Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הופה!!!!!!!!!!

יום חמישי נוסף הגיע.

ההתקלות הראשונה -ג'יפ ויליס cj3 שנת 1956 נקרא גמל ע"ש החזית הגבוהה

ובהמשך טנדר ויליס 4x4 חלון חצוי 1961

 

 

הנגרר עם הוויליס עליו עמד שנים (עם הוויליס ) מאחורי שכונת רמת אביב ג בתל אביב .

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הנגרר עם הוויליס עליו עמד שנים (עם הוויליס ) מאחורי שכונת רמת אביב ג בתל אביב .

צר לי. הפעם טעית , זה אפילו לא בכיוון , הרכב והעגלה נמצאים במקומם הנוכחי הרבה שנים.

בכל מקרה , אשמח לקבל מידע יותר מדוייק על מה שאתה מדבר , נגש לראות ולצלם

תודה

צביקה מרגלית

פורסם

שוב שלום לכולם ,

חזרנו!!!!!

בגלל אילוצים בעבודה , התחלנו היום באיחור , אבל מוטב מאוחר מאשר בכלל לא , וגם היום דגנו ברשת אמנם לא כמות ,

אבל איכות שלא נתקלים בה כל יום , והיה שווה .

נתחיל במשאית תידלוק מסוג לילנד , שכונתה בחיל האויר - "באוזר" ושמשה לתדלוק מטוסים.

ובשורה תחתונה , טנדר שברולט 4X4

2011-12-01 13.55.10.jpg

2011-12-01 13.53.56.jpg

2011-12-01 13.54.22.jpg

2011-12-01 13.53.39.jpg

2011-12-01 12.16.04.jpg

2011-12-01 12.15.46.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

מפה המשכנו הלאה לגולת הכותרת!

התארחנו אצל חבר יקר שמצוי בתהליך שיפוץ של ביואיק 1930

הרכב כשלעצמו מדהים.

הרכב הגיע בנסיעה עד לנקודת השיפוץ , פורק עד לבורג האחרון , ומנקודה זו החל השיפוץ.

רמת השיפוץ גבוהה מאוד ,

ניתן לתמונות לדבר בעד עצמן ,

התמונה הראשונה היא תמונת הרכב הצפציפי לפני השיפוץ.

2011-12-01 12.35.16.jpg

2011-12-01 12.42.24.jpg

2011-12-01 12.43.21.jpg

2011-12-01 12.44.10.jpg

2011-12-01 13.03.26.jpg

2011-12-01 13.37.59.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

תמונות נוספות משיפוץ הביואיק .

רק משוגעים לדבר מסוגלים להגיע לרמת שפוץ כל כך גבוהה ומדוייקת של עד ציפוי הבורג האחרון.

שום פיפס לא מתפספס .

עמדנו ליד הרכב פשוט מהופנטים מבלי יכולת להתנתק.

נחכה לראות במהרה בימינו את הרכב נוסע במחוזותינו.

ומנקודה זו , עם המון טעם טוב , ושל עוד.

עד כאן להשבוע .

 

להשתמע שוב בשבוע הבא,

מתניה את צביקה בע"מ

עזיזי וליזר גם,

חמישי חופשי -- מסע בעקבות אספנות

2011-12-01 12.44.10.jpg

2011-12-01 12.32.35.jpg

2011-12-01 12.32.59.jpg

2011-12-01 12.33.32.jpg

2011-12-01 12.33.49.jpg

2011-12-01 12.34.16.jpg

2011-12-01 12.32.13.jpg

2011-12-01 12.31.54.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

הטנדר שברולט הפיל אותי מהכיסא!!!!

 

איפה לעאזזל אתם מוצאים את כל הרכבים האלו?

למה אני לא מצליח לראות?

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
באמת רחמנות על הבאס הזה! :-(

הוא הופיע בעבר בשרשור של בחור שחיפש באסים ברחבי הארץ, וכבר אז היה רקוב עד היסוד.

את מסגרות החלון מחזיק רק הצבע, ומשום מה נראה לי שהוא התחיל את חייו כדגם מסחרי סגור וחלונות הצד הלא זהים,והמכוערים יש לציין, נחתכו פנימה בגסות.

לא מאמין שנראה אותו נוסע משופץ אי פעם, הלוואי שאתבדה.

 

פשוט מעצבנת החזירות של אנשים שחושבים שיש להם ביד אוצר.

הרכב הנ"ל נצפה לפני 5 וחצי שנים (!!!) ע"י ברק, והמחיר המבוקש היה 50K :roll:. עד אז הרכב עמד שם 5 שנים נוספות למכירה. 10 שנים שהוא יושב שם ומעלה אבק וחלודה.

אם הש^%ק היה משחרר אותו בסכום סמלי נמוך, מישהו היה יכול להנות ממנו ולהחזיר לו את נעוריו. סכום סמלי? הצחקתם את הבעלים. "מה קרה לך, זה אוטו נדיר, זה כמו של הפריקים בוודסטוק. אתה יודע כמה הוא שווה???" עוברות המחשבות בראשו של הבעלים.

חבל. :cry:

 

הספליטי הזו כבר הייתה נבלה לפני שש שנים, אני מניח שהיום (מבחינת חמצון מתכת) היא קרובה יותר לאלפא סוד מאשר לקומבי.

לגבי המחיר, הבעלים חלם בזמנו, היום הוא כבר הוזה...

לפחות היא עברה מהשדה הפתוח לאזור מקורה.

 

היתרון היחיד שלה, הוא שהיא ספליטי "ישראלית מקורית" ולא יבוא, כל השאר חסרונות...

כמו שאמרתי לפני שש שנים, יותר זול להביא אחת מחו"ל (לפני או אחרי שיפוץ).

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם
תודה על השיתוף בתמונות!

מחכה ליום חמישי הבא.

גדרון!

יום חמישי הבא, הגיע, ובזכות אנשים כמוך ואחרים נוספים , יש לנו את החשק הגדול להמשיך ולשתף.

כייף לדעת שאנשים עוקבים אחרי השרשור שלנו וגם מגיבים.

ואיך כבר אמרנו?! שנמשיך לעסוק במה שאנחנו אוהבים ולא במלחמות מיותרות.

אז , גם השבוע יש באמתחתינו אוצר תמונות מהסיור , למרות הגשם , שלא ישבור אותנו.

נתחיל למעלה מימין .

פורד טאונוס 2 דלתות

בהמשך דודג' אספן

ולמטה , פורד קומט

2011-12-07 16.18.06.jpg

2011-12-07 16.18.28.jpg

2011-12-08 11.20.02.jpg

2011-12-08 11.20.23.jpg

2011-12-08 11.31.11.jpg

2011-12-08 11.31.29.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

ממשיכים הלאה ,

מזג האויר הופך ליותר גרוע מרגע לרגע , נהיה קר , והרוח לא רוצה להשאר בבית.

אבל לא זה מה שישבור אותנו.

הגענו לסיטרואן דה שבו ,שלשמחתינו , בעליו , התייעץ איתנו לגבי תהליך השיפוץ והכוונות טובות , הרכב ינוע בכבישי ישראל.

בהמשך , תהליך שיפוץ של ג'יפ וויליס .

2011-12-08 11.39.23.jpg

2011-12-08 11.40.12.jpg

2011-12-08 12.08.44.jpg

2011-12-08 12.09.04.jpg

2011-12-08 12.11.31.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

וליעד הבא.

מרסדס 220 שכבר זכינו לראות אותה בשלבי סיום שיפוץ , אבל תקלת מנוע , גורמת לחזור אחורה .

 

נתקלנו גם בקישוטי קיר נחמדים , ודגם מרסדס מוגדל

2011-12-08 12.19.17.jpg

2011-12-08 12.19.53.jpg

2011-12-08 12.20.49.jpg

2011-12-08 12.09.44.jpg

2011-12-08 12.10.10.jpg

2011-12-08 12.10.34.jpg

2011-12-08 12.21.03.jpg

2011-12-08 12.21.27.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

ושוב המירוץ נגד הזמן(למה גנבו לנו את שעון הקיץ???????????).

כבוד לג'יפ 42 אותנטי , יפה מאוד במקוריותו.

2011-12-08 15.20.54.jpg

2011-12-08 15.21.26.jpg

2011-12-08 15.21.39.jpg

2011-12-08 15.22.39.jpg

2011-12-08 15.22.56.jpg

2011-12-08 15.23.15.jpg

2011-12-08 15.23.49.jpg

צביקה מרגלית


×
×
  • תוכן חדש...