Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לך שתי אפשריות, לשלם או לא לשלם.

אני מכיר כמה וכמה משוגעים שיהיו מוכנים לשלם,

ואם לא בעוד חודש או יותר, המוכר יעשה את החשבון שלו

ויוריד או לא את המחיר.

המדד תמיד כמה המטורף מוכן למכור וכמה המשוגע מוכן לשלם.

וסבתא ננה אומרת "לא משנה כמה משוגע אתה, תמיד יש מישהו שהוא

קצת יותר משוגע ממך..." - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
ופה לא מדובר על איזה חלמאי, תקרא את החתימה של הבחור. בכל מה שקשור ל50 סמ"ק הוא אלוף.

 

לא רק 50 הוא מתעסק עם אונועים בכללי.. יש לו סדנה של שיפורים בת"א.

 

לדעתי זה סתם מיותר, לא חייב לפרסם כל שטות.

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם

הבחור דיי נחמד ומבין עיניין.

הרולים שקניתי ממנו + אגזוז שהיה לי הוסיפו ל50 סמ"ק של פיג'ו עוד 10 קמ"ש שזה הרבה יחסית.

פורסם

נו......מה לעשות....כמו שכל בעל כלי ישן פה חושב שיש לו משהו אמיתי ביד?

גם לי מגיע הפריבילגיה הזאת...אין לאיש בעלות על הסטטוס של מכרה זהב ביד....

ואם זה הדיר שינה מעיניך? צר לי...לא זאת הייתה הכוונה....הכוונה הייתה אך ורק פרסום כלי ישן למכירה...לא נראה לך המחיר? אל תקנה.....גבוה מידי עבורך? תשבור את הקופת חזיר...ותתחיל לספור המעות...אולי הוא יהייה פעם שלך....

בכל אופן חביבי...תודה על הפרסום.....8)

ואגב...תודה למפרגנים....

יבואן MALOSSI בישראל-ו JR FILTER-סדנא ומוסך מורשה לדו-גלגלי..שוקן 13 ת'א 03-5370338

פורסם

סיני

ערן לפחות עשה דבר טוב אחד : הכניס אותך לפורום הזה.

 

כשפרקת את המנוע של הג'ילרה 73 שלי לא היית מעוניין למכור את האדומה , איך שזמנים משתנים...

 

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם

ישי...טוב לדעת שאתה עדיין בועט....:-)

יש מצב שהספר עבודה של הג'ילרה אצלך?

כי נתתי אותו למישהו לעזור לו....ואינני זוכר למי....:oops:

יבואן MALOSSI בישראל-ו JR FILTER-סדנא ומוסך מורשה לדו-גלגלי..שוקן 13 ת'א 03-5370338

פורסם
תכנס לאתר הנל

יש שם ספר מכונאים, קטלוג חלפים, הכל בחינם , ואפשר להזמין אצלו כמעט הכל

מומלץ.

http://www.bobwrightmotorcycles.co.uk/1970_Gilera_Parts.htm

שתהייה לי רק בריא וחזק חביבי.:-P

יבואן MALOSSI בישראל-ו JR FILTER-סדנא ומוסך מורשה לדו-גלגלי..שוקן 13 ת'א 03-5370338

פורסם

סיני ידידי היקר,

יש מצב לתמונות של הג'ילרה?

תודה,

ראובן

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם
יש מצב שהספר עבודה של הג'ילרה אצלך?

:oops:

 

אתה היית 10 ונתת אותו אבל החזרתי אותו כמו שסיכמנו , אפילו מזמן. יש לי צילום שתוכל לקבל.

 

תכנס לאתר הנל

יש שם ספר מכונאים, קטלוג חלפים, הכל בחינם , ואפשר להזמין אצלו כמעט הכל

מומלץ.

http://www.bobwrightmotorcycles.co.uk/1970_Gilera_Parts.htm

 

אכן מומלץ. הופתעתי מכמות החלפים הזמינים שיש לבוב.

 

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם

 

ממש נוסטלגיה עבורי, התמונה כבר הצהיבה אפילו במחשב :-D

Picture 849.jpg

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

×
×
  • תוכן חדש...