

פורסם
ההודעה פורסמה זה עתה ב- Ynet

 

 

כל בעלי פולקסווגן טוארג נקראו למוסכים בשל בעיות בחגורות הבטיחות.

 

פולקסווגן הגרמנית הודיעה היום שכל בעלי מכוניות מדגם היוקרה "טוארג" ברחבי העולם נקראים למוסכים, בשל בעיה אפשרית בחגורות הבטיחות במושב האחורי. ההודעה מתייחסת לכ-60 אלף מכוניות מדגם זה, מקצתן נמכרו בישראל. טרם פורסמה הודעה מטעם היבואן המקומי "צ'מפיון מוטורס".

 

 

הודעה זהה פרסמה פורשה לגבי דגם "קאיין". הקאיין והטוארג פותחו במשותף על-ידי פולקסווגן ופורשה, וחלק מהמכלולים מיוצרים במשותף.

 

יש איזה אתר שמציין לכל הרכבים את כל ה RECALLS שהיו להם..

יש למישהו את הקישור לאתר הזה?

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

×
×
  • תוכן חדש...