Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5604 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ישראל אחרי שאתה מנפח את גיל , אז אני יכול לקחת במקומו איזה מונו ככה?

 

:lol:

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם

למה לבעס את הבחור.?,בחר לרכוש מגבר חדש יש רע בזה.? זכותו.

ב-1000 שח לחדש לא תמצאו מגבר מונובלוק טוב או חזק מהמגבר הזה.

 

זה שיש מציאות ביד שניה ,זה כולם יודעים.

ישנם רכיבים היי אנד שנימכרים במחירי סוף עונה בלשון המעטה.

 

כמו למשל ה-STEG 2.02K הזה :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=331967&page=2

נמכר ב-1000 שח ,כאשר חדש הוא עולה 4000 ,ניבחר כמגבר הטוב ביותר לשנת 07\08

עובד ב-1 אום סטריאו וב-2 אום מונו,ומספק הספקים מטורפים.

ועדיין הוא מעלה אבק אצל המוכר.

http://www.hifimotive.nl/image/news/k202_eisa.jpg

 

בשורה התחתונה כבחירה לחדש המונו הזה הוא בין הטובים ביותר לכסף.

כיד שניה ניתן באותו מחיר להביא גם היי אנד.

 

 

עיצה ידידותית glansfor,תן למגבר הזה לנשום יש לו נטיה להתחמם מאוד אל תכסה אותו

או תתקין אותו במקום לא מאוורר ב-4 אום הוא עובד בסדר גמור ב-2 אום לעיתים הוא ניכנס לפרוטקשן

במצבים מסויימים של עבודה מאומצת.

פורסם

איזה מגבר ??

 

נשאר לי רק מגבר אחד וזה האחד והיחיד שלי הדיוס היקר שלי!

 

אין לי משהו אחר.

 

מכרתי את ה500.1 שלי לפני כמה ימים!

 

אני מחכה לסלטרה מחוץ לארץ.

 

כל אחד יעשה מה שטוב לו.

המגבר הזה יכול להרים הרבה דברים ברמה חמודה + אפילו.

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם
למה לבעס את הבחור.?,בחר לרכוש מגבר חדש יש רע בזה.? זכותו.

ב-1000 שח לחדש לא תמצאו מגבר מונובלוק טוב או חזק מהמגבר הזה.

 

זה שיש מציאות ביד שניה ,זה כולם יודעים.

ישנם רכיבים היי אנד שנימכרים במחירי סוף עונה בלשון המעטה.

 

כמו למשל ה-STEG 2.02K הזה :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=331967&page=2

נמכר ב-1000 שח ,כאשר חדש הוא עולה 4000 ,ניבחר כמגבר הטוב ביותר לשנת 07\08

עובד ב-1 אום סטריאו וב-2 אום מונו,ומספק הספקים מטורפים.

ועדיין הוא מעלה אבק אצל המוכר.

http://www.hifimotive.nl/image/news/k202_eisa.jpg

 

בשורה התחתונה כבחירה לחדש המונו הזה הוא בין הטובים ביותר לכסף.

כיד שניה ניתן באותו מחיר להביא גם היי אנד.

 

זה בחור,זה בחור!

לא חיפשתי יד שניה רק חדש וזה באמת הכי טוב שיש בחדש.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

×
×
  • תוכן חדש...