Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמעתי שהרבה אנשים אכפת להם רדיו דיסק הרי מה זה משנה איזה רדיו דיסק חוץ מההספק ומכניסת USB,AUX מה עוד צריך למה זה משנה כל כך הרדיו דיסק?

פורסם

למה רדיו דיסק חשוב אם הרדיו מוציא סיגנל גרוע גם המגברים והרמקולים הכי טובים לא יפצו על זה רדיו שמוציא סיגנל טוב בשילוב רכיבים טובים האיכות שתתקבל תיהיה טובה לא סתם זה ניקרא יחידת ראש

ההספק לא תמיד הכי חשוב

::FEEL THE {XS} power::

פורסם
***אין צורך לצטט את ההודעה שמעליך, קרא את כללי הפורום***

אם כי יש מכשירים כדוגמת רוקפורד פוסגייט שהרדיו או יותר נכון הטיונר שלהם כלכך חרא שאי אפשר לשמוע רדיו בו. אז כל מה שמסביב בו באמת נחוץ כי בכל השאר הוא מדהים [במיוחד סאונד]

פורסם

מכשיר טוב אמור להוציא סאונד טוב.

אם תשים לב,כל המכשירים בסוף הסקלה הם חסרי פיצ'רים,כמו:

USB

AUX

לא קוראים MP3

וחלקם אפילו באים בלי מגבר פנימי.

 

וכל זה בשביל מטרה אחת-להוציא את האות הכי איכותי שאפשר.

בשיפוצים...

פורסם
אם כי יש מכשירים כדוגמת רוקפורד פוסגייט שהרדיו או יותר נכון הטיונר שלהם כלכך חרא שאי אפשר לשמוע רדיו בו. אז כל מה שמסביב בו באמת נחוץ כי בכל השאר הוא מדהים [במיוחד סאונד]

 

לרוקפורד יש יחידות hu עם רדיו ? ואני חשבתי לתומי שהם מיצרים רק מגברים / רמקולים / ופרוססורים

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

פורסם

היה להם בעבר,יותר מזה בעבר היה להם שיתוף פעולה עם DENON שיצרו שני מכשירים עבורם שניראים

כמו ה-A1 ,לאחרונה רוקפורד התחילו להשתדרג בשלל מוצרים חדשים ,מגברים קלאס AD מגברים פול ריינג קלאס D

מגברים בטכנולוגית PBR קטנטנים,מגברי 5 ערוצים חדשים ,ליין חדש של סאבים,מעבד חדש 360.3

וגולת הכותרת שני קומפוננטים T3 ו-T5 שמתיימרים להיות אודיופילים.

 

בקיצור שווה לעשות סיבוב באתר של רוקפורד.

×
×
  • תוכן חדש...