Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מדובר ברכב דייהו לאנוס שנת 2000,לאחרונה באמצע נסיעה ובעמידה עם הרכב,שמתי לב לאדים אשר יוצאים מפתחיי המזגן.

הסתכלתי על מד החום והחום היה תקין והכל היה תקין חוץ מזה.

לאחר כמה ימים התבצעה בדיקת מים שגרתית בה התברר כי נאבדו מיי רדיאטור.

לפי מה שהבנתי רדיאטור חימום פועל על מיי רדיאטור,

אני יודע שהחלפה שלו זה עבודה קשה והרבה כסף אני צריך לחסוך את זה.

שמעתי שאפשר לעקוף את הבעיה משהו שמבטל את זרימת המים לשם...

אשמח לשמוע פרטים קצת,תודה רבה

פורסם

צריך לפרק את כל הדשבורד וכן אז גם המפשיר אדים לא עובד

לפי דעתי זה משהו שחובה ברכב ולא צריך לגשר אותו החלפה עולה סביב ה 1300 שקל וגישור יעלה לך סביב ה250-400 שקל תלוי במוסך

פורסם
צריך לפרק את כל הדשבורד וכן אז גם המפשיר אדים לא עובד

לפי דעתי זה משהו שחובה ברכב ולא צריך לגשר אותו החלפה עולה סביב ה 1300 שקל וגישור יעלה לך סביב ה250-400 שקל תלוי במוסך

לפי הודעות שקראתי, החלפה כזו עולה לפחות 2000 ש"ח.

פורסם

החלק יעלה 200 שקל בערך אבל העבודה הרבה יותר,

אם אתה רוצה לגשר זה הכי קל, תנתק צינור חימום אחד שיוצא מהמנוע לראדיאטור, ותנתק את הצינור השני שיוצא מהראדיאטור אל הרכב, תכופף את הצינור שיוצא מהמנוע ותחבר לצינור מתכת השני ,

ובעצם נתקת את החימום ועשית גישור למים,

אח"כ תוסיף נוזל קירור וזהו.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

×
×
  • תוכן חדש...