Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לירן, אם הטורבו של ה T5 יעבוד , צפה לצריכת דלק של 1 ל 5 .

 

מדובר על צריכה אופטימלית בנהיגה רגילה.

כל רכב יצרוך יותר דלק תחת נהיגה חזקה.

וגם אם הוולוו תאכל 1 ל 5 בלחיצות קבועות , עדיין בנסיעה משולבת

צריכת הדלק תיהיה סבירה - אחרי הכל מדובר בבחור שמחפש רכב חזק

אחרת לא הייתי ממליץ לו על רכב כזה .

פורסם
לירן, אם הטורבו של ה T5 יעבוד , צפה לצריכת דלק של 1 ל 5 .

 

מדובר על צריכה אופטימלית בנהיגה רגילה.

כל רכב יצרוך יותר דלק תחת נהיגה חזקה.

וגם אם הוולוו תאכל 1 ל 5 בלחיצות קבועות , עדיין בנסיעה משולבת

צריכת הדלק תיהיה סבירה - אחרי הכל מדובר בבחור שמחפש רכב חזק

אחרת לא הייתי ממליץ לו על רכב כזה .

 

נראה לי שאתה לא מדבר מניסיון ...

 

T5 בנסיעה משולבת צורכת כ 1ל 7 , אם זה נראה לך סביר אז שיבושם לך.

יש לי חבר שהיה לו כזו דיי הרבה זמן.

שהוא היה מעביד אותה קשה, הצריכה היתה 1 ל 5 אפילו פחות.

רכב ששוקל איזה 1600 קילו עם מנוע גדול ומגדש והספק גבוה לא יכול להיות חסכוני בדלק .

פורסם

משום מה לא נראה לי שהבחור הולך לנסוע עם 5 אנשים קבוע. בטח לא כאשר הוא אומר שהרכב ישמש בעיקר אותו ואת אחיו (לא הזכיר שכל המשפחה תנהג גם, שים לב שיש בבית 300M בשביל זה).

 

כמו כן הוא רוצה חסכוני, ורוצה גם זול לאחזקה. זה לא הולך ביחד עם וולוו.

 

בקיצור שיחליט מה יותר חשוב לו, חסכוני או ביצועים.

כמה אנשים הולכים לנסוע ברכב?

האם אפשר גם 3\2 דלתות או רק 4\5?

אם אחזקה זולה היא פרמטר, הוולוו צריכה לעוף, היאריס תהיה זולה בהרבה לתחזוקה.

 

אם המטרה היא להוציא כמה שפחות על תחזוקה, ועדיין להנות, אבל לא חייבים רכב חזק אלא גם אחד שהוא זריז יספיק ה TS תהיה מעולה. אם יש דרישות שונות שיפרט טוב יותר ובדיוק רב יותר מה הוא צריך.

 

לירן גם GT תאכל בנהיגה אופטימלית צריכת דלק סבירה. אבל אף אחד לא ינהג בה נהיגה אופטימלית ככה שזה חסר ערך. בנוסף אני לא מבין למה מישהו צעיר (אלא אם הוא באמת צריך לנסוע עם 5 אנשים כל היום ואז זה מובן) צריך לנסוע ב T5.

פורסם

אוקי,

א. תודה לכולם על העזרה, דגמים וכו'.

ב. בעזרת השם כסף לא הכי חסר בעולם, כלומר צריכת דלק וטיפולים הם

קריטריון חשוב, אבל לא הכי הכי חשוב.

ג. אנחנו צריכים קנייה די דחופה, אחי חזר מארה"ב למשהו כמו 5 חודשים, עוד 3 חודשים

יגמר לי המלווה ואז יהיה לנו את המכונית בשוטפות ושיחזור לארה"ב היא תעבור אלי.

ד. אל תחשבו שאני אחד מה"טיפש עשרה", לדעתי נסיעה ספורטיבית בקופסא

ששוקלת טון וחצי מסוכנת, ולא רק לנהג אלא גם לסביבה.

גם לא מחפש לעבור את ה120-130, נסיעות מהירות עושים רק על האופנוע.

אני יבדוק את האפשרות של הסובארו, אני סתם רוצה את הכוח בלהביא לחיצת

דוושא ב80 וליראות את הסקאלה עולה קצת, אבל שוב לא עושה שום

שטויות עד שבאמת לומדים נהיגה.

וחוצמזה, לדעתי מכונית ספורטיבית תוכל להציל אותי ממצבי חרום שמכונית

קטנה לא.

ו. למה אני רוצה אוטו? קודם כל אני מאותגר גיל קשות, והאופנוע הוא רק 50

סמ"ק שעבר שיפורים, אבל עדיין נסיעות ארוכות או מהירות גדולות עליו.

רוב הנסיעות שלי הם קרובות, ואני משאיר את האופנוע להם וגם לנסיעות

לת"א שניתן לעשות לבד (לא סובל פקקים).

ז. איפה יש מחירון באינטרנט של דגמי מכוניות? ואיפה ניתן אולי לקרוא

ביקורות על מכוניות שונות (חוץ מYNET)

ח. תודה רבה שסבלתם את הבלבולי שכל שלי, נחזור אם יהיה שאלות. 8)

31027046.jpg

Moo Moo

------------

רוכב עד CSC75, ונותן בראש.

 

תגידו יש אייקון פרה פה?

פורסם
לירן, אם הטורבו של ה T5 יעבוד , צפה לצריכת דלק של 1 ל 5 .

 

מדובר על צריכה אופטימלית בנהיגה רגילה.

כל רכב יצרוך יותר דלק תחת נהיגה חזקה.

וגם אם הוולוו תאכל 1 ל 5 בלחיצות קבועות , עדיין בנסיעה משולבת

צריכת הדלק תיהיה סבירה - אחרי הכל מדובר בבחור שמחפש רכב חזק

אחרת לא הייתי ממליץ לו על רכב כזה .

 

נראה לי שאתה לא מדבר מניסיון ...

 

T5 בנסיעה משולבת צורכת כ 1ל 7 , אם זה נראה לך סביר אז שיבושם לך.

יש לי חבר שהיה לו כזו דיי הרבה זמן.

שהוא היה מעביד אותה קשה, הצריכה היתה 1 ל 5 אפילו פחות.

רכב ששוקל איזה 1600 קילו עם מנוע גדול ומגדש והספק גבוה לא יכול להיות חסכוני בדלק .

 

אחרי לא מעט מיכלים...ניסויים לחיצות שיוטים\עירוניים וכו' וכו'

 

הטי5 לא יורדת מ6 ליטר לקילומטר...גם לא בהתגרזנות דיי עצבנית...שנראה לי שהצמיגים יגמרו לפני המיכל דלק....

 

הטי5 בנהיגה רגוע (שלי...) מגיע ל9 קילומטר ליטר....לפעמים 10

בנסיעה רגועה כמו של אבא שלי היא גם מגיעה ל11 קילומטר...ובמקרים נדירים גם 12

 

נסיעה רגועה...זה אומר לא לעבור 2500 סל"ד, שזה מספיק זריז...ובהחלט לא קצב של מיכלית נפט...

 

ככה שאם אתה רוצה לדבר מניסיון : הינה לך ניסיון, ולא "לחבר שלי היתה אחת כזאת"

פורסם

הטי5 לא יורדת מ6 ליטר לקילומטר...גם לא בהתגרזנות דיי עצבנית...שנראה לי שהצמיגים יגמרו לפני המיכל דלק....

 

בונא, ואני חשבתי שה-7 ליטר לקילומטר שהמרכבה אוכל זה הרבה! :lol:

 

בכל אופן, אני לא הייתי הולך על היאריס כי.... זאת יאריס ! האוטו הזה מעורר אצלי דחייה שאני אפילו לא יודע להסביר אותה. בקיצור, אני לא הייתי קונה אותו.

 

אבל אדון moo moo הנכבד לא הסביר מהן דרישותיו ! מצד אחד הוא יכול לקחת קטנה-וחמה כגון ה HGT, או שהוא יכול לקחת גדולה-וחמה (לנצ'יה K עם טורבו, או ה T5 שאם כ"כ אוהבים... לא חסר !)

שיתן הגדרת דרישות מדויקות קודם, כי אנחנו יורים בינתיים באוויר.[/b]

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

×
×
  • תוכן חדש...