Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב

הוצאתי את ה EGR מסעפת היניקה ולפני הרכבת חתיכת ברזל שתסגור את החור מהסעפת,

ניקיתי את 2 חורי היציאה של סעפת היניקה שהיו מלאים בפיח, מה שקרה בפועל, אותו "בוץ" נפל חזרה לסעפת היניקה וסתם משהו בקרבורטור, כנראה בחלק התחתון שלו, בבסיס שיושב על סעפת היניקה

כלומר, הליכלוך סותם את אחד המעברים של הדלק(השערה) וכתוצאה מכך המנוע מאוד מגמגם.

איך אפשר לנקות את הבוצה הזו שסותמת?

איפה היא מרוכזת, בפילטר דלק של הקרבורטור?

יש חומר שמנקה? צריך לפרק את הקרבורטור ???

 

 

בכבוד

שברולט קפריס 350, 88

פסח

פורסם

שלום רב !

הבוצה והפיח, מסעפת היניקה, חדר לדעתי הבלתי מחייבת, לתוך סעפת היניקה, נתפס היניקה או הפליטה, ומונע סגירה ואטימה מושלמת של השסתום, תופעת הלוואי, הצילנדר שבו נתפס גוש הפיח, לא מתפקד היטב, ויש ירידה בקומפרסייה, ולכן הרכב עובד על צילנדר אחד פחות.

מיותר לציין שנקוי סעפת או סשתום EGR, כאשר הסעפת מורכבת למנוע, הוא לא דבר חכם , וזאת בלשון המעטה.

יש לקוות שהפיח יתרסק על ידי השסתום, מבלי שיגרום לשסתום עיוות, ושלא יגרום לשריפתו. במידה ולא אין מנוס מפירוק ראש מנוע.

יש לקוות שהוא יפלט לפני שיגרום נזק.

הפיח לא יכול לסתום את הקרבורטור !!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה

אני מאוד מודה לך על התשובה

שאלה נוספת: לא היה הרבה פיח, כלומר, ניקיתי את הפיח שהצטבר סביב אותם 2 פתחים

של סעפת היניקה היכן שה EGR היה מחובר, כל פתח, קוטרו אולי חצי ס"מ לס"מ, כמות כזו

אכן יכולה לגרום נזק?? יש חומר שיכול לנקות? האם בנסיעה אותו פיח יכול להתנקות?

 

 

בכבוד

שברולט קפריס 350, 88

פסח

פורסם

שלום רב !

תיארת בתחילת השרשור, שהמנוע מאד מגמגם, סמוך מאד לאחרק נקוי הפיח.

מכיוון שאיני דוגל בנקוי פיח, לרכיב המורכב בסעפת, ולו בגלל שהפיח יפול לסעפת היניקה, ומשם דרכו סלולה ישירות לעבר שסתום היניקה, באם הפיח קשה ולא רך, הוא מסוגל למנוע אטימה מושלמת של שסתום היניקה, הזיוף יגרום לאחד מהצילנדרים, להפסיק לתפקד, ורחש של בריחת קומפרסיה, ישמע מלוע הקרבורטור.

מכיוון שאיני מאמין בצרוף מקרים, אלא בהצטרפות מקרים, נקוי הפיח והזיוף שלאחריו, מגדיל את הסכוי, שהתאורייה שלי נכונה, והלוואי שאני טועה.

יש להמתין להתרסקות הפיח, וחדירתו לתוך תא השריפה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

ירייה באפלה

 

אולי ניתוק הEGR גרם בכלל לבעיה חשמלית?

בעיה חשמלית שהיא הגורם לגמגום המנוע?

לווקום של הEGR היה מחובר צינור פלסטיק קשיח שמתחבר בקצהו השני לסבך חוטים כול שהם

אותו צינור סגרתי, כלומר הצינור אינו שואב אוויר.

הרכב הוא משנת 88 עם קרברטור 4בארל. לא חשמלי

 

 

בכבוד

שברולט קפריס 350, 88

פסח

פורסם

אדם שלום רב !

במקום לירות באפלה אולי תדליק פנס?!

מה דעתך לפרט בהרחבה, מה הסמפטומים של התקלה של זיוף המנוע, ובמה הם מתבטאים?

רעידות בסרק, חוסר סחיבה, קירטועים, פרט יותר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אני מציע שתפרק פלאג אחד לפחות כדי לראות מה המצב אולי הקרבורטור מציף משום או שהצתה לקוייה ,או שניתקת חוט וואקום בטעות .

אצלי בוונדורה זה באמת משגע את המנוע חוט אחד מנותק גורם לרעידות כתוצאה מבריחת ואקום.

נסה לתת גז עד הסוף בנסיעה ולראות אם המנוע מגיב טוב אולי זה ינקה את הלכלוך שנכנס.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

שי שלום רב !

שי אין צורך שיפרק פלג, אם הוא לא מאבחן תחילה איזה פלג אם בכלל לא מראה סימנים של חוסר תפקוד של הצילנדר.

אם יתגלה , פלג כזה, יש אכן להתחיל מהקל לכבד, בדיקת חשד לצינורית ואקום קרועה/ התנתקה, הגורמת לרעידות בסרק, אך

לא בעיות סחיבה !

במקרה ויתגלה פלג כזה, יש לפרקו ולבדוק קומפרסייה, בצילנדר החשוד, ולהסיק מסקנות, בהתאם לנתוני הקומפרסיה שיתגלו, יחסית לנתונים של שאר הצילנדרים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לי גם הייתה בעיה במנוע קר האוטו לא זז, נדמה שגם אתה השתתפת בשרשור ההוא לפני שנתיים..

הלכתי למכונאי הוא טיפל לי בצינורת וואקום סדוקים וקרועים ,האוטו חזר לנסוע כרגיל .

היום גם יש לי קצת בעיה במנוע קר ואני חושב ששוב יש איזה צינור ואקום שמשגע לי את המנוע כי במנוע חם הוא נוסע מצויין.

אני ממליץ לבדוק בזמן אמת שכל ה8 צילינדרים עובדים ,ולעבור על המערכת וואקום כמה שניתן ואם יש קרוע לטפל בו.

 

מקריאה חוזרת שמתי לב שפותח השרשור רשם"הרכבתי חתיכת ברזל במקום החור של הEGR" -אולי פה הבעיה ולא נאטם החור כראוי ויש יניקת אוויר.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

שי :

הכוונה ל"חתיכת הברזל" שהחזרתי, זה אותו בסיס ברזל של ה EGR עצמו. פשוט הפרדתי את ה"פטריה" שהיא הEGR מהבסיס הברזלי ואטמתי עם סיליקון וחתיכת ברזל עגול את החור שדרכו עברה הדיאפרגמה, או אם תרצה לקרוא לזה, את הציר/ המוט שעובר באותו חור.

כך שאין שאיבת אוויר מאותו "ברזל".

פתחתי אתמול את הסגירה של הEGR ושפכתי מיכל של חומר ניקוי קרבורטורים לתוך 2 הפתחים ישירות לסעפת היניקה, ההדלקה הייתה בנגיעה, מה שלא הצלחתי לפני שהתזתי את החומר. לפני התזת חומר הניקוי, היה כמעט בלתי אפשרי להדליק את הרכב.

בטורים יחסית גבוהים, אין לי מד טורים, אבל השערתי שבסביבות 1300-1500 סל"ד אין את הגימגום, נסעתי קצת עם הרכב ובנסיעה כמעט ולא מורגש אותו גמגום. הבעיה היא מתי שהרגל מורדת מדוושת הגז ואז הטורים פשוט צונחים והרכב נכבה.

אסע עוד עם הרכב ואקווה שאותו פיח ייעלם והכול יבוא למקומו בשלום.

 

 

תודה

שברולט קפריס 350, 88

פסח

פורסם

אטם

אני חושב שעליתי על הבעיה

חוקי מרפי פועלים מניסיון...(קרה דווקא בסמוך לפירוק הEGR וכנראה שאין קשר בין השניים)

האטם בין הקרבורטור לסעפת היניקה דולף...

אטם עבה עשוי משעם כמדומני

אשמח אם למישהו יש אטם כזה או להמליץ לי היכן להשיגו

מנוע 5.7 ליטר, קרבורטור 4 בארל

 

 

תודה

שברולט קפריס 350, 88

פסח

פורסם

אוטליין ברחוב ריבל בתל אביב

או בחניות חלקים נבחרות בצפון :wink: לא חלק ממש שקשה להשיג.

עדיף שתפרק ותביא להם דוגמא

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
אוטליין ברחוב ריבל בתל אביב

או בחניות חלקים נבחרות בצפון :wink: לא חלק ממש שקשה להשיג.

עדיף שתפרק ותביא להם דוגמא

 

תודה קוביסו

פרקתי את האטם, אגש לחנויות ואתחיל בחיפוש

שאלה: האטם הוא עבה, כמדומני קרוב לס"מ עובי, אם אניח אטם דק, זה ישנה משהו?

יש סיבה למה האטם עבה?

שואל מכיוון שידוע לי שיש מעין "דפים" של אטם, חותכים עצמאית מהם שבלונה רצויה ומניחים במקום הרצוי

 

תודה

שברולט קפריס 350, 88

פסח

×
×
  • תוכן חדש...