Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום

לאחר מחשבות אני שוקל להוסיף מידים לבמה הקידמית ברכב,הרכיבים שיש ברשותי מופיעים בחתימה.

המידבאס מחובר ל 125.2 והטויטרים ל 50.4,בהוספת מידים לאן אני מחבר אותם איך אני מפצל דרך הHU את כבלי ה RCA.

בקיצור תיעצו לי איך אני מחבר אותם בלי ששום דבר יפגע בסאונד.

תודה ושבת שלום

 

נ.ב מדובר ב CDM 88 מחבר פורום

פורסם

זה לא פשוט מכיוון שהרדיו שלך תומך 3WAY, ואתה מבקש להפעיל 4WAY.

שתי שאלות:

א. יש כיווני TA לרכיבים מסוימים?

ואם כן, האם יש זוגות דומים (טויטר+מיד/ מיד+סאב)?

ב. איפה אתה מתכנון להתקין אותם?

מתחדשת*

פורסם
זה לא פשוט מכיוון שהרדיו שלך תומך 3WAY, ואתה מבקש להפעיל 4WAY.

שתי שאלות:

א. יש כיווני TA לרכיבים מסוימים?

ואם כן, האם יש זוגות דומים (טויטר+מיד/ מיד+סאב)?

ב. איפה אתה מתכנון להתקין אותם?

 

איפה המיקום האידיאלי ל CDM 88 קורה\קיקפאנל?

בהתאם למיקום קורה\קיקפאנל אפשר לחבר אותם על אותם יציאות של הרכיב? ולחתוך דרך המגבר

פורסם

בגדול קלעת בול.

בד"כ אנשים שהתקינו את ה CDM54 התקינו אותו בקורות, עקב טענה שבקיקים הוא נבלע.

לא יודע כמה זה רלונטי לגבי ה 88.

אגב, איפה מותקנים הטויטרים שלך?

מתחדשת*

פורסם

למעלה. חד וחלק.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אם אתה סגור על האלמנט הזה, מה הבעיה לנסות בעצמך ולשמעו מה מתאים לך?

אני בדרך כלל מעדיף את המיד בקורה כי אתה משיג שילוב טוב יותר בטווח תדרים גבוה, ואתה משיג יותר פירוט, ויש פחות דברים בדרך שחוסמים/מפריעים לסאונד.

CDMים למיניהם משום מה נשמעו לי יותר טוב בקיק מאשר בקורה, אולי בגלל נקודת החיתוך הגבוהה יחסית (700 הרץ), אני מאמין שאם תתן זווית למידבאס ניתן להתגבר על זה, ואולי גם בלי זה זה יישמע לך טוב, אבל אני שוב חוזר למשפט הראשון- נסה בעצמך ותגלה מה יותר טוב לך.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

×
×
  • תוכן חדש...