Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מגיע מהפורום החצי שכן "אופנועים בפול-גז", יודע הרבה על אופנועים,

לא יודע שיט על פחנועיות. (יסלחו לי כל המרובעי גלגלים).

 

קיצר, אני מוציא רישיון אוטוטו, התקציב עומד על 80K בערך, עדיפות לפחות, אבל

אם תוספת של 5K תעזור בהרבה אז ניתן למתוח.

 

אז מה אני מחפש?

 

*עיצוב מודרני "ספורט", שתיהיה יפה.

*כניראה משומשת.

*5 מקומות ישיבה.

*אמינה.

*כוח, אוהב כוח :D

*חסכונית יחסית בדלק וטיפולים.

*רצוי אוטומטית (לא חובה), הילוכים זה טוב רק באופנוע.

 

בגדול מיכיוון שיש לי אופנוע בנוסף, אז הקופסא תשמש אותי ואת אחי להגיע

ממקום א' למקום ב', רצוי שתעשה את זה עם סטייל, אבל לא יותר מידי, כלומר

לא צריך משהו בומבסטי במיוחד.

 

אז המומחים, מה יהיה טוב?

 

בתודה רבה

MOO

Moo Moo

------------

רוכב עד CSC75, ונותן בראש.

 

תגידו יש אייקון פרה פה?

פורסם

מכיוון שאתה עוד מעט תוציא רשיון

לא צריך להיסחף בכוח...

יש לך טויוטה יאריס ספורט(אני לא זוכר כ"כ את המחיר),פיאט פונטו HGT

פורסם

לא קשור, גם על המייבך אני יסתדר, זה הכל תלוי ברגש ביד ימין, או במכוניות ברגל

ימין.

 

אני בנאדם "חכם".

 

אני יודע שבמס' חודשים הראשונים בדר"כ אתה חושב שאתה הכי תותח על הכביש

ויכול להביא פול-גז ושטויות כאלה, אני לא עושה את זה.

בהתחלה לוקחים לאט, אבל תמיד טוב לדעת שיש לך כוח מתי שכבר אלמד לנהוג

כמו שצריך, חוצמזה כמה כוח כבר אפשר להוציא מתקציב של 80K? לא משהו

שיכניס אותי במעקה בטיחות.

 

וגם אני יסע לעיתים במכוניות של ההורים (יונדאי סונטה 2600, קרייזלר M300).

 

בכל מיקרה, אל תזרוק סתם שמות של דגמים לאוויר, אני אודה לך אם תוסיף

גם תמונה ופרטים כללים עליה (מנוע, גיר, בטיחות, וכו')

או שתפנה אותי לקישור כלשהו.

 

שוב תודה

Moo Moo

------------

רוכב עד CSC75, ונותן בראש.

 

תגידו יש אייקון פרה פה?

פורסם

איביזה טורבו

2000 טורבו

בסביבות 150 סוסים לפני צ'יפ

 

או

קליאו ספורט

2000 16V

172 סוסים

אחת המכוניות החביבות עליי

 

 

המחיר של שניהם שנת 2001 פלוס מינוס 80 K

 

בהצלחה

 

שחר

פורסם

אם אתה לא יודע איך נראת כל אחת מהמכונית אז מצבך קשה.

עדיף קודם שתוציא רשיון תישתפש קצת בכביש ואחרי זה תחפש רכב פוזה.

פורסם

טוב בסדר...

בתקציב 80K אתה יכול לקנות הרבה מכוניות

1.אימפרזה טוברו אם אני לא טועה שנת 98...אתה יודע איך היא ניראת.פרטים?6 שניות למאה 218 כ"ס,230+ קמ"ש

מנוע-2000 סמ"ק

גיר-ידני 6 הילוכים

בטיחות?לא יודע

מה עוד רוצה לדעת?

2.הונדה פרלוד

7 שניות למאה,220 קמ"ש+,170 כ"ס

מנוע-2200 סמ"ק

גיר-לא יודע

בטיחות-לא יודע

Prelude Type S.psd.jpg

פורסם

תחליט מה אתה רוצה...

 

חיסכון בדלק לא הולך טוב עם ביצועים טובים.

 

אם אתה רוצה חיסכון בדלק ידני עדיף על אוטומטי.

 

לדעתי הרכב הכי טוב למה שרשמת (אמינות, קצת כוח, חסכוני וכו') זה יאריס TS (כמו שכבר המליצו לך) תמונות? גוגל, תרשום YARIS TS תקבל בשפע. משומשת תעלה לך 86K אם אני לא טועה, תבדוק במחירון אולי זה זז קצת.

 

יש עוד הרבה אופציות אחרות, אבל לדעתי הן פחות טובות + תצטרך לרדת לא מעט בשנתון בשבילן.

 

אימפרזה טורבו שהמליצו לך פה לא תתאים, בטח אם אתה נהג חדש. גם קליאו ספורט לא תתאים.

 

אפשר להיכנס במעקה הבטיחות כאשר משתוללים בלי לדעת מה עושים, לא צריך רכב עם כוח.

 

גיא

פורסם

אוטו שמתאים לדרישות שלך ולבטחון שלנו הוא וולוו S70 ( או 850 תלוי בתקציב

וכמובן במה שתמצא ) T5 , שפע של כוח , אוטומטית וכנראה גם אמינה

ומתאימה לתקציבך.

והכי חשוב , פשוט נראית טוב .

פורסם
S70 T5 (או 850) תהיה מאוד לא חסכונית בדלק.

 

גיא

 

אתה בטוח?! , תשאל את "עתיד" ( גורל מהפורום) ואז תראה שצריכת הדלק

היא לא בדיוק מה שאנשים חושבים על הרכב הזה .

גם אני חשבתי שהרכב לא חסכוני בדלק...

פורסם

תשקול לנציה קאפה על כל דגמיה,רכב משגע,המון כוח,המון פאר והמון פוזה. במחיר מצחיק אתה מקבל מכונית ברמת חלום,נוחה ומהנה,אתה לא מרגיש כמו סתם עוד אחד על הכביש,רכב מטופל יהיה גם אמין מאד ונכון,הטיפולים יקרים אבל אתה רגיל לזה מהאופנועים לא?

זו המלצתי וכאופנוען מזה 20 שנה ומי שהחזיק 3 לנציות אני חושב שווה לחשוב בכיוון

בהצלחה

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

היאריס TS תהיה המכונית האידיאלית בשבילך.

תא הנוסעים נראה טוב ויש לא מעט איבזרים ספורטיבים, המנוע עצמו מספק בהחלט, יחד עם 105 סוסים ותזמון שסתומים משתנה(VVT), הביצועים עצמם יותר ממספקים.

ההתנהגות טובה בהחלט, לא ספורטיבית פראית, אך נעימה מאוד לנסיעה מהירה.

הנוחות עצמה טובה גם כן.

בהחלט שווה את המחיר.

עוד אופציות: סיאט איביזה\לאון טורבו, פונטו HGT\אבאראת', או קליאו ספורט.

yaris_tsh.jpg

פורסם
היאריס TS תהיה המכונית האידיאלית בשבילך.

תא הנוסעים נראה טוב ויש לא מעט איבזרים ספורטיבים, המנוע עצמו מספק בהחלט, יחד עם 105 סוסים ותזמון שסתומים משתנה(VVT), הביצועים עצמם יותר ממספקים.

ההתנהגות טובה בהחלט, לא ספורטיבית פראית, אך נעימה מאוד לנסיעה מהירה.

הנוחות עצמה טובה גם כן.

בהחלט שווה את המחיר.

עוד אופציות: סיאט איביזה\לאון טורבו, פונטו HGT\אבאראת', או קליאו ספורט.

 

מתלבט , שים לב , הדרישות העיקריות של הבחור ( או הברנש ) הם:

א. אוטומט ( רצוי )

ב. רכב חזק

ג. 5 מקומות ישיבה

 

היאריס אינה אוטומטית

היאריס אינה רכב חזק , ואני חוזר אינה רכב חזק.

ליאריס יש 5 מקומות ישיבה , ונכון שאפשר להכנס בלי בעיה למושב האחורי

אבל אני מאמין שמי שמתכוון להכניס לרכב חמישה אנשים בדרך דיי קבועה עד כדי

ציון העובדה בשעת הייעוץ , יעדיף רכב בעל 5 דלתות - והיאריס היא 3 דלתות.

 

:idea:

×
×
  • תוכן חדש...