Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיר טיפטרוניק - האם שימושי ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האפשרות הידנית בגיר הזה היא בעיקר לעליות\ירידות כי אין שם אפשרות לבחור אחרת בהילוכים הנמוכים כמו במזדה למשל.

 

הגיר הזה לא רע בכלל במצב S, הוא משאיר אותך תמיד ברצועת הכוח של המנוע וזה טוב כשרוצים להתגרזן עם האוטו.

אצלי (DSG) למשל אם אני על D ולוחץ על הדוושה עד הסוף, הוא יוריד הילוכים אבל אני לא בטוח שיוריד עד כמה שאפשר, וההעברה תהיה איטית ביחס למצב S, אז כמו שנאמר קודם, לעקיפות אפשר להוריד הילוכים (איך שתבחר) מבעוד מועד ולהכין את הרכב לעקיפה מבחינת זמינות כוח.

 

עם DSG או שאני מעביר ל-S או שאני מעביר לאפשרות הידנית שלו.

some people need a high five

in the face

with a chair

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אגב, כאשר יש פלאפים מאחורי ההגה, ב- DSG אפשר להחליט משם "להעביר" את הגיר למוד ידני, כלומר שימוש בפלאפים עבור הרכב הוא כמו הזזת הגיר ל"טיפטרוניק", כאשר לאחר מספר שניות/דקות ללא שימוש, הוא חזור ל- D. בכל מקרה, הוא לא מאפשר למשוך הילוכים לתוך האזור האדום במד הסל"ד, ומוריד הילוכים לבד אם צריך.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
לתשומת ליבו של פותח השרשור ולתשומת לבכם של המגיבים, בגיר הDSG המותקן בגולף של פותח השרשור, בעת בלימה בירידה הגיר עצמו נשאר מוריד להילוך נמוך ונשאר בו עד ללחיצה על הגז, יכול להיות שבשל תכונה זאת לא מורגש הצורך בהורדת והעלאת הילוכים לבד.

לא גיליתי את זה בנסיעה שלי (טוב... זה היה בהולנד... אין כאן ירידות...)

 

אגב, כאשר יש פלאפים מאחורי ההגה, ב- DSG אפשר להחליט משם "להעביר" את הגיר למוד ידני, כלומר שימוש בפלאפים עבור הרכב הוא כמו הזזת הגיר ל"טיפטרוניק", כאשר לאחר מספר שניות/דקות ללא שימוש, הוא חזור ל- D. בכל מקרה, הוא לא מאפשר למשוך הילוכים לתוך האזור האדום במד הסל"ד, ומוריד הילוכים לבד אם צריך.

גם את זה לא ידעתי/גיליתי - נחמד מאוד!

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

שים לב שכל עוד אתה על D בירידה והמחשב מוריד הילוך, אתה עדיין נותן למחשב ניהול מלא. במצב ידני אתה נועל את ההילוך ויכול להעביר אותו גם על הקצה (מה שהמחשב לא יעשה כי הוא שואף לצריכת דלק נמוכה)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

שימושי? ככה ככה, לא משהו שאי אפשר לחיות בלעדיו, בניסאן הישנה שלי יש 1-2-3 בבורר ההילוכים ובחדשה יש טיפטרוניק, בירידות ממש תלולות אני משתמש בטיפטרוניק ולפעמים כשבא לי להתפרע קצת (החלקות זנב), אבל בכללית זה לא משהו שאי אפשר לחיות בלעדיו כי שוב בתיבת הילוכים אוט' רגילה יש תמיד אופציה לנעול על הילוך נמוך.

haters will hate

פורסם
שימושי? ככה ככה, לא משהו שאי אפשר לחיות בלעדיו, בניסאן הישנה שלי יש 1-2-3 בבורר ההילוכים ובחדשה יש טיפטרוניק, בירידות ממש תלולות אני משתמש בטיפטרוניק ולפעמים כשבא לי להתפרע קצת (החלקות זנב), אבל בכללית זה לא משהו שאי אפשר לחיות בלעדיו כי שוב בתיבת הילוכים אוט' רגילה יש תמיד אופציה לנעול על הילוך נמוך.

 

פותח השרשור שאל על DSG, שם זה שונה. כפי שהוסבר לעיל, ב- DSG אין צורך בהורדת הילוכים בירידה או עליה, משום שהרכב שומר על ההילוך המתאים לפי גז/ברקס של הנהג.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

הכותרת בילבלה אותי, בכל מקרה גם אצלי התיבה מורידה הילוכים בבלימה (כשהסל"ד יורד) ובהאצה הוא פשוט מעלה אוטומטית בקו האדום.

haters will hate


×
×
  • תוכן חדש...